<blockquote><br>Προφανώς όλα τα παραπάνω, μυρίζεις τα νυχάκια σου για να τα πάρεις γραμμή, καθώς το quest description είναι απλά "Φύγανε κάτι αηδόνια στο ΤΑΔΕ δάσος, να τα κλουβιά, κράζουν έτσι, φέρτα πίσω".<br><br>Η μέθεξις του role playing, κύριοι.<br></blockquote><br><br>Κοίτα, αν θέλουμε να είμαστε λογικοί, το παραπάνω quest description είναι το μόνο που βγάζει νόημα και το ηχητικό κάλεσμα ο μόνος ρεαλιστικός τρόπος εντοπισμού. Το παράλογο θα ήταν τα αηδόνια να έχουν πάνω τους gps transmitters που προδίδουν τη θέση τους σε κάποιο HUD μέσω των smart glasses που φοράει ο χαρακτήρας σου στη μεσαιωνική Βοημία ή κάποιο είδος thermal vision για να καταφέρνει να ξεχωρίζει αηδόνια πάνω σε δέντρα, όπως συμβαίνει σε όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια που έχουμε παίξει. Το γεγονός είναι ότι τα αηδόνια έχουν χρώματα πολύ κοντινά σε αυτά ενός κορμού δέντρου, για προφανείς εξελικτικούς λόγους camo και το ότι δεν υπάρχει τίποτα περίεργο στη διαδικασία στησίματος παγίδας που περιγράφεις. Εκτός κι αν θεωρείς εύκολο το σκαρφάλωμα σε δέντρο, στο ύψος που όντως μπορείς να πιάσεις κάποιο πτηνό, ή αν νομίζεις ότι το πτηνό θα περιμένει στωικά εσένα να τελείωσεις το βουκολικό παρκούρ σου και θα κάτσει ήσυχο για να το πιάσεις.<br><br>Περίεργο είναι το ότι έχουμε συνηθίσει ως πιο λογική αλληλεπίδραση το "press E". Σπαστικό; Σίγουρα, αλλά το να κυνηγάς αηδόνια στο δάσος in rl δεν είναι κάποιο είδος piece of cake δραστηριότητας. Όσο περισσότερα τέτοια ακούω, τόσο περισσότερο σκανδαλίζομαι να δώσω το 50άρι (αλλά είπαμε, δεν), γιατί θέλω να παίξω επιτέλους κάτι φρέσκο (και να μη μιλάω και στον αέρα).<br><br>Αντιλαμβάνομαι το πνεύμα στο οποίο τα λες, αλλά αυτά είναι όντως μέρος της μεθέξεως του RP.