Pillars of Eternity II: Deadfire

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Δίχως να νιώθω ότι έχω όντως χάσει επεισόδια, όπως λέει ο Παναγιώτης, θα αρκεστώ να πω ότι καταννοώ τη λογική σας, διαφωνώ όμως μ&#039; αυτή, χώρια που τη βρίσκω και τελείως άκυρη, εδώ που τα λέμε . <br><br>Όντας πιθανώς ένας από τους πρώτους συντάκτες που είχαν γράψει, επί PC Master εποχής ακόμα, άρθρο περί του crowdfunding φαινομένου ( = σίγουρα προ Νοεμβρίου 2012, δεν έχω πρόχειρο αρχείο να σας πω πότε συγκεκριμένα) κι εκφράζοντας από τότε φόβους κι ενστάσεις περί αυτού, βρίσκομαι σήμερα στη μάλλον αστεία θέση να στέκομαι -φαινομενικά- στην αντίπερα όχθη, υπερασπιζόμενος κάποιους developers, ακριβώς διότι δε μπορώ να καταλάβω πώς λάβατε ως δεδομένες και δεσμευτικές τις δηλώσεις τους. Προφανώς (σχεδόν) ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ εξ&#039; αυτών θα κυκλοφορούσε retail edition του παιχνιδιού του ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ του δινόταν η ευκαιρία να το κάνει, άρα και να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του, οπότε η -ούτως ή άλλως λαθεμένη κατ&#039; εμέ- έννοια της επένδυσής σας εμπεριείχε εξ&#039; αρχής μία τεράστια δόση ρίσκου, κάτι που μάλλον θα έπρεπε να είχατε κατά νου, όταν αποφασίζατε να δώσετε τα χρήματά σας στους εν λόγω κυρίους.<br><br>Για να μην παρεξηγηθώ, φυσικά και δε σας κατηγορώ για την επιλογή σας, αυτό έλειπε, απλά η έκπληξη και η συνεπαγόμενη αγανάκτησή σας μπορώ να πω ότι με ξαφνιάζουν ελαφρώς.
 
Εννοείται θα κοιτάξουν τα κέρδη, όπως όλοι οι δημιουργοί. Δεν τους προσάπτω κάτι για αυτό, ούτε είπα να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα.<br>αυτό που ήξερα για το crowdfunding είναι: αγοράζεις κάτι νωρίς, το αγοράζεις φτηνά, έχεις κάτι κοντά σε αυτό που σου έταξαν.  χαρακτηριστικά του παιχνιδιού μπορούν να αλλάξουν, αφαιρεθούν, προστεθούν κτλ. αν φυσικά υπάρχει καλή επικοινωνία και feedback από το κοινό, δε βλέπουμε κάτι δραστικά αλλαγμένο.<br><br><blockquote>μία τεράστια δόση ρίσκου</blockquote><br>Σίγουρα, το μεγαλύτερο από το οποίο είναι να μην βγει το παιχνίδι ας πούμε (πήραν τα λεφτά κι έτρεξαν) ή να βγάλουν κάτι που να είναι πολύ κατώτερο των προσδοκιών. Αυτά όσον αφορά την ποιότητα όμως.<br>Το φάουλ ήταν στο πλασάρισμα/PR, θα μπορούσαν όπως είπε ο G0Ο να μην είναι απόλυτοι. Όταν όμως απαντάνε στους backers λέγοντας, οι όποιες κουτάτες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες από το fig, δεν υπάρχει πλάνο για πώληση αργότερα, σε κάποιους που έχουν αποφασίσει πως θα τους στηρίξουν είναι σαν τους λένε ψιτ φίλος πάρε τώρα το καλό πράγμα αποκλειστικά εδώ, γιατί μετά δεν έχει.
 
Αδάνιε, εμπόριο είναι, απορώ που θεωρείς ότι υπάρχει η οποιαδήποτε μπέσα ή τσίπα σε..."προεκλογικές υποσχέσεις" τέτοιου τύπου, ειδικά όταν προ ετών έχει καταρριφθεί οποιοσδήποτε μύθος "αποκλειστικού pre-order/pre-release/Dalai Lama Student" περιεχομένου. Γι&#039;αυτό και απέσυρα νωρίς την στήριξή μου στο PoE II και γενικότερα δεν προπαραγγέλνω σχεδόν τίποτε πλέον. Χόρτασα υποσχέσεις. Ας βγει το παιχνίδι, ας το δούμε ως προς την ποιότητα και τις διαθέσιμες εκδόσεις του και εδώ είμαστε για αγορά.
 
<blockquote>The standard edition of Pillars of Eternity II: Deadfire will cost $49.99, digital and physical retail, while the Deluxe Edition will be priced at $59.99. The Deluxe Edition will include the game’s official soundtrack composed by Justin Bell, composer of the soundtrack to the first Pillars of Eternity. Additionally, the Deluxe Edition includes: an in-game pet, a Deadfire themed special in-game item, a digital pen and paper RPG starter guide, a high-resolution game map, and Volume II of the digital guide book, published by Dark Horse.<br><br>The Obsidian Edition is priced at $74.99 for the digital version, and includes everything that comes in the Deluxe Edition as well as the first three DLC expansions for Pillars of Eternity II, which each cost $9.99 to purchase separately, although these will not be available for separate purchase until the game’s official launch.<br><br>The physical version of the Obsidian Edition will cost $79.99, and will include the same content as its digital cousin, but also additional, physical rewards: a cloth map of the Deadfire region, an Explorer’s notepad, and a set of postcards that render the Deadfire Archipelago in beautiful detail.</blockquote><br><br><br><blockquote><u>as well as the first three DLC expansions for Pillars of Eternity II, which each cost $9.99 to purchase separately</u></blockquote><br><br>Τουλάχιστον 3 DLC/Expansions δηλαδή.
 
