Eaglos
Mind-flayer
- Joined
- Jan 3, 2020
- Messages
- 1,888
Αυτος που αναφερεις ειναι ενας απο τους πολλους που κυκλοφορουν και θα κυκλοφορουν στο Δημοσιο. Η αλυσιδα ευθυνων περιλαμβανει τον βισματουχο, τον προϊσταμενο του, τον ΟΣΕ, την ΕΡΓΟΣΕ, των Ακτωρα και καθε ιδιωτη που εχει που εχει παρει χρημα και εργο δεν εγινε, τη Ρυθμιστικη Αρχη τραινων, τον υπουργο μεταφορων και πολλα ακομα ατομα και πολιτικους καθως με αυτα που εχουν βγει, η ιστορια εχει βαθος 15+ χρονων.Λέω να κάνω μια σύνοψη, έτσι για να υπάρχει. (δεν είναι το θέμα μου να εκφράσω άποψη για το τι φταίει, απλά να κάνω μια σύνοψη για το τι ξέρουμε)
Η γραμμή είναι διπλή, δηλαδή άλλη γραμμή για τραίνο που πάει πάνω, άλλη γραμμή για τραίνο που πάει κάτω.
Είναι επίσης ηλεκτροκίνητη. Εδώ είναι ένα θέμα που προσωπικά το βρίσκω απίστευτο και δεν έχει αναφερθεί από κανέναν. Πώς είναι σκατά δυνατόν να μην υπάρχει ένα σύστημα ασφαλείας ως αναπόσπαστο στοιχείο τής ίδιας τής ηλεκτροκίνησης.
Κανένα απολύτως από τα άπειρα συστήματα ασφαλείας και πρόληψης που θα μπορούσαν να αποτρέψουν το δυστύχημα είτε παλαιά (που έχουν εγκαταλειφθεί ως απαρχαιωμένα) είτε σύγχρονα δεν δουλεύει ειδικά στο συγκεκριμένο σημείο. Βασιζόμαστε μονάχα και αποκλειστικά στις συνεννοήσεις μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών. Και αυτά σε έναν από τούς σημαντικότερους κόμβους τής χώρας.
Στο προηγούμενο κομμάτι τής γραμμής υπήρχε βλάβη που είχε ήδη δημιουργήσει σημαντική καθυστέρηση και το επιβατικό τραίνο είχε πάει στην Λάρισσα στην ανάποδη γραμμή. Αλλά αυτό το κομμάτι τής διαδρομής δεν ήταν από λάθος αλλά από συνεννόηση λόγω τής βλάβης.
Έχουμε έναν σταθμάρχη εντελώς καινούργιο στην θέση που έχει βρεθεί εκεί σύμφωνα με αξιόπιστα ρεπορτάζ με πολιτικό ρουσφέτι. Έχει γίνει σταθμάρχης σε μεγάλη ηλικία ουσιαστικά μόνο για να πάρει σύνταξη. Αυτό δεν σημαίνει τεχνική ανικανότητα. Αν πω την δική μου γνώμη, το να παίζει κανείς Train Valley είναι εύκολο. Εγώ δεν θα τα έριχνα στην ίδια την εκπαίδευση ειδικά αν εστιάζουμε στις «ικανότητες». Είναι όμως πρόβλημα ότι όπως αποδεικνύεται είχε άγνοια κινδύνου το οποίο σχετίζεται με την ηλικία και τον τρόπο που βρέθηκε εκεί.
Επίσης δεν μιλάμε για κάποιον τερματικό σταθμό που περνάνε δυο τραίνα την ημέρα (και κανείς και μόνο από βαρεμάρα θα ελέγχει ότι όλα πάνε σωστά) αλλά για τον κομβικότερο σταθμό τής χώρα που συνέχεια περνάνε τραίνα. Ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης βρέθηκε εκεί φαίνεται να είναι επίσης κομμάτι τού ρουσφετιού (γιατί εκεί είναι το σπίτι του).
Ο σταθμάρχης επίσης είναι εντελώς μόνος του στην θέση. Παλιά ήταν δεδομένο ότι έχεις δύο σταθμάρχες αλλά φαίνεται ότι εκτός από συστήματα ασφαλείας κάνουμε την εκπληκτική οικονομία να πληρώνουμε έναν σταθμάρχη αντί για δύο.
Στο επόμενο κομμάτι τής διαδρομής το τραίνο έπρεπε να πάρει την σωστή γραμμή. Αυτό από λάθος τού σταθμάρχη δεν συνέβη. Υπάρχουν αναφορές ότι αυτό το «λαθάκι» συμβαίνει συχνά στούς ελληνικούς σιδηροδρόμους. Συνήθως με τον έναν ή τον άλλο τρόπο προλαβαίνουν τα χειρότερα. Πχ σταματάει ο μηχανοδηγός και απαιτεί διευκρίνηση ή ο σταθμάρχης ξανακοιτάζει το πάνελ και βλέπει ότι έκανε λάθος.
Το τραίνο ταξίδευε στην λάθος γραμμή για 12 λεπτά. Θεωρητικά αυτός είναι ένας αρκετά ικανός χρόνος για να δει ο σταθμάρχης το λάθος και να προλάβει το δυστήχημα. Ο σταθμάρχης δεν είδε ποτέ το πάνελ, έμαθε για το δυστύχημα μόνο αφού συνέβη. Υπάρχει μάλλον αξιόπιστη αναφορά από το κυλικείο ότι το κρίσιμο χρονικό διάστημα δεν ήταν καν στην θέση του αλλά είχε πάει να πάρει καφέ.
Last edited: