What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Interesting Game Development Stuff

Joined
Jan 22, 2020
Messages
934
Το έχω δοκιμάσει λίγο, αλλά όχι για πολύ. Σίγουρα είναι πολύ όμορφο. Έχει ένα νησί να εξερευνήσεις που δείχνει να έχει την δικιά του ζωή, αλλά δεν είχε κάτι πέρα από το art direction που να με κάνει να το τρέξω ξανά. Τουλάχιστον όχι για την λίγη ώρα που το δοκίμασα. Βγάζει έντονα vibes από Animal Crossing, χωρίς να έχει καμία σχέση ως gameplay φυσικά.
 
Joined
Dec 15, 2012
Messages
6,604
Ένα εκτενέστατο τεχνικό υπέροχο άρθρο σχετικά με τη Game AI

 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,005
Ένα εκτενέστατο τεχνικό υπέροχο άρθρο σχετικά με τη Game AI


Όντως πολύ ωραίο άρθρο, έχει ενδιαφέρον και για μη developers που θέλουν να πάρουν μια ιδέα για το πώς "σκέφτεται" το AI στα games.
 
Joined
Dec 15, 2012
Messages
6,604
Αν παρακολουθήσεις την πιο πάνω ομιλία, την ίδια χειρονομία έχει βάλει και στο quest που αναλύει. Είχε απροσδόκητο αντίκτυπο στο main quest και την περιόρισαν να γίνεται μόνο κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου side.
 

Mogrey665

Death Knight
Joined
Feb 23, 2013
Messages
4,165
Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και σήμερα υπάρχουν άτομα που πιστεύουν ότι για το anthem φταίει η ea. Αλλά η αλήθεια είναι η bioware σαν στούντιο έχει χάσει τα παντα. Τα περισσότερα χρόνια "ανάπτυξης" δεν μπορούσαν η δεν ήθελαν να πάρουν αποφάσεις και κατέληξαν να κάνουν ένα γκειμ μέσα σε δέκα κάτι μήνες.
Να πω ότι το συγκεκριμένο στούντιο που είναι το κύριο όταν το β που έκανε το andromeda ήθελε/ζητούσα όποια βοήθεια η συμπεριφορά του ήταν πολύ υποτιμητική και εν τέλη δεν παρείχε καμία βοήθεια.
 
Joined
Nov 26, 2012
Messages
6,725
Η ΕΑ φταίει που αγόρασε και κατάστρεψε την bioware. Από εκεί και πέρα το κάθε στούντιο αυτοκαταστρέφεται από την κορπορατίλα της ΕΑ.
 
Joined
Dec 15, 2012
Messages
6,604
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
12,227
Παίζει να είναι η μόνη παρουσίαση postmortem που ΔΕΝ ξεκινάει με τη φράση "παίζαμε χιλιάδες ώρες DnD με τα παιδιά, οπότε αποφασίσαμε...".

Πολύ ταπεινός και χαμηλών τόνων ο μαν. Του άρεσε απλά να παίζει γκεημς και να γράφει κώδικα, οπότε έπεσε με τα μούτρα και έκανε ακριβώς αυτό. Σχεδόν παρήγορο και ελπιδοφόρο για όλους το ότι μπόρεσε να εμπνευστεί τέτοια παιχνιδάρα χωρίς να είναι η διάνοια με τα 1000 ταλέντα και τις οργανωτικές ικανότητες. Το κύριο σκιλλ του είναι η ικανότητα να μην κοιμάται, και να αντέχει στο κραντς.

Ίσως θα έπρεπε να τον προσλάβει η CDPR.
 
Top Bottom