What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Microsoft Flight Simulator

j_lynx

Death Knight
Joined
May 27, 2014
Messages
3,287
Πάντως όπως αναφέρθηκε και παραπάνω το παιχνίδι πέρα από τα πολύ πολύ βασικά δεν σου λέει τίποτα. Έμαθα να απογειώνομαι και να προσγειώνομαι και από εκεί και πέρα τίποτα. Μιλάει ο Πύργος Ελέγχου και εγώ από αυτά που λέει υποτίθεται πρέπει να καταλάβω το υψόμετρο στο οποίο θα πετάω και την διαδρομή που θα ακολουθήσω. Δεν καταλαβαίνω τίποτα όμως ρε παιδιά. Χτες πετούσα για Μπαλί και έλεγε ο άλλος ο κακομοίρης (να ξερε που έμπλεξε) όλη την ώρα "Altimeter 29.92". Αυτό υποτίθεται θα σχετίζεται με το υψόμετρό που πρέπει να πετάξω έτσι δεν είναι; Ξέρει μήπως κάποιος, κανένα βίντεο που να εξηγεί την επικοινωνία με τον πύργο και τα όργανα πλοήγησης;

Αμφιβάλλω ότι έχουν αναφέρει πουθενά τι είναι αυτό. Για το αλτίμετρο πάει το 29,92, αλλά δεν είναι το ύψος, είναι η βαρομετρική που επικρατεί στην περιοχή, η οποία επηρεάζει την ένδειξη του οργάνου. Πρέπει να είναι σωστά ρυθμισμένη για να σου δείχνει το σωστό ύψος. Την ρυθμίζεις είτε από το ίδιο το όργανο, είτε πολύ απλά όταν σου το αναφέρει ο πύργος, πατάς το B και το βάζει αυτόματα.

Θα ψάξω να βρω κανένα καλό guide, για όργανα και για πύργο. Εσύ όταν επιλέγεις την πτήση, τι τύπου βάζεις ; VFR ή IFR , ώστε να ξέρω τι να ψάξω. Παίζει να συμπεριφέρεται διαφορετικά ο πύργος στα VFR που σε στέλνει απευθείας στο αεροδρόμιο.
 

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Εσύ όταν επιλέγεις την πτήση, τι τύπου βάζεις ; VFR ή IFR , ώστε να ξέρω τι να ψάξω. Παίζει να συμπεριφέρεται διαφορετικά ο πύργος στα VFR που σε στέλνει απευθείας στο αεροδρόμιο.

Δεν έχω ιδέα τι χρησιμοποιώ. Νομίζω VFR αλλά χωρίς να είναι συνειδητή επιλογή. Με λίγα λόγια, ό,τι σύστημα μου εξηγήσεις αυτό θα χρησιμοποιώ.

:PCMR:
 

j_lynx

Death Knight
Joined
May 27, 2014
Messages
3,287
Επειδή είναι νέο το παιχνίδι, δεν έχω βρει κάποιο καλό guide που να εξηγεί καλά και πάνω από όλα απλά τα πράματα. Θα γράψω ένα απλό Guide για VFR πτήση και θα επιστρέψω κάποια στιγμή με περισσότερες λεπτομέρειες, και κανονισμούς, που δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε μαζί τους ακόμα. Μέχρι τέλος πάντων να μπορούμε να προσγειώσουμε με ευκολία το αεροπλανάκι. (όσους λιγότερους νταλκάδες έχουμε στο κεφάλι μας, τόσο το καλύτερο).

Θα ξεκινήσουμε τα πράματα από το 0 που είναι το flight plan.
Η πτήση μας θα είναι από το αεροδρόμιο του Ηρακλείου στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης, απέναντι ακριβώς.
flight plan.jpg
Για αρχή επιλέγουμε VFR πτήση. Στην VFR βασιζόμαστε στα μάτια μας για να αποφεύγουμε εμπόδια και για την πλοήγησή μας, για αυτό είναι πολύ σημαντικό να έχουμε καλή ορατότητα. Έτσι πετάμε πάντα μέρα ( ασχέτως ότι δείχνει νύχτα σε εμένα στις ρυθμίσεις. Το άλλαξα μετά.) Ομοίως οι καιρικές συνθήκες πρέπει να το επιτρέπουν. Δεν πετάμε λοιπόν σε ημέρες που επικρατεί ομίχλη ή γενικώς χαμηλή ορατότητα.

