What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,473
Άλεξ, ΦΥΣΙΚΑ και μπορείς να το κάνεις. Να 'φχαριστηθείς ένα Τσόν Γουίκ ή ένα Νόμποντι είναι τίμιο, ανδροπρεπές και απολύτως θεμιτό.

Όπως έχω ξαναγράψει, πρόβλημα υφίσταται όταν τα σκουπίδια αποτελούν το 90% της πνευματικής σου δίαιτας και νομοτελειακά, το βασικό σου ενδιαφέρον. Είναι σαν το κανονικό φαγητό : κανείς δε λέει να είσαι υστερίας διατροφής (αν είσαι, εύγε, έλα στην αγκαλιά μου) και το βρώμικο και την περκεράρα σου θα τη φας σαν άνθρωπος, αλλά θα είναι το 10%, η εξαίρεση, αν είσαι υγιής. Έτσι πρέπει να είναι και τα πνευματικά σκουπίδια/απόβλητα. Μερικές φορές απαραίτητα για παλάντζα, αλλά ποτέ πάνω από το 10% της πνευματικής σου δίαιτας.

Κατανοητό, κλείσαμε με αυτό. Δυσκολεύομαι όμως ακόμα στην διαχωριστική γραμμή μεταξύ σκουπιδιού και μη σκουπιδιού. Θα δώσω ένα παράδειγμα από ταινίες και games. To Die Hard είναι σκουπίδι; Το Metro Exodus (το αναφέρω γιατί είναι το τελευταίο AAA που έκανες review) είναι σκουπίδι;
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,473
Κατσε λιγο ρε φιλαρακι. Ο Σκορσεζε δεν ειπε αφηστε να υπαρχουν οι ταινιες που δεν βγαζουν λεφτα. Τον πιασατε απο τον λαιμο τον ανθρωπο. Αυτο που ειπε ειναι οτι οι ταινιες που σας αρεσουν παραγκωνιζουν τον κλασσικο κινηματογραφο.
Το λιγοτερο αγχος για κερδος το εχει ο σουπερ ηρωας. Αυτο ειναι πολυ κακο.
Θα το ξαναγραψω
To Irishman ειχε budget 159 μυρια και ειναι η ακριβοτερη ταινια που εκανε ο Σκορσεζε. Αυτα τα λεφτα δεν του τα εδιναν. Τα πηρε απο το Netflix αλλα επαιξε προβλημα με την προβολη στις αιθουσες. Δωσε βαση στην πενια, Ο κοσμος ηθελε να δει την ταινια.
Ο λογος που το Netflix εδωσε την ταινια για προβολη σε μερικες αιθουσες ηταν τα oscar.

Το Avengers Endgame ειχε budget 350 μυρια και επαιξε παντου, τελος.
Δεν υπαρχει τελος εποχης του κλασσικου γιατι ξεκιναμε νεο κινηματογραφο.

Το λιγότερο άγχος για κέρδος το έχει το blockbuster, όπως συμβαίνει εδώ και δεκαετίες. Μισό λεπτό όμως να εξηγήσουμε κάποια πράγματα. Το πρόβλημα που έπαιξε με τις προβολές στις αίθουσες ήταν ότι το Netflix πλήρωσε για την ταινία και ήθελε να την δείξει ταυτόχρονα στο Netflix, οπότε οι κινηματογράφοι που αισθάνονταν τότε ισχυροί έβαλαν βέτο γιατί ήθελαν να προστατεύσουν το theatrical window των 90 ημερών πριν την κυκλοφορία σε άλλο μέσο.

Άρα, για να μην τα μπερδεύουμε: Άλλο πράγμα ότι δεν δόθηκε στον Σκορσέζε το μπάτζετ από τα studios (γιατί πίστευαν ότι είναι μεγάλο ρίσκο), άλλο ότι οι κινηματογράφοι δεν ήθελαν να παίξουν ταινία που είχε day 1 Nextflix release γιατί το συμφέρον τους ήταν να παραμείνει ως καθεστώς το theatrical release window. Οι Avengers δεν είχαν καμία απολύτως σχέση με το γεγονός ότι η ταινία δεν παίχθηκε στο σινεμά.

