What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Ποιο είναι το καλύτερο Resident Evil;

Ποιο είναι το καλύτερο RE;

  • Resident Evil

  • Resident Evil 2

  • Resident Evil 3

  • Resident Evil - Cove: Veronica + Code: Veronica X

  • Resident Evil (2001) + HD Remaster (2015)

  • Resident Evil 0 + HD Remaster

  • Resident Evil 4

  • Resident Evil 5

  • Resident Evil 6

  • Resident Evil: Revelations

  • Resident Evil: Revelations 2

  • Resident Evil 7

  • Resident Evil 2 (2019)

  • Εκείνα του Paul Anderson...

  • Residen Evil 3 (2020)


Results are only viewable after voting.

Adhan

Connoisseur of Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,835
Μερικές σκόρπιες σκέψεις για το RE6 που τελείωσα πρόσφατα... Αν και έκανε κάποια βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση σε σχέση με το προηγούμενο, έκανε ταυτόχρονα αρκετά λάθη.
Το gameplay γενικά ήταν ευχάριστο, πρέπει να είναι το πρώτο παιχνίδι στη σειρά που είχε 3d directional έλεγχο αν θυμάμαι σωστά και μου άρεσε το dodge που το χρησιμοποιούσα αρκετά, αν και θα ήθελα να γινόταν με ένα πλήκτρο όπως στο RE3 κι όχι μόνο ενώ σημάδευες αλλά συνηθίζεται στην πορεία.

Είχε τα θέματα του βέβαια.
Τα quick time events ήταν συχνά (περισσότερα από εκείνα του 4+5 συνδυασμένα) αλλά σε συγκεκριμένες στιγμές με εκνεύριζαν γιατί ήθελαν τόσο γρήγορο σπαμάρισμα πλήκτρων που αν καθυστερούσες δέκατα του δευτερολέπτου πέθαινες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα κάτι εχθροί που ήταν σαν βδέλλες και όταν σε άρπαζαν ήταν σχεδόν αδύνατο να ξεφύγεις, αν δεν είχες αναβαθμίσει την ικανότητα να ξεγλιστράς πιο εύκολα. Ή οι βαλβίδες που έπρεπε να περιστρέψεις πάνω στις πόρτες στην ιστορία του Jake ενώ από πίσω ερχόταν το τρολ της Μόρια, που για κάποιο λόγο με gamepad το πέρναγες ενώ με m/k όχι. Πάντως εδώ να πω ότι αφού είχα προχωρήσει αρκετά το παιχνίδι διαπίστωσα πως υπάρχει επιλογή που αυτόματα τα περνάει επιτυχώς όλα ή έστω τα περισσότερα την οποία και θα πρότεινα.
Επίσης ΠΟΛΥ ενοχλητικό το ότι σκότωνες με heashot εχθρούς mid-air ή στην αρχή του attack animation αλλά παρόλα αυτά σε γράπωναν... ακέφαλοι, έτρωγες ζημιά και μετά έπεφταν κάτω. Τραγικό.
Η κάλυψη δε λειτουργούσε πάντα σωστά π.χ. όταν σου έριχναν από κάποιο ελικόπτερο αρκετές φορές σε χτύπαγαν πυρά που δεν κατάλαβες από που ήρθαν.
Η συναδελφική AI αν και βελτιωμένη σε σχέση με το 5, υπήρχαν στιγμές (ευτυχώς όχι πολλές) που απορούσες γιατί προτιμούσε να επιτίθεται στους εχθρούς αντί να έρθει να σε σηκώσει αμέσως.

