PC-Gaming News

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Δισκάρα ρε πούστη μου.




Με λεφτά από κάλαντα είχα πάρει τον δίσκο, επειδή ρωτήσατε.
 
Οι devs του Πάθο Βέξαη θα πανηγυρίζουν.
 
a

θα πούλησε καλά το remaster του 2, έκαναν ταμείο, άντε γεια.
 
Λίγο αυτό, λίγο ότι το Overwatch εξακολουθεί να έχει περί τα 10.000.000 παίκτες οπότε δεν έχει στρατηγικά νόημα η μετάβαση στο 2 από τώρα, λίγο το μπάχαλο που διαδραματίζεται στην εταιρεία η οποία πλέον ασχολείται με οτιδήποτε άλλο εκτός από το game development...
 
Λίγο αυτό, λίγο ότι το Overwatch εξακολουθεί να έχει περί τα 10.000.000 παίκτες οπότε δεν έχει στρατηγικά νόημα η μετάβαση στο 2 από τώρα, λίγο το μπάχαλο που διαδραματίζεται στην εταιρεία η οποία πλέον ασχολείται με οτιδήποτε άλλο εκτός από το game development...
και το store...
 
Πότε προλαβαίνουν να βγάζουν τέτοιες παιχνιδαρες.
 



17/2 και Day 1 Xbox Pass μεταξύ άλλων (Steam, Epic)

 
Last edited:
Τρομερή κίνηση, πρέπει να κόστισε αρκετά στη Microsoft γιατί τα δύο προηγούμενα ήταν εμπορικές επιτυχίες.
 
Τρομερή κίνηση, πρέπει να κόστισε αρκετά στη Microsoft γιατί τα δύο προηγούμενα ήταν εμπορικές επιτυχίες.

MS-Sega ανακοινωσαν μακροπροθεσμη στρατιγικη συμφωνια. Λογικα θα ρθουν κι αλλοι τιτλοι στο Pass. Τωρα σε λιγο βγαινει Day 1 και το νεο FM

 



Και μια δήλωση από τον CEO της Frogwares:

As we near the release SHCO, we’re seeing a lot of comments excited for the game which is such an amazing feeling. But we also see a fair amount of comments comparing some of our stuff to much bigger and more expensive titles. We totally understand the demand for technically-flawless games. However when a team of our caliber creates a game, we need to prioritize what matters most - an emotional experience that is hopefully bigger than the sum of its technical parts.

It’s with this mindset and understanding that allowed us to make the game with no crunch. And why we’re able to publish it all on our own after 20 years of being forced to always sign away part of our creations. It’s also why we priced the game at 45 USD and not 70 USD.

This is still our biggest project yet in terms of size, gameplay time, new systems, open-world design and story. And we’re extremely proud of what we’ve made. We hope you'll enjoy it too. - Wael Amr, CEO, Frogwares
 
Τρομερή κίνηση, πρέπει να κόστισε αρκετά στη Microsoft γιατί τα δύο προηγούμενα ήταν εμπορικές επιτυχίες.

Καλά, δεν θα μου κάνει εντύπωση εάν έχει κανένα day 1 dlc που δεν συμπεριλαμβάνεται στο pass και πρέπει να αγοραστεί ξεχωριστά.
Πόσα είχε το προηγούμενο? Καμία δεκαριά? Paradox μας έγινε και αυτή.
 
Back
Top