<blockquote><br>3 Απριλίου λοιπόν.<br></blockquote><br><br>Και οι εκδόσεις που λέγαμε...<br>https://eternity.obsidian.net/buy<br>Στο μεταξύ δεν ήξερα πως έχουν πλάνα για 3 (τουλάχιστον)? dlc, όπως φαίνεται στην 3η στα δεξιά.  :hmm:<br><br>(damn, αυτά τα 7 secs διαφορά ^)
 
Έγραψα στο discord, μόλις διάβασα το release date: "Μόλις βγήκα από το δίλημμα, μετά το XCOM τι"<br>Μόλις βγήκα και από το δίλημμα μετά το PoE τι, μετά την ανακοίνωση για τα expansion (όχι πως δεν τα περιμέναμε δλδ).
 
Η ύπαρξη expansions από μόνη της δεν λέει και κάτι βέβαια, μπορεί να είναι υπεργαμάτο έξτρα περιεχόμενο του στυλ Witcher 3 expansions (όπου και εκεί η CD Projekt τα είχε ανακοινώσει κάνα μήνα πριν την κυκλοφορία του γκεημ αν θυμάμαι καλά).<br><br>Μπορεί να είναι και αρπαχτή, σίγουρα. Αλλά τους δίνω το benefit of the doubt προς το παρόν.
 
Αν κρίνουμε από την ποιότητα τόσο του Frozen March όσο και του Bastard&#039;s Wound, αρπαχτές, δεν τα λες σε καμία περίπτωση. Άντε στη χειρότερη να είναι τίποτε αδιάφορες σπαθιά-και-χαόα φάσεις.
 
Ένεκα της κυκλοφορίας του παιχνιδιού σε 1.5 περίπου μήνα, ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο η πολυαγαπημένη κοινότητα είναι διατεθειμένη να φτιάξουμε ένα μικρό βίντεο (όχι αποκλειστικά με τις φάτσες μας) όπου με ένα μοντάζ και όπως κρίνει ο καθένας που θα λάβει μέρος, θα ευχαριστούμε την Obsidian για την ενσωμάτωση του Ηλία ως NPC στο παιχνίδι. <br><br>Η βασική (αρχική) ιδέα είναι να έχουμε ένα κείμενο όπου θα το διαβάσουμε όλοι, και στο μοντάζ θα φαίνεται ότι ο καθένας/καθεμία θα λέει από μία λέξη/πρόταση του συνόλου. Ντροπαλά παιδιά μπορούν να βάλουν καρτέλες μπροστά στα πρόσωπά τους χωρίς απαραίτητα να λένε κάτι ή να τα λένε πίσω από την καρτέλα. Wot u think?
 
Μέσα, αρκεί να γίνει πριν τις 4 του Μάρτη
 
Ένα προσχέδιο του τελικού μηνύματος. Προτάσεις/τροποποιήσεις, φυσικά ευπρόσδεκτες :<br><br>"Dear Obsidian, <br><br>We are Ragequit.gr, a PC gaming enthusiast community from Greece. We have created this video message to express our gratitude to you, for including such a thoughtful homage to our fallen friend, Elias &#039;Alucard&#039; Zelenitsas, in the upcoming Pillars of Eternity II: Deadfire. Elias was a husband and a teacher, the kindest, humblest soul you could ever hope to meet. His big heart and warm, honest demeanor made anyone who sat or played or talked with him feel like they had known him for years instead of moments. His thread was cut way ahead of it&#039;s time, but we take solace in knowing that his memory will sail on forever in the archipelago of Deadfire. Thank you all for keeping Alucard alive."<br><br>Νομίζω αποφεύγω το φρικτό μελόδραμα και μένει σύντομο και περιεκτικό. Όποιες παρατηρήσεις ευπρόσδεκτες. <br>
 
Ίσως να ρίξουμε λίγο περισσότερο "praise" και στα τυπάκια της Obsidian εν γένει. Θέλουμε δηλαδή να ευχαριστήσουμε και την πράξη της εταιρείας, όχι μόνο ένα homage στον Ηλία.
 
Δυνατό, και "τόσο όσο" για να πει αυτό που θέλει χωρίς να κουράζει με μελοδράματα  :salute: :salute: :salute:.<br><br>Μιας και δεν συμμετείχα στο kickstarter και στην προσπάθεια για να γίνει το tribute στον Alucard στο Deadfire, θεωρώ πως δεν αρμόζει να μπω στο video - χώρια που έχω καταφέρει ως τώρα να μην κυκλοφορεί η φάτσα μου στα ίντερνετς και δεν ψήνομαι καθόλου να αλλάξει αυτό.<br><br>Grammar nazi: "His thread was cut way ahead of <b>its</b> time".<br><br>Armchair content editor: Θεωρώ πως ένα απλό "late friend" είναι καλύτερο από το "fallen friend". Μπορώ να αναπτύξω τους λόγους αλλά δεν θέλω να κουράσω, οπότε δεν θα το κάνω εκτός κι αν κάνετε το λάθος να ρωτήσετε. 
 
Back
Top