Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Όντως, στην Ελλάδα η δημοσιογραφία δεν πεθαίνει (μόνο) μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά. Σωκράτη Γκιόλια, Γιώργο Καραϊβάζ, αναπαυθείτε εν ειρήνη.
 


Ερωτώμενος αν, στην περίπτωση που ήταν υπουργός, θα επέτρεπε στα τρένα να ξαναμπούν στις ράγες με το υπάρχον πλαίσιο, ο κ. Ρετσινάς απάντησε με ένα εμφατικό «όχι» λέγοντας πως «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν». Συμπλήρωσε πως από τα τέλη του 2020 δεν μπαίνει σε τρένο.
 


Ερωτώμενος αν, στην περίπτωση που ήταν υπουργός, θα επέτρεπε στα τρένα να ξαναμπούν στις ράγες με το υπάρχον πλαίσιο, ο κ. Ρετσινάς απάντησε με ένα εμφατικό «όχι» λέγοντας πως «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν». Συμπλήρωσε πως από τα τέλη του 2020 δεν μπαίνει σε τρένο.
αν εξακολουθούσε να υπάρχει το κέντρο δευτεροβάθμιου ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων που λειτουργούσε μέχρι τα τέλη του 2020 στο κέντρο της Αθήνας, «δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη»,
Όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις έχουν ευθύνες για τα χάλια ενός μέσου που θα μπορούσε να είναι οικονομικό, ηλεκτροκίνητο, με πάρα πολύ χαμηλότερο αποτύπωμα σε σχέση με τούς δρόμους, γρήγορο, άνετο, και ασφαλές. Η τωρινή κυβέρνηση όμως κατόρθωσε να ανέβη επίπεδο και να είναι σχεδόν αποκλειστικά υπεύθυνη στην καταστροφή.
 
(Το γραφα απ το πρωί, αλλά τώρα γύρισα. Σόρρυ αν κάποιος τα έχει ξαναναφέρει.)
Εμένα πιο εμετικοί μου φάνηκαν οι 3 πρώτοι δημοσιοκάφροι, παρά ο Τσίμας. Όχι ότι δεν είπε μαλακία, θεωρούντας τους νεκρούς ως ικανή και αναγκαία συνθήκη για να γίνει μια αλλαγή για το κοινό καλό, αλλά οι υπόλοιποι και ο Παπαδόπουλος (προτελευταίος νομίζω;) ήταν πιο σιχαμένοι.

  • Φταίει ο σταθμάρχης; Μάλλον φταίει.
  • Φταίει ο μηχανοδηγός της επιβατηγής αμαξοστοιχίας; Φταίει, αν όντως είπε ότι «Πάμε κι ό,τι γίνει» και μετά πήγαινε με 160χλμ/ώρα την ώρα της πρόσκρουσης. Δηλαδή υποψιάζεσαι ότι υπάρχει δεύτερη αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή και πας καρφωτός...
  • Φταίει η εταιρεία; Προφανώς και φταίει αφού δυστυχώς αυτά που συζητούσαμε με τον Μαρμάρινο πριν 6-7 χρόνια (;), αποδείχθηκε αληθές. Πίστευα πως δεν είναι απαραίτητο κάθε φορά που μια εταιρεία ιδιωτικοποιείται, η εταιρεία αυτή να κόβει πόρους που θα βελτίωναν τις υποδομές του συστήματος τους και θα τα επιβάλλει. Δεν το κανε για να σώσει μερικές χιλιάδες ευρώ, τώρα θα πληρώσει εκατομμύρια πιθανότατα.
  • Φταίει η κυβέρνηση; Προφανώς και φταίει αφού δεν επέβαλλε κυρώσεις στην εταιρεία και μάλιστε έβγαινε ο Υπουργός Μεταφορών και έλεγε «θα πρεπε να ντρέπεστε που θέτετε θέματα ασφαλείας» και «διασφαλίζουμε την ασφάλεια».

Το όλο εμετικό παρτάκι που στήθηκε μετά από κυβέρνηση, Σύριζα και λοιπά με το «παρακολουθούμε από κοντά τις εξελίξεις», τα ξύλινα λόγια από γελοίες κουκουβάγιες και μούμιες της δημοκρατίας και οι κυβερνητικοί εκπροσώποι που ίσως μιλήσω μετά γι αυτούς.



Λένε οι δημοσιοκάφροι «Μα αν είχατε γνωστοποιήσει οτί υπήρχαν προβλήματα, θα παίζαν συνέχεια στις εκπομπές».
Και κάθε φορά οι απεργίες που κάνουν τα ΜΜΜ είναι μισό λεπτό σε κάθε πρωινή εκπομπή, αναφέροντας μόνο τις ώρες που τα ΜΜΜ θα απεργούν και ποτέ σχεδόν για τα αιτήματα των.

Τέλος πάντων. Σκατά παντού. Κάθομαι να βλέπω τις πίπες των ναρκισσιστών/τριών να γράφουν «Γροθιά στο στομάχι. Μάυρο παντού». Όλα μου φταίνε, γιατί υπάρχει παντού σαπίλα.
 
