By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Ντροπή κι αίσχος, Ναυαρχούκο! Κανένας σεβασμός πια στην τρίτη ηλικία; :Ρ
demake που μοιάζει πραγματικά σαν PSX game? πωτσγκενεατο;Για όσο θα περιμένουμε ανακοίνωση της Remaster
Bloodborne PSX Demake is coming to PC in January 2022
Για όσο θα περιμένουμε ανακοίνωση της Remaster
Bloodborne PSX Demake is coming to PC in January 2022
θα πούλησε καλά το remaster του 2, έκαναν ταμείο, άντε γεια.![]()
'Overwatch 2' and 'Diablo IV' have been delayed indefinitely
Activision Blizzard is once again delaying Overwatch 2 and Diablo 4.www.engadget.com
![]()
Blizzard Co-Leader Jen Oneal Stepping Down From Position and Leaving Company - IGN
Blizzard's co-leader Jen Oneal has announced she'll be leaving Blizzard and stepping down from her position with the company, effectively leaving fellow co-leader Mike Ybarra in charge.www.ign.com
και το store...Λίγο αυτό, λίγο ότι το Overwatch εξακολουθεί να έχει περί τα 10.000.000 παίκτες οπότε δεν έχει στρατηγικά νόημα η μετάβαση στο 2 από τώρα, λίγο το μπάχαλο που διαδραματίζεται στην εταιρεία η οποία πλέον ασχολείται με οτιδήποτε άλλο εκτός από το game development...
Τρομερή κίνηση, πρέπει να κόστισε αρκετά στη Microsoft γιατί τα δύο προηγούμενα ήταν εμπορικές επιτυχίες.
As we near the release SHCO, we’re seeing a lot of comments excited for the game which is such an amazing feeling. But we also see a fair amount of comments comparing some of our stuff to much bigger and more expensive titles. We totally understand the demand for technically-flawless games. However when a team of our caliber creates a game, we need to prioritize what matters most - an emotional experience that is hopefully bigger than the sum of its technical parts.
It’s with this mindset and understanding that allowed us to make the game with no crunch. And why we’re able to publish it all on our own after 20 years of being forced to always sign away part of our creations. It’s also why we priced the game at 45 USD and not 70 USD.
This is still our biggest project yet in terms of size, gameplay time, new systems, open-world design and story. And we’re extremely proud of what we’ve made. We hope you'll enjoy it too. - Wael Amr, CEO, Frogwares
Τρομερή κίνηση, πρέπει να κόστισε αρκετά στη Microsoft γιατί τα δύο προηγούμενα ήταν εμπορικές επιτυχίες.