Κάτι που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας είναι ότι ένα αεροπλάνο για να απογειωθεί και να προσγειωθεί, θέλει μετωπικό άνεμο. Δλδ από μπροστά . Στην παραπάνω εικόνα φαίνεται σε κόκκινο κύκλο η κατεύθυνση από την οποία πνέει ο άνεμος, καθώς και η ταχύτητά του.
Για την περίπτωση του Ηρακλείου βλέπουμε πως φυσάει από τις 314 μοίρες και είναι 15 κόμβοι.

vfr 2.png
Στην παραπάνω εικόνα βλέπουμε σε μεγέθυνση το αεροδρόμιο, καθώς και το heading indicator ενός αεροπλάνου. Δεν είναι ακριβώς το ίδιο με του cessna 152, αλλά είναι παρόμοια. Ουσιαστικά είναι η πυξίδα του αεροπλάνου και μας βοηθάει να ξέρουμε την κατεύθυνσή μας. Οι μικρές γραμμές αντιστοιχούν σε πεντάδες και οι μεγάλες σε δεκάδες, έτσι για παράδειγμα το 3 είναι 30 μοίρες κατεύθυνση. Όπως είπαμε 314 είναι η κατεύθυνση από την οποία φυσάει ο άνεμος και με την βοήθεια του heading indicator μπορούμε να δούμε ακριβώς από που φυσάει (Κόκκινη γραμμή. )

Η αρίθμηση των διαδρόμων γίνεται με τον εξής τρόπο. Το νούμερο του διαδρόμου αντιστοιχεί στην κατεύθυνση που κοιτάζει ο διάδρομος και αντιστοιχεί σε δεκάδες. Για παράδειγμα ο 27 κοιτάζει στις 270 μοίρες. Σχεδόν Ανατολικά δλδ.

Η επιλογή του διαδρόμου απογείωσης είναι πολύ σημαντική, γιατί όπως είπαμε θέλουμε όσο το δυνατόν πιο μετωπικό άνεμο μπορούμε. Έχοντας αυτό στο μυαλό μας και ότι ο άνεμος φυσάει από 314. επιλέγουμε να απογειωθούμε από τον διάδρομο 30 που ουσιαστικά "κοιτάζει" στις 300 μοίρες. Σε αυτήν την περίπτωση είμαστε αρκετά τυχεροί και έχουμε σχεδόν τελείως μπροστά μας τον άνεμο...
Προφανώς αν είχαμε διαφορετικό άνεμο θα επιλέγαμε διαφορετικό διάδρομο απογείωσης και αν είχαμε άπνοια θα μπορούσαμε να απογειωθούμε από όποιον θέλουμε.

Ομοίως εργαζόμαστε για να αποφασίσουμε τον διάδρομο προσγείωσης στην Σαντορίνη
vfr 3.jpg
Στην Σαντορίνη ο άνεμος είναι ελαφρός αλλαγμένος. Πνέει από 336 και είναι λίγο πιο δυνατός στους 23 κόμβους. Για άλλη μια φορά όμως είμαστε τυχεροί, γιατί το αεροδρόμιο έχει τον 33 διάδρομο που "κοιτάζει" τις 330 μοίρες και για άλλε μια φορά έχουμε τον άνεμο από μπροστά μας. Αυτός είναι και η επιλογή μας για την προσγείωση.

Για το ύψος που θα πετάξουμε, είτε μπορούμε να το αγνοήσουμε τελείως, μιας και το Flight simulator δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται καθόλου με την πάρτι του στην VFR πτήση ή αν θέλουμε να είμαστε λίγο περισσότερο τυπικοί, να ακολουθήσουμε τους παρακάτω κανόνες.

-Δεν πρέπει το ύψος μας να είναι ποτέ κάτω από 500 πόδια από το έδαφος ή την θάλασσα, εκτός αν πάμε για προσγείωση.
-Πρέπει να περνάμε με ελάχιστο ύψος τα 1000 πόδια, πάνω από πόλεις, εμπόδια , ή συναθροίσεις ανθρώπων.
-Γενικότερα ακολουθούμε τον κανόνα ότι όταν πετάμε Βόρεια 270 - 089 πετάμε σε μονό αριθμό +500 πόδια πχ 1500 3500 5500, ενώ Νότια, 090- 269 σε ζυγό αριθμό +500 πχ 2500 4500 6500


Αυτά βέβαια είναι λεπτομέρειες, που ο controller δεν τα κοιτάει καθόλου για την ώρα. Γραμμένο με είχε για το ύψος μου στην πτήση...