 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,473
Ο κινηματογράφος και η τβ είναι του διαόλου. Μη σας πάω για τα ίντερνετς που εκεί νταξ καμία σωτηρία έχετε κλείσει θέση στην κόλαση.

Ω Θεέ μου. Είναι... είναι και αυτό το thread σκουπίδι;

 

maladroid

Blackguard
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,018
Υπάρχει ένας εύκολος τρόπος να τα ξεχωρίσεις: αν αρέσει στον (εμβολιασμένο) Στέφανο δεν είναι σκουπίδι. Αν όχι, ΦΤΥΣΤΟ ΜΗΝ ΤΟ ΜΑΣΑΣ ΚΑΝ.
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
10,981
Επιτέλους, ο Μαλαντρουά έλυσε τη συζήτηση πανέμορφα.

Το Metro : Exodus είναι παιχνιδάρα από τη δέκατη κόλαση. Μελαγχολική και καλλιτεχνική με πολλά κιλά ραδιενεργά κοχόνες. Το Die Hard ξέρεις γιατί είναι εμβληματική αντροταινία και θα παραμείνει τέτοια (εκτός από την κορυφαία Χριστουγεννιάτικη ταινία όλων των εποχών) για πάντα; Ο Μακλέην είναι νορμάλ. Δικός μας. Περνάει το μισό έργο στο φωταγωγό κάνοντας τσιγαράκια και μανουριάζοντας. Σε προκαλεί να γίνεις κι εσύ ο Μακλέην.

Και ένα κάρο απροσάρμοστοι που μεγαλώσαμε με το έργο, γίναμε. Είναι σχολείο το Die Hard.

Τώρα με τις βλακείες που ξεκινάνε πάνω στο Σούπερ Μαζίνγκα 7 με το τεράστιο δράμα του Σάικλοψ και την παρηγοριά της Πλάκ Γουίτοου (σφαλιάρα αν έστω σκέφτηκες 'Μα αυτοί δεν συμπίπτουν στο ίδιο timeline) να πούνε τί σε έναν άρχοντο παλαιάς κοπής;
 
Last edited:
Joined
Dec 9, 2012
Messages
9,728
Το λιγότερο άγχος για κέρδος το έχει το blockbuster, όπως συμβαίνει εδώ και δεκαετίες. Μισό λεπτό όμως να εξηγήσουμε κάποια πράγματα. Το πρόβλημα που έπαιξε με τις προβολές στις αίθουσες ήταν ότι το Netflix πλήρωσε για την ταινία και ήθελε να την δείξει ταυτόχρονα στο Netflix, οπότε οι κινηματογράφοι που αισθάνονταν τότε ισχυροί έβαλαν βέτο γιατί ήθελαν να προστατεύσουν το theatrical window των 90 ημερών πριν την κυκλοφορία σε άλλο μέσο.

Άρα, για να μην τα μπερδεύουμε: Άλλο πράγμα ότι δεν δόθηκε στον Σκορσέζε το μπάτζετ από τα studios (γιατί πίστευαν ότι είναι μεγάλο ρίσκο), άλλο ότι οι κινηματογράφοι δεν ήθελαν να παίξουν ταινία που είχε day 1 Nextflix release γιατί το συμφέρον τους ήταν να παραμείνει ως καθεστώς το theatrical release window. Οι Avengers δεν είχαν καμία απολύτως σχέση με το γεγονός ότι η ταινία δεν παίχθηκε στο σινεμά.


Ναυαρχε, μην χαθουμε τωρα στην μεταφραση μαναμαμου.
1. Ο μοναδικος που ειπε ΟΚ στον Σκορσεζε ηταν το Netflix. οκ; ΟΚ
2. Το μπερδεμα το ξεκινησε το Netflix, ναι, και ο μοναδικος λογος που ψευτοεπαιξε η ταινια σε αιθουσες ηταν τα Oscar. οκ; ΟΚ
3. Εαν δεν επαιζε η ρεκλαμα μεσα απο την απονομη των oscar, η ταινια δεν θα επαιζε ποτε στις αιθουσες. οκ; ΟΚ