Απογοητεύτηκα λίγο με το campaign της Ada καθώς είχα ακούσει τα καλύτερα, και συγκεκριμένα πως έχει αρκετό stealth και είναι περισσότερο survival horror αλλά δεν ισχύει. Stealth έχει σε λίγες, συγκεκριμένες στιγμές και πιο πετυχημένη απόπειρα να θυμίσει τα προηγούμενα παιχνίδια θα έβαζα του Leon. Το οποίο συνολικά θα έλεγα πως ήταν το αγαπημένο μου από τα 4 campaigns (αν και θα μπορούσαν να κόψουν κάνα δυο φάσεις από το τελικό boss, κούραζε κάπως κι ας μη μιλήσω για το εξωφρενικό της κατάστασης). Χειρότερο μάλλον του Chris που ήταν περισσότερο πιστολίδι, με τους περισσότερους οπλισμένους εχθρούς. Πάντως το παιχνίδι παρά το πλούσιο περιεχόμενο είχε πολύ γέμισμα για να τραβήξει σε διάρκεια, αν και εκτιμώ το ότι κάθε χαρακτήρας, ακόμα και μέσα στο ίδιο campaign έχει τις δικές του, ξεχωριστές διαδρομές.

Ίσως το μεγαλύτερο μειονέκτημα του 6 είναι το πως διαχειρίζεται την ιστορία. Αν και έχει ουκ ολίγες cutscenes, όχι μόνο αποτυγχάνει να δώσει κάποιο background για τους νέους χαρακτήρες, αλλά και κάποια σημαντικά σημεία στο σενάριο προκαλούν σύγχυση (π.χ. κίνητρα του Simmons που δε συμβαδίζουν με κάποιες ενέργειες του, γιατί η δεύτερη Ada συμπεριφέρεται διαφορετικά αργότερα κλπ.), παρόλο που η βασική σεναριακή ιδέα είναι απλή. Που είναι λοιπόν αυτές οι πληροφορίες; Μα φυσικά σε files που ξεκλειδώνουν από τα διάφορα εμβλήματα (collectibles) που είναι κρυμμένα, συνήθως, στο περιβάλλον. Απαράδεχτη σχεδιαστική επιλογή.

Το παιχνίδι συνολικά θύμιζε μια καλογυαλισμένη παραγωγή με κρίση ταυτότητας και αρκετό fan service. Μια all-stars παρέλαση που προσπαθεί να τσεκάρει κουτάκια (εντυπωσιακά set pieces, οχήματα, ήρωες που του γλυτώνουν στο τσακ κ.α.) των "καθώς πρέπει AAA" παιχνιδιών που βγήκαν αρχές με μέσα της προηγούμενης δεκαετίας. Μπορεί να υπερέχει σε ατμόσφαιρα του 5 αλλά έχει χάσει σε μεγάλο βαθμό τον cult, b-movie χαρακτήρα που είχε εκείνο.

Τέλος η ιστορία δεν φαίνεται να προσφέρει κάτι ή να χτίζει βάσεις για κάτι επερχόμενο. Ναι, ok και στο 4 ήταν αυτόνομη αλλά δεν ήταν το τελευταίο μέρος στο Raccon City incident/Umbrella κεφάλαιο. To 5 παρά τα στραβά του ήταν ιδανικό κλείσιμο καθώς ξεμπέρδευε τόσο με
την Umbrella
όσο και με
τους Spencer και Wesker.
. Πιστεύω ότι περισσότερο θα του ταίριαζε ο τίτλος Revelations 3 παρά 6 αλλά ok, τώρα ψειρίζω θα μου πείτε. Όπως και να 'χει, πέρασα ευχάριστα στο μεγαλύτερο μέρος της διάρκειας του αλλά από τα βασικά επεισόδια την παρούσα στιγμή, θα έλεγα ότι μάλλον είναι το πιο αδύναμο. Συμφωνώ με το κείμενο του Αλέξανδρου, ίσως του έβαζα λίγο πιο κάτω, γύρω στο 70.
 

steel_havoc

Death Knight
Joined
Dec 3, 2012
Messages
4,014
Το 4 σφήνα ανάμεσα στο 5 και 6, το οποίο 4 έχει βγει σχεδόν σε ότι σύστημα υπάρχει... είναι ο λόγος που δεν θα δούμε ποτέ dead space 4 σύντροφοι:(
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
5,997
@steel_havoc τι εννοείς;

