Pathfinder: Wrath of the Righteous

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Καθόλου defeated. Ενώνει απλά δύο συστήματα και ικανοποιεί χιλιάδες fans. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

Θα δουν τα στατιστικά των παικτών, θα διαπιστώσουν ότι το 90% έπαιξε σε turn-based και θα απαλλαγούμε μια και καλή από τον εφιάλτη στο Pathfinder 3!
 
Καλά, για να φτάσεις να παίξεις το 3 θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσεις με το kingmaker. Αν δεν κάνω λάθος δεν το έχεις παίξει. Όσον αφορά τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε συστήματος έχουν αναφερθεί στις προηγούμενες σελίδες, δεν έχει νόημα να τα ξαναπώ.
 
"Ω, μαμά κοιτα, δεν συμφωνεί ο γείτονας μαζί μου, για το πώς θέλει να απολαμβάνει τη λιακάδα. Ας του αφαιρέσουμε εντελώς τη δυνατότητα να απολαμβάνει τη λιακάδα όπως θέλει, επειδή δεν υιοθετεί το δικό μου τρόπο. Εγώ ξέρω καλύτερα."
 
"Ω, μαμά κοιτα, δεν συμφωνεί ο γείτονας μαζί μου, για το πώς θέλει να απολαμβάνει τη λιακάδα. Ας του αφαιρέσουμε εντελώς τη δυνατότητα να απολαμβάνει τη λιακάδα όπως θέλει, επειδή δεν υιοθετεί το δικό μου τρόπο. Εγώ ξέρω καλύτερα."

Εννοείτε, έχουμε την ευθύνη θα επιδείξουμε στον άλλο το σφάλμα του και να τον φέρουμε στο σωστό δρόμο!!!
:p

Θα δουν τα στατιστικά των παικτών, θα διαπιστώσουν ότι το 90% έπαιξε σε turn-based και θα απαλλαγούμε μια και καλή από τον εφιάλτη στο Pathfinder 3!

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ στο δεύτερο playthrough που θα κάνω με το ΤΒ mod, το αντίστοιχο στατιστικό φοβάμαι ότι θα είναι 90% real time with pause. Τους λόγους τους έχω αναφέρει ξανά. Επαναλάβω βέβαιο ότι το θεωρώ απαραίτητο (το ΤΒ) σε boss fights.

Οπότε ελπίζω να μην μετρήσουν ένα τέτοιο στοιχείο αλλιώς στο 3 θα το έχουν αφαιρέσει πάλι :(
 
"Ω, μαμά κοιτα, δεν συμφωνεί ο γείτονας μαζί μου, για το πώς θέλει να απολαμβάνει τη λιακάδα. Ας του αφαιρέσουμε εντελώς τη δυνατότητα να απολαμβάνει τη λιακάδα όπως θέλει, επειδή δεν υιοθετεί το δικό μου τρόπο. Εγώ ξέρω καλύτερα."

EnchantingExemplaryHoverfly-size_restricted.gif


Η υπερβολική έκθεση σε RTwP μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά, οφείλουμε να προστατεύσουμε τον γείτονα και συνάνθρωπό μας.
 
Γιατι εχουμε χωριστει σε εικονολατρες και εικονοκλαστες ρε σει;

Το πραγμα ειναι απλουστατο και το RtWP δουλευει αψογα απο την εποχη του BG1 αλλα και το TB μπορει να δουλεψει (αν επαιζες JPRG παλαιοτερα ειναι το η ζωντανη αποδειξη).

Το κυριο κακο με το TB ειναι οτι χαλαει την ολη αισθηση του ελευθερου περπατηματος με το φοβο του πρηξιματος των "trash mobs" και των fights. Αυτό λύθηκε με το στυλ του D:OS2, οπου με το γαματο immersion που σου εβγαζε η περιπλανηση, την αμεση μεταβαση στη μαχη και την ελαχιστοποιηση των μαχων χαμηλου επιπεδου (δεν ειχα μαχη που να μην γουσταρα σε κεινο το παιχνιδι που να με εβγαζε απο το κλιμα) δε νιωθεις οτι οι μαχες ειναι grind οπως πχ τα final fantasy.

Το κυριο κακο με το RtWP ειναι οτι χαλαει την ολη αισθηση του ελεγχου που εχεις στην ομαδα σου, αυτο αφορα κυριως PnP παιχνιδια που ειναι χτισμενα για να παιζονται σε γυρους, και ειδικα σε boss fights. Αυτο λύθηκε με τα σωστα pause configurations, τα Combat AI behaviors και το slow battle time, ενω τρελο boost θα ειχε αν βαζαν στις ρυθμισεις και την ελευθερια στο zoom της καμερας (οπου οταν ζουμαρει σε ενα σημειο να κανουν fade out τα λαμπιονια απο τα σπελ πχ).

