Interesting Game Development Stuff

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ελπίζω ότι θα βγει καλό στο τέλος. Ωραίο και το Dying Light αλλά για να πω την αλήθεια προτιμούσα το Dead Island.
 
Πολύ ενδιαφέρουσα συλλογή, θα κάτσω το μεσημέρι να την εξερευνήσω.
 
Μια μίνι ανάλυση για το aiming system του Weird West, τι ήθελαν να κάνουν, τα προβλήματα που αντιμετώπισαν και η λύση που ακολούθησαν.

 
Ε ναι βγήκαν τα μαλακισμένα "παιδάκια" του ιντερνετ για μια ακόμα φορά πρέπει να τους εξηγούμε τα αυτονόητα.
 
Ενδιαφέρον βίντεο. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τα first-person παιχνίδια που ενθαρρύνουν ή απαιτούν ιδιαίτερη κινητικότητα ή/και platforming δεν φαίνεται να βρίσκουν την αναμενόμενη απήχηση στην αγορά. Φαίνεται πως το κοινό προτιμά τα FPS του πιο "προσγειωμένα".
 
Ωραίο βίντεο και διασκεδαστικό το "cheat" της Epic για το active reload. Το balancing αυτού του τύπου πρέπει να είναι πολύ δύσκολη διαδικασία που γίνεται και λίγο στα τυφλά.
 
Το balancing αυτού του τύπου πρέπει να είναι πολύ δύσκολη διαδικασία που γίνεται και λίγο στα τυφλά.

Κάνουν άπειρα playtests και δίνουν το παιχνίδι σε διαφορετικό κοινό. Το συγκεκριμένο πρόβλημα ήταν καθαρά λόγω διαφορετικού player behaviour.
 
Ο Mark Darrah, designer της Bioware από το 1997 μέχρι πέρσι, αναλύει διάφορες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του πρώτου Dragon Age.

 
Back
Top