Gaming Industry Drama thread

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
^ ...και ως εταιρία που περιορίζεται μόνο σε άδολο συμβουλευτικό ρόλο στην αφήγηση (όπως ισχυρίζεται το κοτάκου), η συμβουλή της CEO τους στη διάλεξη του βίντεο που έβαλα πιο πάνω, ήταν "τρομοκρατήστε τους" (για να πάρετε αυτό που θέλετε or else).

Τι πιο φυσικό θα πείτε. 🤡🤡🤡
 
Παρόμοιας λογικής άρθρο έσκασε και στο PC Gamer, του οποίου το επιμύθιο ουσιαστικά είναι "καταραμένοι incels ηρεμήστε, το Sweet Baby δεν έχει τη δύναμη να αλλάξει πράγματα στο παιχνίδι σας, απλά συμβουλεύει το στούντιο που τους προσέλαβε και μετά οι devs κάνουν ό,τι νομίζουν ".
Ξεπλένουμε στους 30 με κρύο νερό και απλώνουμε στο site μας να στεγνώσει.

 
Στα σχόλια του Kotaku έγινε πάντως plot twist. Αρχικά ξεκινάει με τις απολογητικές ροζ φούσκες και από κάποια σημείο και μετά μπαίνει το τσαντ ποτάμι και τις ξεβράζει... wait for it... με actual επιχειρήματα.

Όπως το βλέπω εγώ, αν κάποιος δεν έχει χεσμένη τη φωλίτσα του, δεν τον απασχολεί κανένα ράντομ γκρουπ στο steam, στο fb κλπκλπ, πόσω μάλλον στο βαθμό να εκτοξεύει απειλές και να απαιτεί ακύρωση.
 
Νε, αλλά γιατί έκανε νμπαν και νπλοκ τον Mr Γοκ ατζέντα της Ελλάδος;
 
Μόνο εγώ το βρίσκω καταπληκτικά ειρωνικό που ο υδρiτής/τσέο/εκπρόσωπος μιας εταιρίας δεν θέλει το κοινό να μάθει που έχουν κάνει δουλειά? fReE mArKet

Δηλαδή τι καλύτερο για μια εταιρία η διαφήμιση, αρνητική ή θετική??

Η λογική λέει ότι αν δεν τους ενδιαφέρουν τα customer aquision procceses που χρησιμοποιούν όλοι οι άλλοι, έχουν άλλα customer aquisition processes. Ας πούμε τον εκβιασμό μέσο των αυθορμήτων cancel crowds, όπως λέει η κυρά Παναγίτσα. Και είναι απολύτως λογικό να στηρίζονται τα marketing processes σε αυθόρμητες αντιδράσεις. :cautious:
 
Last edited:
Στα πλαίσια της δίκης της Wolfire Games με την Valve βγήκαν ορισμένα emails του Tim Sweeney προς τον Gabe Newell και άλλα στελέχη της εταιρίας. Ο Τιμ δεν ήταν και πολύ ευγενικός στα λόγια του:


Right now, you assholes are telling the world that the strong and powerful get special terms, while 30% is for the little people. We're all in for a prolonged battle if Apple tries to keep their monopoly and 30% by cutting backroom deals with big publishers to keep them quiet. Why not give ALL developers a better deal? What better way is there to convince Apple quickly that their model is now totally untenable?

Πέρα από την πλάκα που κάνουμε (και το γεγονός ότι ο Σουίνι φωνάζει γιατί θέλει να γίνει χαλίφης στην θέση του χαλίφη), έχει πιστεύω δίκιο στο ότι η Valve θα μπορούσε πια να προσφέρει καλύτερους όρους και ποσοστό στους μικρότερους developers.
 

Ή άλλιως πως να ανασύρεις από τα σκουπίδια ένα από τα πιο ντροπιαστικά άρθρα που έγραψες τα τελευταία 15 χρόνια και να εμμένεις στη θέση σου
Ταιριάζει και με τη μέρα 🤡🤡🤡
 
Η Blizzard ανακοίνωσε νέο ήρωα για το Overwatch, τονίζοντας παράλληλα το πολύ σημαντικό gameplay fact πως είναι non-binary και έχει They/Them αντωνυμίες.



Αυτή η ανακοίνωση γίνεται, εντελώς τυχαία, παράλληλα με σπέκουλα πως ακυρώνονται οι story missions του game και πως απολύεται ολόκληρη η ομάδα που δούλευε σε αυτές.

 

At the Game Developers Conference, the Games Industry Really Needed a Good Scream​

Over 50 developers met today for a coordinated group scream to lament the state of the industry.​




Today, over 50 game developers met in a park across the street from Moscone Center where the annual Game Developers Conference (GDC) was taking place. They had one objective: to scream as loud as possible.

The event, known as "GDScream," took place in an open area in the middle of Yerba Buena Gardens, where event organizers assembled the crowd by holding up pieces of paper with "SCREAM" scribbled on them. One of the organizers wore a shirt printed with Munch's The Scream; another participant wore a shirt printed with an ice cream cone. At exactly noon, the cluster of individuals from all corners of game development let loose a loud scream that lasted for several seconds. As it trailed off, the group broke into relieved laughter and applaused before slowly dispersing.

The scream was organized by Scott Jon Siegal and Caryl Shaw in response to growing discontent among game developers in the face of ongoing industry mass layoffs, as well as coordinated harassment campaigns against marginalized individuals and overall fears of worsening industry conditions. I spoke with Siegal post-scream, where they told me the event came together after they posted "half-jokingly" on Facebook about the general powerlessness they felt about it all, and wanting to get everyone together to scream. Shaw reached out upon seeing the post, and seriously offered to help organize it.

 
Να πανε να ντυσουν και τα δεντρα με πουλοβερ μη κρυωνουν


edit: διαβασα το αρθρο, τουλαχιστον σε μια γραμμη στη τελευταια παραγραφο αναφερει τη λεξη "συνδικατο" 🥸
 
Last edited:




Α να χαθούν. Με τρόμαξαν. Άκουσα κραυγές και βγήκα από την σπηλιά να δω τι γίνεται. Ήρθε κι ο Will Scarlett και έψαχνε μαζί μου.
 
Back
Top