Interesting Game Development Stuff

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Στο Ultima Online δεν υπήρχε σκοπίμως κάποια προστασία από το griefing γιατί ο στόχος ήταν το role playing. Είχα διαβάσει στο PC Zone ότι είχαν δημιουργηθεί στο παιχνίδι guilds που αναλάμβαναν την προστασία χρηστών κατά τις μετακινήσεις τους με αμοιβή, ήρωες paladins που προσέφεραν αντίστοιχες υπηρεσίες δωρεάν κλπ. Σταδιακά έμαθαν και οι παίκτες να προστατεύονται, να μην κυκλοφορούν με ακριβό loot πάνω τους κλπ.
Πραγματικα ηταν ενα πολυ ιδιαιτερο παιχνιδι. Μαζευομασταν ολοι οι πορωμενοι του κοσμου και καθομασταν με τις ωρες να γραφουμε σεντονια ο ενας στον αλλο.

Ηταν σαν ADnD αλλα με γραφικαρες. Ηταν σαν ολα τα δωρεαν (κυριως) text based παιχνιδια που παιζαμε online (vagabond's quest, archmage κλπ) να ειχαν αναβαμιστει σε αυτο.

Πραγματικα βγαλαμε ολο το role play αχτι μας εκεινη την εποχη μεχρι να βγει το WoW και να το σαρωσει.
 


Τα μυστικά του ΚΕΗΜ ΝΤΙΖΑΗΝ, από τον έναν και μοναδικό TODD HOWARD!
 
Ένα ενδιαφέρον twitter thread στο αντικείμενο του game performance από developer της Valve:

 
δεν τα βάζεις εδώ να μην δίνουμε κλικικλικι στον μουσχαρο;
 
Το σουκου που περασε εγινε το φετινο GodotCon.



Ειχε ομιλιες σε διαφορα ενδιαφεροντα θεματα αποτι βλεπω.
1699366942227.png


Τα βρισκει κανεις (σε βιντεο αλλα και σε audio) εδω:

 
Πολυ ενδιαφερουσα παρουσιαση και παραδειγμα για το πως μπορουν να δημιουργηθουν optimized αριστουργηματα ακομη και οταν οι hardware ποροι ειναι ελαχιστοι

Και το έκανε ξανά, με το Frontier : Elite II !!

Kαι glFrontier έχουμε !!!
 
Back
Top