Για μενα το θεμα ειναι να βγαλουν σωστο συστημα μαχων με RtWP, αφου αυτο ηταν και το οραμα τους, αλλα να ενσωματωσουν ΣΩΣΤΑ αυτες τις βελτιωσεις που εχουν γινει στα παιχνιδια του ειδους τοσα χρονια, ΕΙΔΙΚΑ στα ΑΙ behaviors. Αφου τωρα αποφασισαν να βαλουν και TB, ας το κανουν σαν side project, αλλα φοβαμαι οτι αν ριξουν το ιδιο βαρος και στα δυο θα εχουμε στη καλυτερη ενα meh αποτελεσμα.

Οποτε πιστευω οτι πρεπει να αφησουμε τις διαφωνιες για το ποιο συστημα ειναι καλυτερο και να αρχισουμε τη συζητηση για το πως θα μπορουσαν να βελτιωσουν τις πτυχες του RtWP και του TB στο ιδιο παιχνιδι.
 
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ στο δεύτερο playthrough που θα κάνω με το ΤΒ mod, το αντίστοιχο στατιστικό φοβάμαι ότι θα είναι 90% real time with pause. Τους λόγους τους έχω αναφέρει ξανά. Επαναλάβω βέβαιο ότι το θεωρώ απαραίτητο (το ΤΒ) σε boss fights.

Πίστεψέ με, είναι τόσο καλοφτιαγμένο το mod, που όταν το συνηθίσεις δεν νομίζω να το αλλάζεις όσο συχνά νομίζεις.
TB all the way baby!
 
^Οι οποίοι trese brothers τρέχουν KS για το νέο τους πόνημα Cyber Knights: a cyberpunk RPG

το οποίο και στηρίξαμε βεβαίως βεβαίως.
 
Πίστεψέ με, είναι τόσο καλοφτιαγμένο το mod, που όταν το συνηθίσεις δεν νομίζω να το αλλάζεις όσο συχνά νομίζεις.
TB all the way baby!

Δεν αμφιβάλλω αλλά ο λόγος της μικρής χρήσης του θα είναι καθαρά λόγου χρόνου/ανάγκη. Όταν από ένα σημείο και μετά απλά προχωράς και σφάζεις σε RT without pause, η μετάπτωση σε ΤΒ θα είναι απλά χάσιμο χρόνου.

Στα πρώτα level σίγουρα θα χρειάζεται, ειδικά σε συνδυασμό αυξημένης δυσκολίας και μεγαλύτερου level εχθρών από το πάρτυ, αλλά όσο προχωράει το παιχνίδι, θα είναι περισσότερο αγγαρεία παρά απόλαυση.
Για αυτό συμφωνώ με τον @tinapeis, δεν αρκεί να υπάρχει σαν διπλό σύστημα, αλλά πρέπει να έχει σχεδιαστεί το παιχνίδι πάνω σε αυτό
 
Το πραγμα ειναι απλουστατο και το RtWP δουλευει αψογα απο την εποχη του BG1 αλλα και το TB μπορει να δουλεψει (αν επαιζες JPRG παλαιοτερα ειναι το η ζωντανη αποδειξη).

To RTwP έθεσε σε κίνηση τα γρανάζια που οδήγησαν στον εκφυλισμό των RPGs και ο εμπνευστής του πρέπει να βράζει στα καζάνια της κολάσεως για μια αιωνιότητα. Δεν θα ευχόμουν RTwP ούτε στον χειρότερο εχθρό μου. Το turn-based είναι σκάκι, το RTwP είναι ένα επτάχρονο παιδί που κοπανάει τα action figures μεταξύ τους μέχρι να σπάσουν. Το turn-based είναι ευγενής μάχη ιπποτών, το RTwP είναι τουρλουμπούκι ιδρωμένων μεθυσμένων μπυροκοιλιάδων σε επαρχιακό μπουζουξίδικο στις τρεις τα ξημερώματα.
 
Δεν αμφιβάλλω αλλά ο λόγος της μικρής χρήσης του θα είναι καθαρά λόγου χρόνου/ανάγκη. Όταν από ένα σημείο και μετά απλά προχωράς και σφάζεις σε RT without pause, η μετάπτωση σε ΤΒ θα είναι απλά χάσιμο χρόνου.

Όταν το παίζεις με το mod, περιμένω να μου πεις αν έγινε τελικά αυτό και πόσο συχνά θα το αλλάζεις.

Στα πρώτα level σίγουρα θα χρειάζεται, ειδικά σε συνδυασμό αυξημένης δυσκολίας και μεγαλύτερου level εχθρών από το πάρτυ, αλλά όσο προχωράει το παιχνίδι, θα είναι περισσότερο αγγαρεία παρά απόλαυση.
Για αυτό συμφωνώ με τον @tinapeis, δεν αρκεί να υπάρχει σαν διπλό σύστημα, αλλά πρέπει να έχει σχεδιαστεί το παιχνίδι πάνω σε αυτό

Ναι, σίγουρα, τα έχουμε ξαναπεί.
 