Πιστεύω εννοεί ότι το 4 που είναι κάπως πιο κοντά στη φόρμουλα των horror games με πολλαπλά re-releases δεν κατάφερε να πουλήσει περισσότερο από τα πιο action-oriented 5 και 6. Τα horror games δεν έχουν πλέον την απαιτούμενη απήχηση στο ευρύ κοινό ώστε να δικαιολογήσουν την ανάπτυξή τους σε επίπεδο ΑΑΑ.
 

Adhan

Connoisseur of Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,835
Πιστεύω εννοεί ότι το 4 που είναι κάπως πιο κοντά στη φόρμουλα των horror games με πολλαπλά re-releases δεν κατάφερε να πουλήσει περισσότερο από τα πιο action-oriented 5 και 6. Τα horror games δεν έχουν πλέον την απαιτούμενη απήχηση στο ευρύ κοινό ώστε να δικαιολογήσουν την ανάπτυξή τους σε επίπεδο ΑΑΑ.
Ναι αλλά είδαμε παιχνίδια όπως τα Evil Within 1-2. RE 7 και Alien Isolation (και τα Prey και Bloodborne από λιγότερο παραδοσιακά), οπότε δεν είναι ότι οι δημιουργοί αδιαφορούν εντελώς για τα γούστα ενός πιο niche κοινού.
Επίσης, μην ξεχνάμε ότι το RE 5 είχε από πίσω του τεράστιο hype μετά το 4 που δικαιολογεί σε μεγάλο βαθμό γιατί πούλησε τόσο. Όσο για το 6, η απογοήτευση κάποιων από το προηγούμενο σε συνδυασμό με τις υποσχέσεις της Capcom για επιστροφή στις ρίζες (με τα trailer να δείχνουν σκοτάδι, zombies κλπ.) εξηγεί τις σχετικά πεσμένες αλλά και πάλι υψηλές πωλήσεις.

Το Dead Space πάντως αυτό που το σκότωσε κατά τη γνώμη μου ήταν οι υπερβολικά μεγάλες προσδοκίες της EA. Στη Capcom πήρε χρόνια να χτίσει την αναγνωρισιμότητα του franchise, δεν το έκανε μέσα σε 2-3 τίτλους. Σίγουρα δε βοήθησε και ο κορεσμός όταν κυκλοφόρησε το 3ο μέρος, οι φανς της σειράς λογικά περίμεναν κάτι περισσότερο από κάτι που είχε ως μπούσουλα τα πιο πρόσφατα RE.
 

steel_havoc

Death Knight
Joined
Dec 3, 2012
Messages
4,014
@Adhan αυτό που λέει ο Ναύαρχος. Δες π.χ. αυτά που λες ποιο πάνω για το RE6 και συμφωνώ 100%, παρόλα αυτά όμως είναι το τρίτο σε πωλήσεις RE με το 4 δεύτερο και το RE7 να ακολουθεί. Αν έλεγαν σε εμένα και εσένα να τους πούμε τα τοπ5 μας ας πούμε πόσα απο τα 5 πρώτα στην λίστα θα ήταν μέσα; 1 αντε βαριά 2 και αν, έχει εκλείψει αυτό το είδος δυστυχώς :cry:

edit Συμφωνώ για τα evil within που ορθώς αναφέρεις αλλά μετά τι; τι πουλήσανε; θα βγει και 3 μέρος; είναι ομιχλώδες το τοπίο. Η ειρωνεία είναι οτι το bloodborne που λες με τρόμαξε ποιο πολύ από ολα τα survival horror αυτής της γενιάς και δεν ανήκει καν στο είδος :rolleyes:
 

Adhan

Connoisseur of Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,835
Ναι είναι θολά τα πράγματα με το Evil Within. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι ο Mikami γενικά δεν ήθελε να τραβήξει τη σειρά -τουλάχιστον όχι ως director - και ήθελε να ασχοληθεί με νέα πράγματα (βλέπε Ghostwire). Βέβαια αν τα παιχνίδια είχαν πάει πολύ καλά (δεν έχω νούμερα αλλά το 2 θυμάμαι δεν έκανε ιδιαίτερα καλές πωλήσεις), το πιθανότερο είναι πως η Bethesda θα τον έπρηζε και για 3ο μέρος.