Αυτο ειναι και το καμπανακι που χτυπησε ο γερακος με τις καμερες. Οι αιθουσες θα παιζουν pew pew και ο καλλιτεχνικος κινηματογραφος μονο σε streaming.
Ας παμε σε ενα παραλληλο συμπαν. Εισαι θεατης και περιμενεις να βγει το lord of the rings, οπου ο Σαουρον παει να πεταξει το βραχιολι του σατανικου Μπιλμπο στην θαλασσα. Σου λενε, netflix παραγωγη αρα θα παιξει σε ελαχιστες αιθουσες, ισα για να μπει στην οσκαρικη αιθουσα, αρα δεν θα το δεις σε αιθουσα. θα περιμενεις να το δεις στην ΤV. δεν θα βρισεις πραγματα που δεν πρεπει;
Παρε τις σκεψεις αυτες σου και βαλτες στην δικια μας διασταση και στο κεφαλι του Σκορσεζε. Αυτο συζηταμε.

Επειδη οι εταιριες δεν θελουν ρισκα, ΗΔΗ τρωμε ανακυκλωση, ξυγκι απο μυγα και τα γνωστα. Το ξαναλεω, ειπαν οχι στα 160 μυρια του Σκορσεζε ο οποιος βγαζει λεφτα. Οταν επαιξε η ψευτοπροβολη του Irishman στις αιθουσες, επαιζαν εισιτηρια στην "μαυρη αγορα" με κοστος εως 85$. Το Νetflix δεν ανακοινωσε ποσοι ειδαν την ταινια αλλα καποιοι προχειροι υπολογισμοι μιλανε για πολλα μυρια.

Δεν υπαρχει, περασε η μπογια της γενιας του Σκορσεζε, μια φουσκα ειναι. Με τον καθε Σκορσεζε θα βγαλουμε λεφτα αλλα με τα pew pew θα ρουφαμε σκονες στα καπο των πορσε μας και θα μας κανουν αερα στα @@ χιλιαδες τανες.
Παρε απλα ταινιακια με ωραια εφε για να ενθουσιαζεται ο καθε ασχετος και κανε πασα το καλαμακι.

EDIT
Να προσθεσω οτι εαν και το Netflix αδιαφορουσε, η ταινια δεν θα γυριζοταν ποτε. κριμα δεν ειναι;
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,473
@Borracho Νομίζω και εσύ ο ίδιος γνωρίζεις ότι χρησιμοποιείς ξεκάθαρα δύο μέτρα και δύο σταθμά, δεν υπάρχει συνοχή στην άποψή σου. Αν μου έλεγες "ναι ρε φίλε, τα games και ταινίες όπως το Die Hard ξέρω ότι είναι σκουπίδια αλλά μεγάλωσα με αυτά, με διαμόρφωσαν ως χαρακτήρα και τα αγαπάω" θα σου έλεγα οκ, το δέχομαι και μαγκιά σου. Αλλά εδώ είναι φανερό ότι έχεις προκατάληψη συγκεκριμένα με το είδος των superheroes, το έχεις συνδυάσει με τους παρθενομαμάκηδες στο μυαλό σου και δεν το κρίνεις με τον ίδιο τρόπο.

Είναι πολύ κρίμα γιατί αυτή η προκατάληψη σε εμποδίζει να χαρείς ορισμένα πολύ όμορφα πράγματα. Χθες βγήκε το πρώτο επεισόδιο του Loki, με μια εκπληκτική αισθητική, υπέροχη μουσική και πάνω από το μισό επεισόδιο να αφιερώνεται στην εξερεύνηση του χαρακτήρα του Loki ο οποίος είναι ένας ανασφαλής bully που πληγώνει κόσμο για να δείξει δυνατός. Αν το μόνο πράγμα που σε σταματά από το να εκτιμήσεις μία πραγματικά ποιοτική δουλειά είναι ότι ο Loki είναι εξωγήινος και όχι μπάτσος στο LA, ασφαλώς είναι δική σου επιλογή και δικαίωμα αλλά είναι πραγματικά κρίμα. Εγώ πλέον καλύφθηκα όσον αφορά το κομμάτι αυτό, πήρα μια εικόνα για το πώς σκέφτεσαι.

