Όσοι με γνωρίζετε, ξέρετε πως όσο κι αν μ' αρέσει ένα παιχνίδι δεν ενθουσιάζομαι εύκολα. Έλα, πλάκα κάνω, αλλά αυτό εδώ είναι <br><br><span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span> <span style="font-size:14pt"><b>ΕΠΟC</b></span><br><br>Η εισαγωγή που λειτουργεί και ως κάτι σαν tutorial, έχει διάφορες αποστολές. Κάποια εξ αυτών μας οδηγεί να πληρωθούμε για κάτι αντικείμενα, αλλιώς να πάρουμε πίσω τα αντικείμενα. Το outcome είναι το ίδιο -θα πάρεις τα αντικείμενα στο τέλος εκτός από μία περίπτωση- αλλά οι τρόποι για να το επιτύχεις είναι πάρα πολλοί. Και η μαγεία είναι πως η ροή είναι εντελώς ανεπιτήδευτη. Γιατί πολλά παιχνίδια έχουν αυτή την πολλαπλή επιλογή στις αποστολές, αλλά ελάχιστα καταφέρνουν να έχουν αβίαστες τις συνέπειες των πράξεων σου. <br><br>Στο παραπάνω παράδειγμα ας πούμε (βάζω spoiler για κάποιον που δεν θέλει να γνωρίζει τίποτα -και καλά κάνει-, αλλά προτείνω να το ανοίξετε μιας και ουσιαστικά μιλάμε για την opening mission)<br><span class="bbcode_spoiler">Πρέπει να πληρωθείς από τον Kunesh για τα αντικείμενα που του είχε φτιάξει ο πατέρας σου. Πας και του μιλάς και<br>1) Πλακώνεστε και κερδίζεις. Σου επιστρέφει τα αντικείμενα.<br>2) Πλακώνεστε και χάνεις. Αποφασίζεις να τα κλέψεις πίσω. Πρέπει να βρεις lockpick. Σου δίνει κάποιο από τα φιλαράκια σου. Επιστρέφεις και τον κλέβεις. Δικά σου τα αντικείμενα.<br>3) ...Επιστρέφεις και τον κλέβεις. Σε κάνει τσακωτό. Η συνέχεια έχει ενδιαφέρον. Αλλά δεν τη λέω.<br>4) ...Σου δίνει κάποιο από τα φιλαράκια σου. Αλλά επειδή κι εσύ τα βοήθησες σε κάτι άλλο (στο οποίο κάτι πάλι υπάρχουν άλλα branches επιπτώσεων), τους λες να πάτε να την πέσετε ομαδικά στον Kunesh. Τέσσερις εναντίον ενός, δεν έχει ελπίδα. Δικά σου τα αντικείμενα.<br><br>Δεν ξέρω αν υπάρχει κι άλλος τρόπος επίλυσης, αλλά είναι τόσο μα τόσο ανεπιτήδευτοι που είχα ξεχάσει πως είναι να παίζεις παιχνίδι με φυσική ροή στις missions.</span><br><br>Επίσης, ναι, σέβεται τη νύχτα όπως ακριβώς πρέπει να κάνουν όλα τα παιχνίδια με κύκλο ημέρας-νύχτας. Το ξημέρωμα κάνει τόσο ομαλά την εμφάνισή του, που είναι μαγεία να σε πετυχαίνει μέσα στο δάσος. Και γενικά, πρώτη φορά βλέπω τόσο ομαλή ροή στο πως σουρουπώνει, νυχτώνει, ξημερώνει κοκ.<br><br>Ακόμα 11 ώρες έχω μόνο, αλλά τα διαμάντια, ακόμα και ακατέργαστα , δεν θέλουν περισσότερο χρόνο για να σε πείσουν για την ποιότητά τους.<br><br>Μια κουβέντα και για το save system. Είναι πολύ έξυπνη η υλοποίησή του. Σε αποτρέπει από το save scum και αυτό δίνει άλλο βάρος στις αποφάσεις σου. Ακόμα και το gambling, πρώτη φορά στα χρονικά έχει νόημα. Παλιότερα έχανες, load, repeat. Εδώ αν χάσεις, έχασες. Ας πρόσεχες. Τα' χει αυτά ο τζόγος.<br>Το μόνο που χρειαζόταν ως προσθήκη και ευτυχώς που θα το βάλουν είναι το save&exit, το οποίο κακώς δεν υπήρχε εξαρχής. Ο λόγος απλός. Πρέπει στη μέση τής αποστολής να φύγεις. Δεν είναι λογικό να μην μπορείς να σώσεις την πρόοδό σου. Όμως, όταν επιστρέψεις, θα σβήνεται αυτόματα αυτό το slot για να μην μπορέσεις να το εκμεταλλευτείς προς όφελός σου.