Μητσάκο, αν θέλω να βγάλω ένα παιχνίδι στο PC, δεν χρειάζομαι ούτε developer kit, ούτε την έγκριση της MS, της Intel, της AMD, ή της Nvidia. Ακόμα και την διανομή μπορώ να κάνω μόνος μου. Μπορώ να το κάνω αυτό στις κονσόλες;<br>Αυτό εννοώ ως ανοικτή πλατφόρμα. Χρησιμοποιώ ότι λειτουργικό γουστάρω, ότι hardware γουστάρω, παίζω ή/και δημιουργώ ότι παιχνίδι γουστάρω.<br><br>Στο ξαναλέω, καλά χρυσά τα Zelda, τα Mother/Earthbound, τα Mario, και γενικά οι αποκλειστικότητες της Ninty, αλλά είναι ένα τυράκι στην φάκα. Αν η Ninty θέλει τα λεφτά μου, ας τα βγάλει για PC, ειδάλλως ή δεν θα τα παίξω, ή θα τα πειρατέψω αγρίως και δίχως καμιά ενοχή για να τα τρέξω σε εξομοιωτή, έστω και με γραφικά ίδια με της κονσόλας, αν δεν έχω πολύ δυνατό μηχάνημα. Και εδώ που τα λέμε, είναι τόσα τα παιχνίδια για PC που θέλω να παίξω, που δεν μου μένει καν χρόνος για το <strike>Shield με το σήμα της Ninty </strike> το Switch.<br><br>Κάποτε και εγώ σε κονσόλες έπαιζα (είχα ένα Watara Supervision, κάτι κλώνους του NES, και τέλος το Game Boy Color μου). Μικρός δεν ήθελα PC, Playstion ήθελα (λόγω τιμής και λόγω του ότι δεν είχα γνώσεις για χειριστώ ένα PC τότε). Όταν συνειδητοποίησα τι μου παρείχε το PC ως πλατφόρμα, άρχισα να τις θεωρώ συμπληρωματικές, όπως εσύ τώρα. Και μετά να σου τα πρώτα κύματα καζουαλοποίησης, για χάρη των κονσολών. " Ε να μωρέ για να παίζουν και αυτοί, πως κάνεις έτσι, παιχνίδια είναι..." και κάπου εκεί άρχισα να βλέπω τι καλό κάνουν οι κονσόλες.<br><br>Καπιταλές του κερατά οι AAA publishers, αλλά άμα δουν ότι μπαγιόκο δεν έχει, τέρμα οι κονσόλες. Και το μόνο που μπορείς να κάνεις για αυτό, είναι να μην αγοράσεις, και να παρακινήσεις και άλλους/άλλες να κάνουν το ίδιο.