@lelos kounelos δυστυχώς το θέμα είναι ότι ο Σκορσέζε δεν τα φέρνει τα λεφτά. Ο Nolan π.χ. πήρε μπάτζετ 160 εκατομμύρια για το Interstellar και έφερε 700. Πήρε 160 για το Inception και έφερε 820. Ο Σκορσέζε δεν μπορεί να φέρει αυτά τα λεφτά, γι' αυτό δεν του δίνουν αντίστοιχο μπάτζετ.
 

Adhan

Ρετροπιξελούμπεν
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,776
Αν το μόνο πράγμα που σε σταματά από το να εκτιμήσεις μία πραγματικά ποιοτική δουλειά είναι ότι ο Loki είναι εξωγήινος και όχι μπάτσος στο LA
Εδώ θα ήθελα να πω ότι κι εγώ από μια ηλικία και μετά άρχισα να πατάω φρένο σε "υπερβολές", "μπούφλες με την ταχύτητα του φωτός", "πολύχρωμες εκρήξεις", "cgi στρατούς" κλπκλπ. Δεν μου έκανε διάθεση απλά να τα δω. Μου φαινόντουσαν χιλιοπαιγμένα και τετριμμένα.

Πρόσεξτε, φρένο. Όχι σβήνω μηχανή.

Προτιμώ να βλέπω κάτω από τις στολές, να στέκομαι στο ψυχογράφημα των χαρακτήρων, τις ιστορίες τους, και το προτιμώ αν η ταινία προβάλει κάτι πιο ανθρώπινο γενικά. Διστακτικά μεν, δίνω ευκαιρίες. Διαφορετικά θα είχα χάσει διαμάντια όπως π.χ. το Daredevil (σειρά), τα Batman του Nolan ή το Watchmen.

Όσον αφορά τα υπερθεάματα, δεν είναι το τέλος του κόσμου, ούτε θα πάμε να πάρουμε πυρσούς και δικράνια. Ο καθένας επιλέγει αυτό που θέλει να δει. Και εντελώς αντικειμενικά, υπάρχουν ταινίες εκεί έξω πραγματικά κακές, πολύ χειρότερες από τα πίου πίου των avengers, που δεν αξίζουν θέαση.
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,473
Εδώ θα ήθελα να πω ότι κι εγώ από μια ηλικία και μετά άρχισα να πατάω φρένο σε "υπερβολές", "μπούφλες με την ταχύτητα του φωτός", "πολύχρωμες εκρήξεις", "cgi στρατούς" κλπκλπ. Δεν μου έκανε διάθεση απλά να τα δω. Μου φαινόντουσαν χιλιοπαιγμένα και τετριμμένα.

Κατανοητό και απόλυτα δεκτό. Πολύς κόσμος έχει κάποιες αναστολές και δισταγμό με το fantasy, sci-fi, superhero κλπ. Και εγώ έχω τέτοια κολλήματα, π.χ. με το animation. Πολύ σπάνια θα κάτσω να δω animated ταινία κι ας είναι η καλύτερη και πιο ενήλικη όλων των εποχών, γνωρίζω και αποδέχομαι όμως ότι είναι δικό μου θέμα/κόλλημα. Δεν αποδίδω ευθύνη στο έργο ούτε το υποτιμώ. Και όπως εσύ προσπαθώ κατά περίπτωση να το ξεπερνώ, π.χ. με το Spiderverse και το Invincible.
 

