By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Να καλύψουν τον γκώλο τους λογικά από καμιά μήνυση, στο αμέρικα πέφτουν σαν καραμέλες αυτά.Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;
Ντάξει συμφωνώ, οι τιμές είναι υψηλότατες, αλλά βλέπεις κάτι άτομα, που προηγουμένως τους σεβόσουν, γιατί δεν είχαν απόψεις με επίκληση στο συναίσθημα κλπ, να κάνουν τώρα σα γυναικούλες.
Moore's Law Is Dead, Jayz2Cents, τουλάχιστον εμετικοί. Ασχολούνταν με το αν ο Gabe Newell θα πάρει άλλο γιώτ ή αν αγόρασε άλλο σπίτι.
ΒΡΕ Α ΓΑΜΗΣΟΥ, ό,τι θέλει θα κάνει τα χρήματα του. ΈΧΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΧΟΜΠΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ. ΚΙ ΑΜΑ Σ'ΑΡΕΣΕΙ. Άμα δε σ'αρέσει τράβα στο EGS που δεν είναι καπιταλιστές και είναι πλατφόρμα του λαουτζίκου...
Τεσπά, στα μουλωχτά άλλαξαν την σελίδα του machine να μην λέει up to 4k 60fps witf FSR, γιατί φυσικά δεν φτουράει τόσο παλιό hardware που είναι για 1080p gaming.
Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;
500-600 θα ήταν πάρα πολύ ισχυρή πρόταση. 600-700 θα ήταν καλά. 700-800 θα ήταν σχετικά καλά αν συνηπολογίσει κάποιος το φορμ-φάκτορ. Πάνω από 800 γίνεται μπουτίκ μαραφέτι για λίγους. Ουσιαστικά τα 1000+ δολλάρια σημαίνουν ότι η Valve έφτιαξε πολύ λίγα κομμάτια και επειδή είναι λίγα δεν έχει σημασία σε τι τιμή θα τα δώσει, λίγοι θα τα πάρουν ούτως ή άλλως. Ήλπιζα ότι είχανε λίγα κομμάτια από Steam Deck για να έχουν κάπως αρκετά Steam Machines αλλά προφανώς έπεσα έξω. Απλά έχουν λίγα κομμάτια γενικώς.700 το 'λεγες οριακό VfM. Σκέψου δηλαδή πως θα το αγόραζες το 2026 με σπέξ 2022 για να παίζεις -τουλάχιστον- ως το 2029. Με λίγο περισσότερα χρήματα έπαιρνες κάτι που θα σε κρατούσε περισσότερα χρόνια και με καλύτερη ποιότητα, αλλά σε συγκεκριμένα προφίλ χρηστών θα ταίριαζε. Νέα γενιά κονσολών δεν θα συναγωνιζόταν επ' ουδενί.