Αυτά για την ώρα για τον σχεδιασμό της πτήσης μας. Θα επιστρέψω λίαν συντόμως για τα του αεροπλάνου. Δλδ τα βασικά όργανα που θα χρησιμοποιήσουμε και τον διάολογό μας με αυτόν τον διάολο τον controller.
 

chek2fire

Mind-flayer
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,153
Eγινε και εγκατάσταση μετά από ώρες download και χθές έπαιξα λίγη ώρα. Μου είχε βάλει τις ρυθμίσεις στο high. Είχα φυσικά αρκετά framedrop καθώς η κάρτα γραφικών που έχω δεν είναι και η δυνατότητερη αλλά το διόρθωσα αλλάζοντας το anisotropic και το antialiasing και μετά έτρεχε πάρα πολύ καλά, μερικά frame drop σε μέρα και βαριά γραφικά αλλά τίποτα σπουδαίο που να σου χάλαγε την εμπειρία.
Το φτηνό hotas που έχω αναγνωρίζεται και έχει καιτ ο guide πάνω σε αυτό και λειτουργεί άψογα. Είχα επιχειρήσει να παίξω με τον xbox controller και δεν μπορούσες να παίξεις με τίποτα. Με το hotas έχεις απόλυτο έλεγχο στο αερoπλάνο και στις κινήσεις του.
Aυτό εδώ είναι που έχω

iu


Το μόνο που λείπει είναι η δόνηση αλλά στην τιμή του δεν μπορείς να τα έχεις και όλα.
Εχω πάντως προβλήματα με crash καθώς μετά από κάποια ώρα μου παγώνει το game η κρασάρει τελείως. Νομίζω θα διορθωθουν αυτά τα προβλήματα εύκολα σε επόμενα patch η με επόμενους driver για τις κάρτες γραφικών.
 

j_lynx

Death Knight
Joined
May 27, 2014
Messages
3,287
Το πρώτο DLC αεροδρόμιο της Aerosoft δωρεάν

 

polistas

Half-Ogre
Joined
May 26, 2016
Messages
498
3.6 gb για ένα αεροδρόμιο.........
Μαζί με τις 28 γεφυρωμένες gpu θα χρειαζόμαστε και 28 σκληρούς
 

j_lynx

Death Knight
Joined
May 27, 2014
Messages
3,287
Στα του αεροπλάνου για VFR Πτήση.
Το Cessna 152 είναι από τα πιο απλά αεροπλάνα που έχει το Flight Simulator, κάτι που το κάνει ιδανικό για αρχή, πρώτων γιατί δεν έχει πολύπλοκα όργανα και δεύτερων επειδή του λείπε ο αυτόματος πιλότος, συνηθίζουμε λίγο στο πιλοτάρισμα. Μετά..... αν δεν είναι για προσγείωση ή απογείωση, μπορούμε να το πηγαίνουμε πατώντας διακόπτες.

Για την VFR πτήση, μας ενδιαφέρουν ουσιαστικά μόνο 3 όργανα, μιας και την περισσότερη ώρα θα πλοηγούμαστε με την βοήθεια των ματιών μας.
instruments.jpg

Airpeed Indicator : Μετράει την "ταχύτητα" του αεροπλάνου.
Στην πραγματικότητα μετράει την Indicated ταχύτητα του αεροπλάνου και όχι την πραγματική, δλδ αυτή που είναι ανάλογη με το έδαφος από κάτω του. Την υπολογίζει "μετρώντας" τον αέρα που χτυπάει έναν αισθητήρα, ανάλογα με το αεροπλάνο. Όσο όμως πετάμε ψηλότερα, ο αέρας έχει μικρότερη πυκνότητα, έτσι υπάρχουν σφάλματα στις μετρήσεις. Στην VFR πτήση, που πετάμε χαμηλά, τα σφάλματα είναι πολύ μικρά και δεν μας ενδιαφέρουν.

Heading Indicator : Ουσιαστικά είναι η πυξίδα μας. Μας βοηθάει στο να κρατάμε σταθερή πορεία όταν ξέρουμε προς τα που να πετάξουμε.

