Epic Store : όταν o Gabe έφτιαχνε client, o Sweeney έτρωγε βελανίδια.

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Τόσοι πολλοί παίκτες ανταποκρίθηκαν στην εκπληκτική προσφορά του καλύτερου ψηφιακού μαγαζιού, που οι σέρβερς του Battlefront 2 κράσαραν από την υπερβολική κίνηση.

 
Έδωσε gta v έπεσε η Rockstar, έδωσε Elite έπεσε η Frontier, έδωσε Battlefront 2 έπεσε η EA.

O τζάμπας πέθανε, ζήτω ο τζάμπας.

 
Λολ, παράνοια. Μήνες τώρα λέγανε ότι θα μεταφερθεί η πρόοδος κανονικά, μιας και ήταν το μόνο λογικό δεδομένου ότι τα πρήκουελ ο κόσμος τα έλιωσε σε άλλη πλατφόρμα. Κι αφού το τρίτο θα είναι κάτι σαν χαμπ της τριλογίας, αυτό ήταν απολύτως απαραίτητο να συμβεί. Και η όλη φάση γίνεται εύκολα μέσω του ΙΟ ακάου. Πρόσφατα είπε ο ντεβ ότι δεν θα γίνει τελικά αυτό για λόγους που δεν είναι στο χέρι τους, με άλλα λόγια Έπικ. Και τώρα βγαίνει το ερπετό και λέει ότι θα το κοιτάξουν επειδή είναι πολύ γαμάτοι και δεν είναι πρόθεσή τους να δημιουργούν τέτοιες καταστάσεις, το οποίο έχουν ήδη κάνει. Και στην ουσία θα γυρίσουν στην προηγούμενη κατάσταση και ο ερπετός θα το παρουσιάσει σαν αποτέλεσμα της περίσσιας ευαισθησίας που έχει για τα δικαιώματα του καταναλωτή.
 
Ο δημιουργός του Scourgebringer έδωσε στη δημοσιότητα μερικά στοιχεία από τις πωλήσεις δύο παιχνιδιών του.



Er2wD87W8AMrZJE


Σε αυτή την πορτοκαλί λωρίδα του 2% συμπεριλαμβάνεται το Windows 10 store και, ναι, ο Σουίνι. Μιλάμε για ξεπούλημα, όχι αστεία.
 
Και γω την ίδια απορία έχω.
 

Είναι καλό παιχνίδι, ρίξτε του μια ματιά.
 
Τελικά δεν θα μάθουμε ποτέ!!! Σε άλλα νέα.. Galactic Civilizations III αυτή την εβδομάδα στο υπερεπικομάγαζο!
 
Αλήθεια? Πάω να τους φτύσω στη μάπα! :p
 

ΠΟΝΑΤΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΤΡΟΛΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΗΝΗ;;;

Ποιος το περίμενε ότι αν δίνεις κάθε βδομάδα δωρεάν παιχνίδια δεν θα αγοράζει κανείς. Μιλάμε ότι το επιτελείο του Σουίνι είναι γεμάτο από galaxy brains.
 
Εν το μεταξύ αυτό είναι πολύ βασικό στις πωλήσεις, μου κάνει εντύπωση ότι δεν υπάρχει κάποιος μανατζερέος να τους πει ότι πάνε για τα βράχια, γιατί ο πελάτης που τον έμαθες στο τζάμπα, όταν του πεις να πληρώσει σε κλάνει και πάει να βρει αλλού το τζάμπα.
 
Άμα ασχολιόντουσαν να φτιάξουν λίγο το store σίγουρα θα είχαν αύξηση κερδών. Αυτό είναι ένα σκέτο launcher να παίζεις free games δεν έχει τίποτα άλλο.
 
Προβλέπω εντός του τρέχοντος έτους...
"Παίδες αγοραστε και κάνα game, μη μόνο από το τζάμπα."


και κάνα χρόνο αργότερα...
"Οκ παίδες, το κλίνουμε το μαγαζί. Όσοι ψωνισατε θα πάρετε τα λεφτά σας πίσω σε κουπόνια για αγορά skins στο Fortnite."
 
Βάση τζαμπατζίδων δεν είναι βάση. Επίσης ναι έχει δίκιο ο @mruseyourbrain έχουν περάσει τόσα χρόνια και ακόμα είναι barebones η φάση... τόσο πολύ χεστήκανε που έβγαλαν integration για το gog, παίζει να πουλάνε περισσότερα από αυτό το intergration παρά μόνοι τους.
 
Αν θέλετε να μιλήσουμε σοβαρά για το EGS πέρα από την πλάκα που κάνουμε, το σχέδιο της Epc για το EGS νομίζω ότι είχε δύο σκέλη: να φέρει πελάτες-αγοραστές μέσω των exclusives και πελάτες-χρήστες μέσω των giveaways. Το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Epic είναι ότι δεν καταλαβαίνει την αγορά στην οποία θέλει να απευθυνθεί. Οι ιθύνοντες του καταστήματος είχαν από πριν στο μυαλό τους κάποια δεδομένα για την αγορά που νόμιζαν ότι ήταν σωστά αλλά έκαναν λάθος.

Στο πρώτο σκέλος, αυτό των exclusives, η Epic χρησιμοποίησε το κονσολικό μοντέλο των αγορασμένων exclusives γιατί ήταν σίγουρη ότι οι πελάτες "θα ακολουθήσουν τα games". Τα λάθη που έκαναν εδώ ήταν τρία. Πρώτον, στο PC gaming δεν υπάρχει ο παράγοντας του hardware lock-in. Ακόμα και αν πείσεις κάποιον να αγοράσει από εσένα, δεν μπορείς να τον κλειδώσεις στο οικοσύστημά σου όπως με την αγορά κονσόλας. Δεύτερον, τα παιχνίδια που αγόρασαν ως exclusives δεν ήταν ελκυστικά. Με εξαίρεση 2-3 δυνατά ονόματα, τα υπόλοιπα ήταν AA ή indie games που δεν έχουν τη δύναμη να δελεάζουν το κοινό να αγοράσει "εδώ και τώρα". Και τρίτον, οι PC gamers έχει χρειαστεί να περιμένουν πολλά χρόνια μέχρι να ξυπνήσουν οι publishers και να μεταφέρουν παιχνίδια στην πλατφόρμα. Άρα ο ένας χρόνος δεν είναι μεγάλο πρόβλημα για το κοινό.

Στο δεύτερο σκέλος, των giveaways, ισχύει αυτό που είπαμε παραπάνω για το hardware lock-in και το δεύτερο λάθος ήταν η εσφαλμένη ανάγνωση του γιατί ο κόσμος αγοράζει στο Steam. Δεν είναι μόνο ότι οι περισσότεροι έχουν εκεί τις game libraries ώστε να τους χαρίσεις εκατό games και να καθαρίσεις. Ειδικά για τους hardcore (που αγοράζουν και τα περισσότερα games) το Steam είναι λιγότερο κατάστημα και περισσότερο πλατφόρμα. Για να το ξεπεράσεις αυτό πρέπει να φτιάξεις μια πιο ελκυστική πλατφόρμα, δεν υπάρχει άλλος τρόπος.
 
Back
Top