Δυστυχώς τα «σκληροπυρηνικά» survival horror είναι παιχνίδια που απευθύνονται σε περιορισμένο κοινό (όπως και τα crpgs ή τα adventures), γι' αυτό και βλέπουμε πολύ περισσότερες προσπάθειες από μικρότερες ομάδες ή με περιορισμένο budget σε σύγκριση με εκείνες από μεγάλα studio. Για μένα προσπάθειες όπως το RE4 και τα 2 πρώτα Dead Space ήταν ίσως η χρυσή τομή μεταξύ παλιού και καινούργιου, δράσης και τρόμου.
 

Chosen Undead

Death Knight
Joined
Jul 14, 2015
Messages
2,552
Ψήφισα τα εξής έχοντας όλα τα παιχνίδια στη κατοχή μου από δω και από κει digital & retail :cool:

Resident Evil 3 Nemesis. Ηταν το πρώτο της σειράς που έπαιξα τότε στο PC, Δευτέρα Λυκείου αν θυμάμαι καλά και ήταν γενικότερα το πρώτο παιχνίδι τρόμου που έχω παίξει, οπότε όπως είναι λογικό έχει ξεχωριστή θέση στη καρδιά μου. Το έχω τερματίσει άπειρες φορές όλα τα χρόνια.

Resident Evil 4: Hταν μια επανάσταση αυτό που έκανε με τη κάμερα πίσω από τον ώμο. Καθόρισε μια ολόκληρη γενιά action παιχνιδιών. Είχα πάθει τη πλάκα της ζωής μου τότε στο PS2. Ξαναπαίζοντας χρόνια αργότερα την HD έκδοση στο xbox 360 το λάτρεψα εξίσου. Θεωρώ πως δεν χρειάζεται remake αυτό το παιχνίδι, είναι τέλειο όπως είναι και δεν γερνάει με τίποτα

Resident Evil Revelations 2: Πραγματικά το καλύτερο Resident Evil που έχουν βγάλει τα τελευταία χρόνια. Πάντρεψε ιδανικά τη παλιά τριλογία με το Resident Evil 4. Ιδανικός συνδυασμός δράσης και τρόμου.

Θεώρησα σωστό να μην ψηφίζω κάποιο remake. To 2 το έχω παίξει λίγες ώρες βέβαια και το 3 δεν το έχω αλλά όσο να'ναι nothing beats the original IMO.
 

nitro912gr

Lich
Joined
Nov 26, 2012
Messages
5,058
Αναρωτιέμαι αν τελικά το καλύτερο για τον καθένα είναι αυτό που έπαιξε πρώτο, για μένα το 2 δεν το ξεπέρασε ποτέ, κανένας. Παραλίγο να φύγουν κακάκια σε κάποιες σκηνές, χάρη στην σταθερή κάμερα.
 

j_lynx

Death Knight
Joined
May 27, 2014
Messages
3,089
Αναρωτιέμαι αν τελικά το καλύτερο για τον καθένα είναι αυτό που έπαιξε πρώτο, για μένα το 2 δεν το ξεπέρασε ποτέ, κανένας. Παραλίγο να φύγουν κακάκια σε κάποιες σκηνές, χάρη στην σταθερή κάμερα.

Και για μένα το 2 είναι, ασχέτως ότι έπαιξα πρώτο το 3
 
Top Bottom