Altimeter : Μετράει το ύψος μας από την θάλασσα σε πόδια μετρώντας την πίεση του αέρα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα πολύ ευαίσθητο βαρόμετρο. Τονίζω ξανά ότι μετράει το ύψος μας από την θάλασσα και όχι από το έδαφος. Αυτό σημαίνει ότι αν έχουμε από κάτω μας βουνό και το αλτίμετρο γράφει ότι είμαστε στα 500 πόδια, δεν σημαίνει ότι είμαστε ασφαλείς και ότι δεν ξυρίζουμε ήδη το βουνό. Η κάθε περιοχή, ανάλογα τον καιρό έχει διαφορετική βαρομετρική πίεση, την οποία πρέπει να την εισάγουμε εμείς με το κουμπάκι για να μετράει σωστά το ύψος. Αυτό είναι που λέει ο και ο controller altimeter 29.90 πχ. Βέβαια επειδή είναι εξαιρετικά δύσκολο να σημαδέψουμε με το Mouse το κουμπάκι ενώ πετάει και κουνάει το αεροπλάνο, μπορούμε να το βάλουμε το νούμερο αυτόματα όταν μας το πει ο controller Πατώντας το B.
όποιος έχει όρεξη για διάβασμα. http://www.angelflightne.org/images/Docs/the_altimeter.pdf

Έχω παραλείψει μπόλικα όργανα του αεροπλάνου τα οποία είτε δεν τα χρησιμοποιούμε στην VFR πτήση, είτε απλώς δεν χρειάζονται για την ώρα, γιατί θα πολυπλέξουν τα πράματα χωρίς λόγο.

Ήρθε επιτέλους η ώρα να πετάξουμε λοιπόν και να αντιμετωπίσουμε αυτόν τον διάολο τον controller. Πάλι θα πω τα πολύ βασικά, μιας και για την ώρα για την VFR πτήση το Flight Simulator δεν είναι καθόλου αυστηρό, σε σημείο να αναγκάζεσαι να αυτοσχεδιάζεις.(άσε δε χρειάζομαι επανάληψη)
Γενικώς το πρωτόκολλο πάει ως εξής:
- Βάζεις την συχνότητα που σου λέει ο controller στο Radio. (Δεν καθόμαστε να το κάνουμε για την ώρα με κουμπάκια, αλλά από το παράθυρο του controller επιλέγουμε το Tune)
- Επικοινωνούμε με τον controller.
- Ο Controller Θα μας δώσει κάποιες οδηγίες.
- Επαναλαμβάνουμε τις οδηγίες που μας έδωσε ο controller για να σιγουρευτεί ότι τις ακούσαμε σωστά.
Και αυτό ήταν. Ας το δούμε στην πράξη

20200827033512_1.jpg

Βρισκόμαστε στο Parking (των αεροπλάνων :p ) στο αεροδρόμιο. Για αρχή πατάμε το 1 για να κάνουμε Tune στο Ground. Το atis σου λέει τον καιρό που επικρατεί στο αεροδρόμιο και το Clearance νομίζω είναι για IFR πτήσεις.

atc 1.jpg

Από όλες τις επιλογές που βγάζει, καλύτερη φαίνεται η 5, μιας και θα κινηθούμε προς τα βόρεια

atc 2.jpg
οι οδηγίες που μας δίνει είναι να χρησιμοποιήσουμε τον διάδρομο για απογείωση που είχαμε δηλώσει από το flight plan (Εγώ από συνήθεια χρησιμοποίησα στο flight plan τον 27... ). Το Hold short σημαίνει ότι δεν θα μπούμε στον διάδρομο, αλλά θα περιμένουμε σε κάποιες γραμμές που έχει πριν. Εκεί θα κάνουμε Tune στο Tower όπως κάναμε στην αρχή Tune στο Ground. Πατάμε λοιπόν το νούμερο 1 που μας κάνει να επαναλάβουμε τις οδηγίες μας.

