Γιατι εχουμε χωριστει σε εικονολατρες και εικονοκλαστες ρε σει;
Το πραγμα ειναι απλουστατο και το RtWP δουλευει αψογα απο την εποχη του BG1 αλλα και το TB μπορει να δουλεψει (αν επαιζες JPRG παλαιοτερα ειναι το η ζωντανη αποδειξη).
Το κυριο κακο με το TB ειναι οτι χαλαει την ολη αισθηση του ελευθερου περπατηματος με το φοβο του πρηξιματος των "trash mobs" και των fights. Αυτό λύθηκε με το στυλ του D:OS2, οπου με το γαματο immersion που σου εβγαζε η περιπλανηση, την αμεση μεταβαση στη μαχη και την ελαχιστοποιηση των μαχων χαμηλου επιπεδου (δεν ειχα μαχη που να μην γουσταρα σε κεινο το παιχνιδι που να με εβγαζε απο το κλιμα) δε νιωθεις οτι οι μαχες ειναι grind οπως πχ τα final fantasy.
Το κυριο κακο με το RtWP ειναι οτι χαλαει την ολη αισθηση του ελεγχου που εχεις στην ομαδα σου, αυτο αφορα κυριως PnP παιχνιδια που ειναι χτισμενα για να παιζονται σε γυρους, και ειδικα σε boss fights. Αυτο λύθηκε με τα σωστα pause configurations, τα Combat AI behaviors και το slow battle time, ενω τρελο boost θα ειχε αν βαζαν στις ρυθμισεις και την ελευθερια στο zoom της καμερας (οπου οταν ζουμαρει σε ενα σημειο να κανουν fade out τα λαμπιονια απο τα σπελ πχ).
Για μενα το θεμα ειναι να βγαλουν σωστο συστημα μαχων με RtWP, αφου αυτο ηταν και το οραμα τους, αλλα να ενσωματωσουν ΣΩΣΤΑ αυτες τις βελτιωσεις που εχουν γινει στα παιχνιδια του ειδους τοσα χρονια, ΕΙΔΙΚΑ στα ΑΙ behaviors. Αφου τωρα αποφασισαν να βαλουν και TB, ας το κανουν σαν side project, αλλα φοβαμαι οτι αν ριξουν το ιδιο βαρος και στα δυο θα εχουμε στη καλυτερη ενα meh αποτελεσμα.
Οποτε πιστευω οτι πρεπει να αφησουμε τις διαφωνιες για το ποιο συστημα ειναι καλυτερο και να αρχισουμε τη συζητηση για το πως θα μπορουσαν να βελτιωσουν τις πτυχες του RtWP και του TB στο ιδιο παιχνιδι.