Savatar

Blackguard
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,353
Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον. Πώς πιστεύεις ότι επηρεάζει η διαδραστικότητα τη συζήτηση περί χρησιμότητας της λαϊκής/μη ψυχαγωγικής/χαμηλής (τα βάζω όλα για να μην σταθούμε στον ορισμό) τέχνης;
Ναι είναι όντως εξαιρετικά ενδιαφέρων το θέμα. Νομίζω πως το κλειδί είναι η λέξη "διαδραστικότητα", το οποίο αυτομάτως θέτει διαφορετικά κριτήρια στην "ποιότητα" ψυχαγωγίας που μας προσφέρει ο κάθε τίτλος. Σε μια ταινία θα κάτσω αναπαυτικά σε μια αίθουσα/έναν καναπέ , θα αδειάσω το μυαλό μου και θα παρακολουθήσω μια ιστορία, μια τελείως παθητική δραστηριότητα (και δεν το λέω υποτιμητικά, το έχουμε ανάγκη, από όταν καθόμασταν γύρω από την φωτιά και εξιστορούσαμε ιστορίες και θρύλους). Στο παιχνίδι , ακόμα και αν περιλαμβάνει στοιχεία της παραπάνω δραστηριότητας (π.χ. αφήγηση μιας ιστορίας), θα αλληλεπιδράσω, και αυτή η αλληλεπίδραση είναι πλέων ενεργητική, θα πρέπει να αποφασίσω εγώ τι κουμπιά θα πατήσω και για ποιον λόγο. Πλέων τα κριτήρια μου (κατά κύριο λόγο) είναι η ποιότητα αυτής της διαδραστικότητας, το πως το παιχνίδι θα με προκαλέσει να αλληλεπιδράσω μαζί του : Με στρατηγική σκέψη? Με γρήγορα ανακλαστικά? Με σωστές αποφάσεις? Με σωστή παρατηρητικότητα? Με όλα τα παραπάνω μαζί? Και πώς επιτυγχάνεται αυτή όλη η αλληλεπίδραση? Υπάρχει ευχρηστία? Είναι κατανοητή? Εξελίσσεται όσο την μαθαίνω και την αντιλαμβάνομαι καλύτερα? Μου κρατάει το ενδιαφέρων με την πάροδο του χρόνου? Καλύπτει την ανάγκη μου να με προκαλέσει και μου προσφέρει ικανοποίηση όταν ανταποκρίνομαι στην πρόκληση αυτή? Πολύ διαφορετικά κριτήρια σε σχέση με μια παθητική μορφή ενασχόλησης όπως είναι η θέαση μιας ταινίας, και αυτό στην τελική είναι που μας έχει κάνει να αγαπάμε το gaming κάτι δεκαετίες τώρα ;)


Αν για παράδειγμα είσαι άεργος στα 40 (προσοχή, όχι άνεργος) και όλη μέρα καίγεσαι στο Φορτνάητ φωνάζοντας διάφορα αυτιστικά, προφανώς είσαι 9-12 ετών και ούτε, άξιος καταφρόνιας και οστρακισμού.
Και αν είσαι άεργος 40ρης που ξημεροβραδιάζεσαι στο καφενείο για πόκες? Ή αράζεις στο συνεργείο του κολλητού μιλώντας για πειραγμένα παπάκια? Ή απλά λιώνεις γυμναστήριο με "τα παιδιά" για να μαρμαρώσει και άλλο ο κοιλιακός? Ή κοιμάσαι όλη μέρα και το βράδυ αράζεις στο μπαράκι που δουλεύει ο κολλητός να πλακωθείς στα γουίσκια? Το πρόβλημα σου είναι το με το τι θα χαραμίσεις την παραγωγικότητα/δημιουργηκότητα σου δηλαδή και όχι ότι την χαραμίζεις? Εκτιμώ πως τα παραπάνω τα έχεις δει με τα μάτια σου. Και επίσης, μην κρίνουμε τον κάθε "άεργο 40ρη" έτσι εύκολα, δεν έχουμε ιδέα τι δαιμόνια κουβαλάει ο καθένας από πίσω του, όπως και είμαι σίγουρος πως αν συμβεί κάτι τέτοιο σε δικό σου άνθρωπο δεν θα τον "καταφρονούσες" αλλά θα (προσπαθούσες να) τον βοηθήσεις να αντιμετωπίσει τους πραγματικούς του δαίμονες (που δεν είναι ούτε το φορντνάιτ, ούτε τα γουίσκια, ούτε η πόκα...γιου νόου γουάτ αϊ μήν ;-) )
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
10,981
Συμφωνώ και πραγματικά το θέμα του 'γιατί είναι κάποιος έτσι' είναι τεράστιο και εντελώς διαφορετικό. Η απαξίωσή μου αφορά μονάχα τους καλοζωϊσμένους ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ, που το μοναδικό τους πρόβλημα είναι ο χρόνιος τρόμος απέναντι στον εφιάλτη της έμμισθης εργασίας (δυστυχώς γνώρισα πολλούς τέτοιους, καθώς χρημάτισα και ο ίδιος αρχιστράτηγος της σχετικής επονείδιστης στρατιάς για χρόνια).