Εν συνεχεία παίρνουμε τον μακρύ δρόμο της τροχοδρόμησης μέχρι το Holdpoint του διαδρόμου. (Επειδή κανονικά τα αεροδρόμια έχουν ταμπέλες με νούμερα για να ξέρουμε ποιον δρόμο να ακολουθήσουμε καθώς και οι πιλοτοι είναι εξοπλισμένοι με χάρτη των αεροδρομίων για να βρίσκουν τον δρόμο τους στο έδαφος, το πιο εύκολο που έχουμε να κάνουμε είναι να ενεργοποιήσουμε τα μπλέ βελάκια από τα Assists που μας παίρνουν από το φτερό και μας πάνε εκεί που πρέπει. .)
20200827034151_1.jpg
Εδώ βρισκόμαστε στο Holding point του 27. Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι όταν βλέπουμε δύο οριζόντιες κίτρινες γραμμές από την δικιά μας πλευρά, σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουμε εκεί και να πάρουμε άδεια από τον πύργο για να συνεχίσουμε. Πολύ πιθανόν είτε να μπαίνουμε σε διάδρομο απογείωσης είτε να διασταυρωνόμαστε με κάποιον και πραγματικά δεν θέλουμε να διασταυρωθούμε με κάποιο αεροπλάνο που προσγειώνεται ή απογειώνεται με full ταχύτητα. Όταν βλέπουμε διακεκομμένες γραμμές τις περνάμε χωρίς να χρειάζεται να σταματήσουμε.

Όπως μας είπαν οι οδηγίες, εδώ πρέπει να κάνουμε Tune στον Tower πατώντας το 1, να επικοινωνήσουμε μαζί του και να ακολουθήσουμε τις δικές του οδηγίες, αφού πρώτα τις επαναλάβουμε για να σιγουρευτεί ότι της ακούσαμε σωστά. Όπως δηλαδή ορίζει το πρωτόκολλο.
atc 3.jpg
Από εδώ και έπειτα ακολουθούμε παρόμοια βήματα. Ο Controller θα μας δώσει κάποια οδηγία ( αν και μάλλον θα μας γράψει) και εμείς θα την ακολουθήσουμε. Απλώς σε κάποιο σημείο θα φύγουμε από την δικιά του αρμοδιότητα και όπως κάναμε στο αεροδρόμιο, θα μας πει να αλλάξουμε συχνότητα και να επικοινωνήσουμε με κάποιον άλλο controller. Βοήθεια στο πως θα προσεγγίσουμε το αεροδρόμιο ή σε ποιο ύψος θα πετάξουμε δεν υπάρχει. Ίσως προσθέσουν τέτοια πράματα αργότερα.

Αυτά τα λίγα για την VFR πτήση. θα επιστρέψω κάποια στιγμή για IFR πτήση και οδηγίες για κάποιο λίγο πιο πολύπλοκο αεροπλάνο. Αν και παίζει να έχει βγεί μέχρι τότε κάνα καλό Guide για να ποστάρω.
 

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Ρε συ @j_lynx τι έχεις φτιάξει; Αναλυτικός και σαφής. Πολύ περισσότερο από αυτό που ήλπιζα. Ευχαριστώ πολύ.

Απόψε θα δοκιμάσω Ηράκλειο - Σαντορίνη.
 

chek2fire

Mind-flayer
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,153
για την προσγείωση μπορούμε να έχουμε έναν οδηγό? :)
Πήγα να προσγειωθώ και μετά γύρναγα γύρω γύρω στο αεροδρόμιο χωρίς να ξέρω πως να τελειώσω την πίστα.:p Εβαλα τον αυτόματο και αυτός τα έκανε χειρότερα πήγαινε κύκλους στο αεροδρόμιο στην πίστα :D
 

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Μπορείς να ενεργοποιήσεις στα assists να σου εμφανίζει την διαδρομή που πρέπει να ακολουθλησεις κατά την προσγείωση, με οπτική ένδειξη αν πηγαίνει γρήγορα ή αργά.

Γενικώς τα assists έχουν πολλές επιλογές, απαραίτητες για νέους στο είδος όπως εμείς και αξίζει να πειραματιστείς λίγο για να το φέρεις στα μέτρα σου.
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,333
Ρε συ @j_lynx τι έχεις φτιάξει; Αναλυτικός και σαφής. Πολύ περισσότερο από αυτό που ήλπιζα. Ευχαριστώ πολύ.

Και για δικινητήριο γενικής αεροπορίας!! (Ένα Piagio P180 Avanti ας πούμε!!!!!!! :D :D :D )
 

j_lynx

Death Knight
Joined
May 27, 2014
Messages
3,287
για την προσγείωση μπορούμε να έχουμε έναν οδηγό? :)
Πήγα να προσγειωθώ και μετά γύρναγα γύρω γύρω στο αεροδρόμιο χωρίς να ξέρω πως να τελειώσω την πίστα.:p Εβαλα τον αυτόματο και αυτός τα έκανε χειρότερα πήγαινε κύκλους στο αεροδρόμιο στην πίστα :D

Εφόσον έχεις πατήσει κάτω λές; Τα Assists που σε βοηθάνε να τροχοδρομήσεις για απογείωση ενεργοποιούνται και στην προσγείωση. Μόλις βγείς από τον διάδρομο και πάρεις άδεια για taxi for parking. Σου δείχνουν ακριβώς που να πάς και να το παρκάρεις. Μετά απλώς σβήνεις την μηχανή και την μπαταρία και τελειώνει η πτήση.

