By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Να καλύψουν τον γκώλο τους λογικά από καμιά μήνυση, στο αμέρικα πέφτουν σαν καραμέλες αυτά.Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;
Ντάξει συμφωνώ, οι τιμές είναι υψηλότατες, αλλά βλέπεις κάτι άτομα, που προηγουμένως τους σεβόσουν, γιατί δεν είχαν απόψεις με επίκληση στο συναίσθημα κλπ, να κάνουν τώρα σα γυναικούλες.
Moore's Law Is Dead, Jayz2Cents, τουλάχιστον εμετικοί. Ασχολούνταν με το αν ο Gabe Newell θα πάρει άλλο γιώτ ή αν αγόρασε άλλο σπίτι.
ΒΡΕ Α ΓΑΜΗΣΟΥ, ό,τι θέλει θα κάνει τα χρήματα του. ΈΧΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΧΟΜΠΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ. ΚΙ ΑΜΑ Σ'ΑΡΕΣΕΙ. Άμα δε σ'αρέσει τράβα στο EGS που δεν είναι καπιταλιστές και είναι πλατφόρμα του λαουτζίκου...
Τεσπά, στα μουλωχτά άλλαξαν την σελίδα του machine να μην λέει up to 4k 60fps witf FSR, γιατί φυσικά δεν φτουράει τόσο παλιό hardware που είναι για 1080p gaming.
Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;