Είναι ένας συγκεκριμένος αριθμός από μπουνιές και σφαλιάρες που πρέπει να φας μέχρι μια ηλικία για να στρώσεις χαρακτήρα. Ο τρόπος που θα τις επεξεργαστείς, το πώς και το αν θα ξανασταθείς στα πόδια σου, σε προσδιορίζουν και ως άνθρωπο, αλλά ξεφεύγουμε πολύ από τη θεματική του νήματος.
 
Joined
Apr 2, 2016
Messages
1,926
Ποστάρω εδώ αυτό το link (και όχι στο Off-topic), γιατί μάλλον πρόκειται για τον επόμενο Σκορσέζε... :Ρ


Νομίζω ότι αξίζει τη στήριξη του Ρεηκουί! (Προβλέπω ο @Borracho να βρεθεί κατευθείαν στη θέση του παραγωγού)

Είναι και μεταλλάς το παιδί. ;)
 
Last edited:

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,473
Ναι είναι όντως εξαιρετικά ενδιαφέρων το θέμα. Νομίζω πως το κλειδί είναι η λέξη "διαδραστικότητα", το οποίο αυτομάτως θέτει διαφορετικά κριτήρια στην "ποιότητα" ψυχαγωγίας που μας προσφέρει ο κάθε τίτλος. Σε μια ταινία θα κάτσω αναπαυτικά σε μια αίθουσα/έναν καναπέ , θα αδειάσω το μυαλό μου και θα παρακολουθήσω μια ιστορία, μια τελείως παθητική δραστηριότητα (και δεν το λέω υποτιμητικά, το έχουμε ανάγκη, από όταν καθόμασταν γύρω από την φωτιά και εξιστορούσαμε ιστορίες και θρύλους). Στο παιχνίδι , ακόμα και αν περιλαμβάνει στοιχεία της παραπάνω δραστηριότητας (π.χ. αφήγηση μιας ιστορίας), θα αλληλεπιδράσω, και αυτή η αλληλεπίδραση είναι πλέων ενεργητική, θα πρέπει να αποφασίσω εγώ τι κουμπιά θα πατήσω και για ποιον λόγο. Πλέων τα κριτήρια μου (κατά κύριο λόγο) είναι η ποιότητα αυτής της διαδραστικότητας, το πως το παιχνίδι θα με προκαλέσει να αλληλεπιδράσω μαζί του : Με στρατηγική σκέψη? Με γρήγορα ανακλαστικά? Με σωστές αποφάσεις? Με σωστή παρατηρητικότητα? Με όλα τα παραπάνω μαζί? Και πώς επιτυγχάνεται αυτή όλη η αλληλεπίδραση? Υπάρχει ευχρηστία? Είναι κατανοητή? Εξελίσσεται όσο την μαθαίνω και την αντιλαμβάνομαι καλύτερα? Μου κρατάει το ενδιαφέρων με την πάροδο του χρόνου? Καλύπτει την ανάγκη μου να με προκαλέσει και μου προσφέρει ικανοποίηση όταν ανταποκρίνομαι στην πρόκληση αυτή? Πολύ διαφορετικά κριτήρια σε σχέση με μια παθητική μορφή ενασχόλησης όπως είναι η θέαση μιας ταινίας, και αυτό στην τελική είναι που μας έχει κάνει να αγαπάμε το gaming κάτι δεκαετίες τώρα ;)

Συμφωνώ, θα κάνω όμως λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου για να εξερευνήσουμε και άλλες οπτικές γωνίες πέρα από αυτή του gamer. Μια κινηματογραφική ταινία χαμηλής ποιότητας σε καθιστά παθητικό παρατηρητή για 2-3 ώρες. Ένα παιχνίδι εξίσου χαμηλής ποιότητας στην εξιστόρηση σε καθιστά ενεργητικό μεν, δέκτη δε αυτής της εξιστόρησης χαμηλής ποιότητας για 10,20, 60, 100+ ώρες. Καθαρά από άποψη καλλιέργειας του πνεύματος, αν δεχτούμε ότι το υλικό που δεχόμαστε θα πρέπει να είναι κατά 90% υψηλή τέχνη σύμφωνα με την αναλογία του Στέφανου, ένα παιχνίδι σε "παγιδεύει" σε περιεχόμενο χαμηλής πνευματικής ποιότητας για δεκάδες ώρες. Κυριεύει τον ελεύθερο χρόνο σου.

