What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Interesting Game Development Stuff

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,005
Ελπίζω ότι θα βγει καλό στο τέλος. Ωραίο και το Dying Light αλλά για να πω την αλήθεια προτιμούσα το Dead Island.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,005
Πολύ ενδιαφέρουσα συλλογή, θα κάτσω το μεσημέρι να την εξερευνήσω.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
8,335
Μια μίνι ανάλυση για το aiming system του Weird West, τι ήθελαν να κάνουν, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν και η λύση που ακολούθησαν.

 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,015
Ε ναι βγήκαν τα μαλακισμένα "παιδάκια" του ιντερνετ για μια ακόμα φορά πρέπει να τους εξηγούμε τα αυτονόητα.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,005
Ενδιαφέρον βίντεο. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τα first-person παιχνίδια που ενθαρρύνουν ή απαιτούν ιδιαίτερη κινητικότητα ή/και platforming δεν φαίνεται να βρίσκουν την αναμενόμενη απήχηση στην αγορά. Φαίνεται πως το κοινό προτιμά τα FPS του πιο "προσγειωμένα".
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,005
Ωραίο βίντεο και διασκεδαστικό το "cheat" της Epic για το active reload. Το balancing αυτού του τύπου πρέπει να είναι πολύ δύσκολη διαδικασία που γίνεται και λίγο στα τυφλά.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
8,335
Το balancing αυτού του τύπου πρέπει να είναι πολύ δύσκολη διαδικασία που γίνεται και λίγο στα τυφλά.

Κάνουν άπειρα playtests και δίνουν το παιχνίδι σε διαφορετικό κοινό. Το συγκεκριμένο πρόβλημα ήταν καθαρά λόγω διαφορετικού player behaviour.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,874
Ο Mark Darrah, designer της Bioware από το 1997 μέχρι πέρσι, αναλύει διάφορες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του πρώτου Dragon Age.

 
Top Bottom