Και για δικινητήριο γενικής αεροπορίας!! (Ένα Piagio P180 Avanti ας πούμε!!!!!!! :D :D :D )

Δεν το έχει ρε γμτ :p
Με το DA62 κάνω εγώ δουλειά από General Aviation.
 

j_lynx

Death Knight
Joined
May 27, 2014
Messages
3,287
Είναι μήπως συμβατό, με τα αεροπλάνα του FSX?

Για την ώρα φοβάμαι δύσκολο. Παίζει όμως να γίνει στο μέλλον με μικρά Mods. Από ότι κατάλαβα μπορείς κάποια να τα βάλεις αλλά πολλά έχουν προβλήματα και τα περισσότερα δεν έχουν όργανα
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,333
Για την ώρα φοβάμαι δύσκολο. Παίζει όμως να γίνει στο μέλλον με μικρά Mods. Από ότι κατάλαβα μπορείς κάποια να τα βάλεις αλλά πολλά έχουν προβλήματα και τα περισσότερα δεν έχουν όργανα

Γιατί είχα ένα Free Model για το P180!!
Αν ασχοληθώ μέσα στην επόμενη δεκαετία, θα δοκιμάσω πως πάει!!!
 

chek2fire

Mind-flayer
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,153
Εγώ έχω αρχίσει πλέον γενικό tour Ασία. Εχω ξεκινήσει από τους ρώσικους νήσους στα βόρεια της Ιαπωνίας κατεβαίνω σιγά σιγά προς τα κάτω να εξερευνήσω Ιαπωνία γενικά και λέω να το φτάσω Ταιβαν η Κορέα μετά Κίνα και μετά να περάσω Ινδονησία.
Θέλω να κάνω και ένα ταξίδι πάνω από Νεπαλ και να δω Ιμαλάια που κάποιος έγραψε ότι είναι απίστευτα στο game.
Βρήκα και την επιλογή τον πυργο ελέγχου να τον χειρίζεται η ΑΙ καθώς και ήταν πολύ δύσκολο να απαντάς κάθε φορά αλλά το βασικότερο δεν ήξερα τι έκανα και πάντα τα έκανα θάλασσα στις απαντήσεις, άλλαζα προοροσμούς και τέτοια :p
 

chek2fire

Mind-flayer
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,153
Βρήκα τρελό bug με τα save του game.

Δεν το είχα καταλάβει ότι συμβαίνει με τα save μου γιατί μου το είχε ξανακάνει και πάντα νόμιζα ότι εγώ κάνω κάπου λαθος.

To bug έχει να κάνει με το σχέδιο πτήσεις και το gps που σου εμφανίζει.

Ας πούμε ότι βάζω ένα σχέδιο πτήσης με departure ένα αεροδρόμio και arrival ένα άλλο. Aν στην μέση της διαδρομής αποφασίσεις να κάνεις save και μετά ξαναμπείς για να το συνεχίσεις το save και το σχέδιο πτήσης και gps δουλεύουν χωρίς πρόβλημα.

Αν όμως κάνεις save μετά βγεις στο κεντρικό μενού και μετά στο world και αποφασίζεις να δοκιμάσεις άλλη διαδρομή με departure arrival και άλλο αεροπλάνο παιξεις λίγο και βγεις και μετά αποφασίσεις να παίξεις ξανά το save σου παραδόξος το σχέδιο πτήσεις όχι μόνο έχει χαθεί αλλά ενώ στην αρχική οθόνη του load σου εμφανίζει κανονικά αυτό που έχεις κάνει save ingame σου έχει το σχέδιο πτήσης που είχε παίξει πριν.

Δλδ επαιζα Ιαπωνία το κάνω save παίρνω άλλο αεροπλάνο παίζω αμερική μετά όταν πήγα να κάνω load την Ιαπωνία μου εμφανίζει το σχέδιο πτήσης της αμερικής και από το Saporo που κανονικά ήταν να πάει το autopilot κάνει στροφή για Kansas
:D
 
Top Bottom