Έπειτα υπάρχει και το θέμα ότι η ποιότητα του writing στα games βρίσκεται ακόμα σε νηπιακό επίπεδο ακόμα και αν το συγκρίνουμε με χολιγουντιανές μετριότητες. Ο πήχης της ποιότητας δηλαδή πέφτει ακόμη πιο χαμηλά διότι ακόμα και games που θεωρούνται κορυφαία σε σενάριο και χαρακτήρες διαπράττουν συγγραφικά εγκλήματα.
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,473
Συμφωνώ και πραγματικά το θέμα του 'γιατί είναι κάποιος έτσι' είναι τεράστιο και εντελώς διαφορετικό. Η απαξίωσή μου αφορά μονάχα τους καλοζωϊσμένους ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ, που το μοναδικό τους πρόβλημα είναι ο χρόνιος τρόμος απέναντι στον εφιάλτη της έμμισθης εργασίας (δυστυχώς γνώρισα πολλούς τέτοιους, καθώς χρημάτισα και ο ίδιος αρχιστράτηγος της σχετικής επονείδιστης στρατιάς για χρόνια).

Είναι ένας συγκεκριμένος αριθμός από μπουνιές και σφαλιάρες που πρέπει να φας μέχρι μια ηλικία για να στρώσεις χαρακτήρα. Ο τρόπος που θα τις επεξεργαστείς, το πώς και το αν θα ξανασταθείς στα πόδια σου, σε προσδιορίζουν και ως άνθρωπο, αλλά ξεφεύγουμε πολύ από τη θεματική του νήματος.

Αφού διαφωνήσαμε για αρκετή ώρα, τώρα θα σου δώσω δίκιο. Με την λήψη κάθε μορφής media θα πρέπει να συνυπάρχει η γνώση και συνειδητοποίηση ότι πρόκειται για μυθοπλασία και όχι για την πραγματική ζωή. Λατρεύω τις ταινίες της Marvel αλλά γνωρίζω ότι ένας real-life Tony Stark θα ήταν πιθανότατα ένα καθίκι που θα εγκληματούσε εναντίον της κοινωνίας για όλη του τη ζωή. Λατρεύω το Goodfellas αλλά ξέρω ότι οι real-life μαφιόζοι δεν θα πληρώσουν ποτέ για τα εγκλήματά τους. Μπορείς και πρέπει να ξεχάσεις για λίγο τις σκοτούρες της ζωής ξεφεύγοντας σε έναν εικονικό κόσμο αλλά απαγορεύεται να κλειδαμπαρωθείς σε αυτόν και να μην θέλεις να επιστρέψεις.
 
Joined
Dec 1, 2012
Messages
5,714
Ο πήχης της ποιότητας δηλαδή πέφτει ακόμη πιο χαμηλά διότι ακόμα και games που θεωρούνται κορυφαία σε σενάριο και χαρακτήρες διαπράττουν συγγραφικά εγκλήματα.

Δεν μπορώ να θυμηθώ ούτε ένα game, και όχι μόνο από αυτά που θεωρούνται κορυφαία σε σενάριο και χαρακτήρες, που να διαπράττουν τα συγγραφικά εγκλήματα που είδα στο Army of the Dead και το Wonder Woman 1984. Ίσως κάποια συγγραφικά πλημμελήματα.

Και εντάξει, δεν διάλεξα το (τελικά αδιάφορο και αχρείαστο) Irishman, ή το (εκπληκτικό) Nomadland για να κάνω την σύγκριση με τα σενάρια και τους χαρακτήρες των games, αλλά ούτε ταινίες του Uwe Boll, έτσι; Μπλοκμπαστεριά με μπλοκμπαστεριά έβαλα στο ζύγι.
 
Top Bottom