To RTwP έθεσε σε κίνηση τα γρανάζια που οδήγησαν στον εκφυλισμό των RPGs και ο εμπνευστής του πρέπει να βράζει στα καζάνια της κολάσεως για μια αιωνιότητα. Δεν θα ευχόμουν RTwP ούτε στον χειρότερο εχθρό μου. Το turn-based είναι σκάκι, το RTwP είναι ένα επτάχρονο παιδί που κοπανάει τα action figures μεταξύ τους μέχρι να σπάσουν. Το turn-based είναι ευγενής μάχη ιπποτών, το RTwP είναι τουρλουμπούκι ιδρωμένων μεθυσμένων μπυροκοιλιάδων σε επαρχιακό μπουζουξίδικο στις τρεις τα ξημερώματα.
Κουράζεις.
 
θα απαντούσα σε αυτό περί εκφυλισμού των rpg κλπ αλλά δεν θέλω να το κουράσουμε και μάλλον ο ναυαρχος απλά τρολλαρει από ένα σημείο και μετά.
 
θα απαντούσα σε αυτό περί εκφυλισμού των rpg κλπ αλλά δεν θέλω να το κουράσουμε και μάλλον ο ναυαρχος απλά τρολλαρει από ένα σημείο και μετά.

"Αστειεύεται" είναι ο σωστός όρος. Η υπερβολή στους χαρακτηρισμούς έχει ως σκοπό να το καταστήσει σαφές, είναι πρακτικά αδύνατον να μην το αντιληφθεί κάποιος.
 
"Αστειεύεται" είναι ο σωστός όρος. Η υπερβολή στους χαρακτηρισμούς έχει ως σκοπό να το καταστήσει σαφές, είναι πρακτικά αδύνατον να μην το αντιληφθεί κάποιος.
ναι ρε σαφώς. αλλιώς είπα θα απαντούσα πάνω στο θέμα αλλά δεν έχω σχολιάσει τπτ εδώ και πόσα posts :p
 
To RTwP έθεσε σε κίνηση τα γρανάζια που οδήγησαν στον εκφυλισμό των RPGs και ο εμπνευστής του πρέπει να βράζει στα καζάνια της κολάσεως για μια αιωνιότητα.

Αν θυμάμαι καλά, τέτοια ήταν η υπόθεση του Darklands, όπου εμφανίστηκε το RTwP!!


Το turn-based είναι σκάκι, το RTwP είναι ένα επτάχρονο παιδί που κοπανάει τα action figures μεταξύ τους μέχρι να σπάσουν. Το turn-based είναι ευγενής μάχη ιπποτών, το RTwP είναι τουρλουμπούκι ιδρωμένων μεθυσμένων μπυροκοιλιάδων σε επαρχιακό μπουζουξίδικο στις τρεις τα ξημερώματα.

Μη μπερδεύεις το Baldur's Gate με το Starcraft!!! Μια χαρά τακτικές κάνεις στο BG!!! 'Οταν λείπει το Pause είναι το θέμα, και γίνεται τουρλουμπούκί!!
 
"Αστειεύεται" είναι ο σωστός όρος. Η υπερβολή στους χαρακτηρισμούς έχει ως σκοπό να το καταστήσει σαφές, είναι πρακτικά αδύνατον να μην το αντιληφθεί κάποιος.
Και γω τρολάρισμα το θεωρούσα και όχι αστείο, αλλά μικρή σημασία έχει. Όταν η όλη σου συνεισφορά στο νήμα είναι μια βλακώδης συνεχόμενη αναφορά για το πόσο ένα σύστημα είναι ανώτερο από ένα άλλο και έχει καταλήξει η τελευταία σελίδα σχεδόν τού θέματος να ασχολείται με μαλακίες, τότε ναι, κουράζεις.
Φαντάζομαι, πως στο forum μπαίνουν και άτομα μη εγγεγραμμένα που ίσως τα ενδιαφέρει να μάθουν χρήσιμες πληροφορίες για το παιχνίδι και όχι μόνο εμείς οι 10-20. Δε θέλει και πολύ να το κάνουμε discord και το forum απ' ότι φαίνεται.
 
Το να λείπει το pause στο real time with pause στα rpgs σημαίνει άλλη υποκατηγορία, Tα action rpgs. Για άλλους τουρλουμπούκι, για άλλους πραγματικά παιχνίδια με challenge. Στην τελική παίζει και τι αρέσει στον καθένα προσωπικά. Το καλό στο θέμα νομίζω είναι ότι η εταιρία λαμβάνει υπόψη τι θέλει ο κόσμος. Μακάρι να έχει θετικό αντίκτυπο στο τελικό παιχνίδι, να βγει καλό και να το προτιμήσουν περισσότεροι μια και θα έχει και τα δύο modes.
 
Back
Top