What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Interesting Game Development Stuff

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Έπεσα εντελώς τυχαία πάνω σε μια σειρά από game dev βιντεο φτιαγμένη από τη Riot Games. Η σειρά έχει 10 μέρη και εστιάζει στην Game Art και τα επιμέρους επαγγέλματα που ασχολούνται γύρω από αυτήν. Επεξηγεί φιλοσοφία, concepts, αρχές και γενικά όλο το art pipeline κατά τη διάρκεια ανάπτυξης ενός παιχνιδιού. Σε κάθετι έχει τα αντίστοιχα παραδείγματα οπότε είναι εύκολο να το παρακολουθήσει κανείς. Μπορώ να βρω πως τη βρήκα αρκετά επιμορφωτική.

Παραθέτω το πρώτο επ.



και το site με τα υπόλοιπα επισόδεια και πληροφορίες γύρω από τη σειρά
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,401
θα τα κλάσω όλα να χωθώ στο game development :p
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
35 χρόνια Final Fantasy.

Είναι εκπληκτικό το πόση δουλειά έπεφτε στα παλιότερα logo για την ιαπωνική αγορά και μετέπειτα πόση προσπάθεια να γίνουν generic για την αμερικάνικη αγορά
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Απόλυτα Horse mechanics από τη Rockstar, είναι απίστευτο το πόσοι μηχανισμοί τρέχουν από πίσω. Το αποτέλεσμα βέβαια έξοχο.

 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,772
Φοβερά ενδιαφέρουσα συζήτηση.
Πέρα από τη ματιά εντός της gaming βιομηχανίας στα 90's από 2 ανθρώπους που ξεκίνησαν τα βήματα τους σε 2 κολοσσούς της Ιαπωνίας, βγαίνουν αρκετά συμπεράσματα για το πως αντιμετώπιζε ο καθένας τα horror, αν και προέρχονται από την ίδια τυπικά σχολή.

Π.χ. o Mikami εκτελώντας και χρέη producer είχε πιο αυστηρό "φίλτρο" στο τι θα πέρναγε τελικά στο παιχνίδι και τι όχι καθώς έβλεπε και την business πλευρά των πραγμάτων (εξ ου και η περισσότερο mainstream φύση των RE, συγκριτικά με το cult status των SH). Σε αντίθεση με τον Toyama που ήταν ικανοποιημένος με το core κοινό που τον ακολουθούσε και προσέγγιζε τις δημιουργίες του λιγότερο συμβατικά.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
69 Tools We Use To Make Our Game Satisfactory

Χωρισμένα ανά κατηγορία επαγγέλματος που τα χρησιμοποιεί και με μια πολύ σύντομη περιγραφή για το τι κάνει το καθένα.

 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,772
Δεν είναι game development per se, αλλά νομίζω ταιριάζει εδώ

 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,401
Δεν είναι game development per se, αλλά νομίζω ταιριάζει εδώ


δεν είναι hardware level emulation το FPGA όμως; για τον ντόρο που κάνουν κάποιοι για το original hardware/feeling/omgnoemupl0x το λέω δηλαδή, εμένα δε με χαλάει και το emulation στο pc μου
 

The Nameless One

Mind-flayer
Joined
Jun 16, 2015
Messages
1,823
Μια απορία που έχω τον τελευταίο καιρό παίζοντας TW σχετικά με την ΑΙ των παιχνιδιών ή στην συγκεκριμενη περίπτωση, την έλλειψη αυτής. (Από τα πιο ηλίθια ΑΙ που έχω συναντήσει ποτέ σε παιχνίδι, πόσο μάλλον στρατηγικής)
Με την ανάπτυξη του ML, δεν είναι εύκολο για τα στούντιο (τα μεγάλα τουλάχιστον, υποθέτω ότι δεν είναι φτηνό) να την χρησιμοποιούν για να 'διδάξουν" την ΑΙ να είναι καλύτερη?
Σε ένα strategy πχ να κάνει εκατομμύρια μάχες ή σε shooter να μάχονται bot μεταξύ τους?
Μπορεί αυτό που λέω τώρα να είναι μέγιστη χαζομάρα ως άσχετος με ΜL, AI game development etc, απλά το σκεφτόταν με βάση την τεράστια επιτυχία που έχει AI σε παιχνίδια όπως το σκάκι ή το άλλο με τις ασπρόμαυρες πέτρες(δεν θυμάμαι πως λέγεται)
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,330
δεν είναι hardware level emulation το FPGA όμως; για τον ντόρο που κάνουν κάποιοι για το original hardware/feeling/omgnoemupl0x το λέω δηλαδή, εμένα δε με χαλάει και το emulation στο pc μου

Δεν είναι emulation! Ένα FPGA έχει ένα σύνολο δομικών στοιχείων (όσο πιο καινούργιο, τόσο περισσότερα χονδρικά), και χρησιμοποιείς μια γλώσσα (VHDL) για να περιγράψεις πως αυτά τα δομικά στοιχεία συνδέονται μεταξύ τους, για φτάσεις στο αποτέλεσμα που θες!! Είναι κανονικό hardware, αλλά αλλάζοντας την περιγραφή, μπορείς στην ουσία να φτιαξεις άλλο μηχάνημα, (γιατί τα δομικά στοιχεία τoυ FPGA είναι σε επίπεδο πυλών, τρανζίστορ κλπ ), χρησιμοποιόντας το ίδιο FPGA!!
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,401
Μια απορία που έχω τον τελευταίο καιρό παίζοντας TW σχετικά με την ΑΙ των παιχνιδιών ή στην συγκεκριμενη περίπτωση, την έλλειψη αυτής. (Από τα πιο ηλίθια ΑΙ που έχω συναντήσει ποτέ σε παιχνίδι, πόσο μάλλον στρατηγικής)
Με την ανάπτυξη του ML, δεν είναι εύκολο για τα στούντιο (τα μεγάλα τουλάχιστον, υποθέτω ότι δεν είναι φτηνό) να την χρησιμοποιούν για να 'διδάξουν" την ΑΙ να είναι καλύτερη?
Σε ένα strategy πχ να κάνει εκατομμύρια μάχες ή σε shooter να μάχονται bot μεταξύ τους?
Μπορεί αυτό που λέω τώρα να είναι μέγιστη χαζομάρα ως άσχετος με ΜL, AI game development etc, απλά το σκεφτόταν με βάση την τεράστια επιτυχία που έχει AI σε παιχνίδια όπως το σκάκι ή το άλλο με τις ασπρόμαυρες πέτρες(δεν θυμάμαι πως λέγεται)
Κάτι τέτοια φανταζόμασταν μικροί και ακόμα τίποτα. Τουλάχιστον άρχισαν να υπάρχουν κάποιοι αυτοματισμοί στην δημιουργία κόσμων με procedural generation, αλλά να σου πω και αυτό στα σπάγανα είναι ακόμα.

Θα προτιμούσα ένα παιχνίδι με γραφικά 2015 αλλά να έχει τέτοιους μηχανισμούς, αλλά όπως πουλάει η τσόντα και όχι το συναίσθημα, έτσι πουλάνε και τα γυαλιστερά γραφικά.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Πολύ ωραίο βίντεο σχετικά με την κίνηση του χαραρακτήρα στα AC και την συνεισφορά του κάθε παιχνιδιού.

AC Syndicate are you drunk?

 
Top Bottom