Είναι αλήθεια πως θα είχε ενδιαφέρον μια τέτοια ερώτηση. Μην είσαι βέβαια σίγουρος ότι η απάντηση θα ήταν θετική για το Steam. Παρά τις δεκάδες custom queus και αλχημείες με αλγόριθμους, το πιο διαχρονικό παράπονο των developers για το steam παραμένει ότι από τότε που κατάργησαν το curation και άνοιξαν οι μπουκαπόρτες, τα παιχνίδια τους χάνονται μέσα στα δεκάδες ημερήσια releases. Διαλέξανε να αναφέρουν στο άρθρο και ένα παιχνίδι που έχει πέντε μέρες κυκλοφορίας εν μέσω xmas sales, σώθηκες.
Από αυτά, το μόνο που έχει σχέση με το θέμα του άρθρου είναι η περαιτέρω επικοινωνία με την Epic. Το παιχνίδι ακόμα δεν κυκλοφορεί στο EGS, οπότε και να υπήρχε, δεν προχώρησε. Σε συνέντευξη τον Αύγουστο του 19, πάλι στο pc gamer, ο (solo btw) developer του Darq είπε πως κατά την κρίση του, η οποία αφορά το δικό του studio και μόνο, τα exclusivity deals δεν βοηθάνε σε μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα.