Τελικα αυτο το θεμα πηρε μια αξια, φιλολογικη.
Αν ο Αχιλλέας υπήρξε ποτέ αυτό θα ήταν σχεδόν χίλια χρόνια ΠΡΙΝ τα αρχαιοελληνικά πρότυπα που έχεις κατά νου, δηλαδή αυτά του 5ου αι. και μετά. Όλη την παρέμβαση για την Ιλιάδα την έκανα για να δείξω πως ο ιδεαλισμός του μυθολογικού και η ρεαλιστική απόδοση απέχουν πολύ μεταξύ τους.
Δεν περιμενουμε ρεαλισμο σε υλικο μυθοπλασιας. Αυτο που απομενει ειναι η σωστη μεταφορα, οπως εχει αποτυπωθει (οσο γινεται).
Υπαρχουν λογοι αγαπητε που αποτυπωθηκαν με συγκεκριμενο τροπο και με τον σοβαροτερο λογο, ετσι γουσταρε ο δημιουργος του, οχι απο καποιο καπριτσιο αλλα επειδη στο μυαλο του ειχε μια συγκεκριμενη εικονα.
Ο Αχιλλεας προστατευτηκε και εφτασε ως τις μερες μας, Εαν τον επιαναν οι Ρωμαιοι και ελεγαν οτι ειναι γιος του Ρωμυλου και μετα οι τουρκοι τον εκαναν μουσουλμανο... εισαι πολυ εξυπνος και καταλαβαινεις τι γινεται με αυτη την κατασταση.
Σε 50-100 χρονια θα εχουμε debate εαν ο Αχιλλεας ηταν λευκος ή μαυρος Εχουμε ηδη ανθρωπους που μετα την προβολη του μαυρου Αχιλλεα δηλωσαν οτι ο Αχιλλεας ηταν μαυρος και οτι το ξανθος ειναι λαθος της μεταφρασης. Ολα αυτα ειναι πολιτιστικη κληρονομια και οχι υλικο ψηφοθηριας.
Τα αρχαιοελληνικά αγάλματα σε αντίθεση με τα Ρωμαϊκά είναι ιδεαλιστικά, δεν αντιπροσωπεύουν αληθινά πρόσωπα αλλά τύπους. Δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για το πως έμοιαζαν βάσει αυτών, μόνο για το τι μπορεί να πίστευαν πως είναι ιδανικό.
Ναι αλλα δεν πρεπει να ξεχναμε οτι αυτο που μια κοινωνια θεωρει ιδανικο ειναι και ενα πρωτυπο που πολλοι το ακολουθουν.
Τα ιδανικα δεν ξεπεταγονται παντα απο την φαντασια.
Στις παραδόσεις πολλών λαών τα elf είναι καλικατζαραίοι και δη κακομούτσουνοι. Ωστόσο ακόμα και στο θέμα της ομορφιάς σε ένα σύνολο, ας πούμε πως υπάρχει η παραδοχή πως οι κάτοικοι του Κιλκίς είναι όμορφοι, πάει να πει αυτό πως εκεί δεν θα βρω κανέναν αλλιώτικο, όλοι θα είναι πανομοιότυπα όμορφοι;
Αυτο το λες επειδη δεν εχεις γνωρισει γυναικα απο την Πτολεμαιδα

.
Ισχυει αλλα υπαρχει και ο διαχωρισμος μεταξυ καλου και κακου ξωτικου. Τα κακα ξωτικα ειναι ασχημα και νομιζω ειναι μαυρα, δεν παιρνω και ορκο. Υπαρχουν και αυτες οι παραδοσεις και αυτο σημαινει οτι οταν παιρνεις τα ξωτικα του Τολκιν τα παρουσιαζεις οπως τα παρουσιασε και αυτος, Εαν τα παρεις απο καποια μυθολογια οπου τα μαυρα ξωτικα ειναι σατανικα, τοτε δεν μπορεις να βαλεις το ξανθο ξωτικο να κλεβει μωρα απο κουνιες.
Εαν οι ανθρωποι στο Κιλκις ειναι συνηθως ομορφοι, θα πεις οτι αυτη η πολη εχει ομορφους ανθρωπους. Δεν ειναι λογικο να την χαρακτηρισεις απο την μειοψηφια και ετσι δεν το αναφερεις καν. Εχεις ακουσει καποιον να λεει, οι ανθρωποι εκει ειναι ομορφοι αλλα εχουν και μερικους ασχημους; Κραταμε το σημαντικο.
Συμφωνώ πως πρέπει να έχει λόγο μια προσθήκη αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής, το θέμα είναι πως μπήκαν άλλης απόχρωσης δέρματος χαρακτήρες ή το ότι ανησυχούμε αν θα είναι καλογραμμένοι;
Το θεμα ειναι οτι ισοπεδωσαν ολοκληρο lore, αυθαιρετα. Αν κρινουμε απο το witcher, οπου οι ηθοποιοι επιλεχτηκαν συμφωνα με το ταλεντο του χρωματος και του φυλου, δεν εχω μεγαλες προσδοκιες για την υποκριτικη ποιοτητα της σειρας. Αυτα ειναι λογικο να συμβαινουν αφου οταν αυθαιρετεις για λογους που δεν εχουν σχεση με την ποιοτητα δεν μπορεις να περιμενεις καλο αποτελεσμα. Ο σκοπος σου ειναι να εντυπωσιασεις με τροπους διαφορετικους.