Η Valve ανακοίνωσε Steam Machine, Controller, VR headset

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;
 
Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;
Να καλύψουν τον γκώλο τους λογικά από καμιά μήνυση, στο αμέρικα πέφτουν σαν καραμέλες αυτά.
Από την άλλη οκ όταν ξεκίνησαν να το σετάρουν ίσως έπαιζαν τα τότε ΑΑΑ έτσι, ξέρω εγώ; Αν και λέει και το Cyberpunk δεν βλέπει πάνω από 30άρι στο 4Κ που είναι παλιό.

Τεσπά, άρχισε και η καζούρα.
 
Το αν θα βρεθούν ανταγωνιστές σε επίπεδο hardware είναι αδιάφορο για τη Valve, αρκεί να διαφημίζουν το Steam ή ακόμα καλύτερα να υποστηρίζουν SteamOS.
Το θέμα είναι ότι χάνεται μάλλον η ευκαιρία να δημιουργηθεί ένα benchmark desktop, όπως έκανε το Deck στα φορητά.
 
Ντάξει συμφωνώ, οι τιμές είναι υψηλότατες, αλλά βλέπεις κάτι άτομα, που προηγουμένως τους σεβόσουν, γιατί δεν είχαν απόψεις με επίκληση στο συναίσθημα κλπ, να κάνουν τώρα σα γυναικούλες.

Moore's Law Is Dead, Jayz2Cents, τουλάχιστον εμετικοί. Ασχολούνταν με το αν ο Gabe Newell θα πάρει άλλο γιώτ ή αν αγόρασε άλλο σπίτι.
ΒΡΕ Α ΓΑΜΗΣΟΥ, ό,τι θέλει θα κάνει τα χρήματα του. ΈΧΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΧΟΜΠΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ. ΚΙ ΑΜΑ Σ'ΑΡΕΣΕΙ. Άμα δε σ'αρέσει τράβα στο EGS που δεν είναι καπιταλιστές και είναι πλατφόρμα του λαουτζίκου...

Συμφωνώ απολύτως. Βρήκε ο κάθε φελλός την ευκαιρία να πει την παπαριά του, λες και η Valve περιμένει να βγάλει λεφτά από το hardware. Το έχουμε πει χίλιες φορές, πρώτη η Valve θα ήθελε το Steam Machine να είναι φθηνό, γιατί το hardware της λειτουργεί ως όχημα για το Linux και για το Steam. Το λένε και οι ίδιοι:


Τεσπά, στα μουλωχτά άλλαξαν την σελίδα του machine να μην λέει up to 4k 60fps witf FSR, γιατί φυσικά δεν φτουράει τόσο παλιό hardware που είναι για 1080p gaming.

Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;

Η αλλαγή έγινε διότι πολλά sites και κανάλια δεν μπορούν να καταλάβουν ούτε τα αυτονόητα. Το marketing στη σελίδα δεν απευθύνεται στους hardcore αλλά στον μη γνώστη που δεν ξέρει αν το Steam Machine είναι κατάλληλο για την τηλεοραση 4Κ που έχει. Το ίδιο ισχύει και με το Steam Deck Verified, για το οποίο βλέπεις εξειδικευμενα κανάλια να τεστάρουν ένα παιχνίδι και να λένε ότι "δεν αξίζει το verified" αν το framerate δεν είναι σταθερό. Δεν μπορούν να βάλουν στο χοντροκέφαλό τους ότι αυτές οι ενδείξεις είναι για τους μη μυημένους.
 
Back
Top