Ρε σεις δε γίνεται, δεν μπορεί να είναι τόσο σάπιοι! Ο γεραπετριτης έφτιαξε τριμελή επιτροπή για διερεύνηση του δυστυχήματος και έβαλε μέσα τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ (το ταμειο μεγαλου ξεπουληματος και ιδιωτικοποιησεων) το ζηλιασκοπουλο!

1677851250258.png

 
Γιατί έπρεπε να περιμένουμε κάτι διαφορετικό; Γίνεται να απλώσεις σκατά στο ψωμί και να γίνει Μερέντα επειδή απλώς τα κοιτάς; Όχι

Τον λαό μπορεί να τον σώσει μόνο ο λαός. Αποδεικνύεται συνεχώς. Αποδείχθηκε και τώρα με όσα έκαναν οι απλοί πολίτες για να βοηθήσουν την κατάσταση, αποδείχθηκε και μετά τον σεισμό στην Τουρκία. Μόνο ο λαός νοιάζεται για τον λαό. Ελπίζω μετά από τόσο αίμα και νεκρούς στους τροχούς να δούμε επιτέλους κάποια αλλαγή προς το καλύτερο, αν όχι για εμάς για τις γενιές που έρχονται.
 
Kοινωνιοπαθή σκουπίδια που τους αξίζει να σπάνε πέτρες σε γκούλαγκ για 50 χρόνια.





Kοινωνιοπαθή σκουπίδια που τους αξίζει να σπάνε πέτρες σε γκούλαγκ για 50 χρόνια.
 




και το παραλογο ο λιαγκας (προφανως για δικους του κυριως πολιτικους λογους γιατι σαν ατομο ειναι σαπιο και αυτος) ειναι ο μονος που εβγαλε αυτο απο την βουλη.

 
Ο Λιάγκας εξαλλος, ο Κουγιας υπερασπίζεται τα θύματα και βγαίνει στην Ελληνοφρένεια να τους πει καλά τα λέτε και να υπερασπιστεί τον λαό.
Το σύστημα έχει κλονιστεί συθέμελα και πασχίζει να κρατηθεί με νύχια και με δόντια. Έχει ρίξει ακόμη και τους ι5 στην μάχη.
 
έλα μπαναγία μου θα γίνει κανάς σεισμός με αυτά... ο Κούγιας τα θύματα; Αυτός την εταιρία έπρεπε να αναλάβει.
 

κουραση
 


Υπεροχο επεισοδιο φερνοντας πολλα επιχειρηματα του γιατι ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΘΑ
 
Λέω να κάνω μια σύνοψη, έτσι για να υπάρχει. (δεν είναι το θέμα μου να εκφράσω άποψη για το τι φταίει, απλά να κάνω μια σύνοψη για το τι ξέρουμε)

Η γραμμή είναι διπλή, δηλαδή άλλη γραμμή για τραίνο που πάει πάνω, άλλη γραμμή για τραίνο που πάει κάτω.

Είναι επίσης ηλεκτροκίνητη. Εδώ είναι ένα θέμα που προσωπικά το βρίσκω απίστευτο και δεν έχει αναφερθεί από κανέναν. Πώς είναι σκατά δυνατόν να μην υπάρχει ένα σύστημα ασφαλείας ως αναπόσπαστο στοιχείο τής ίδιας τής ηλεκτροκίνησης.

Κανένα απολύτως από τα άπειρα συστήματα ασφαλείας και πρόληψης που θα μπορούσαν να αποτρέψουν το δυστύχημα είτε παλαιά (που έχουν εγκαταλειφθεί ως απαρχαιωμένα) είτε σύγχρονα δεν δουλεύει ειδικά στο συγκεκριμένο σημείο. Βασιζόμαστε μονάχα και αποκλειστικά στις συνεννοήσεις μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών. Και αυτά σε έναν από τούς σημαντικότερους κόμβους τής χώρας.

Στο προηγούμενο κομμάτι τής γραμμής υπήρχε βλάβη που είχε ήδη δημιουργήσει σημαντική καθυστέρηση και το επιβατικό τραίνο είχε πάει στην Λάρισσα στην ανάποδη γραμμή. Αλλά αυτό το κομμάτι τής διαδρομής δεν ήταν από λάθος αλλά από συνεννόηση λόγω τής βλάβης.

Έχουμε έναν σταθμάρχη εντελώς καινούργιο στην θέση που έχει βρεθεί εκεί σύμφωνα με αξιόπιστα ρεπορτάζ με πολιτικό ρουσφέτι. Έχει γίνει σταθμάρχης σε μεγάλη ηλικία ουσιαστικά μόνο για να πάρει σύνταξη. Αυτό δεν σημαίνει τεχνική ανικανότητα. Αν πω την δική μου γνώμη, το να παίζει κανείς Train Valley είναι εύκολο. Εγώ δεν θα τα έριχνα στην ίδια την εκπαίδευση ειδικά αν εστιάζουμε στις «ικανότητες». Είναι όμως πρόβλημα ότι όπως αποδεικνύεται είχε άγνοια κινδύνου το οποίο σχετίζεται με την ηλικία και τον τρόπο που βρέθηκε εκεί.

Επίσης δεν μιλάμε για κάποιον τερματικό σταθμό που περνάνε δυο τραίνα την ημέρα (και κανείς και μόνο από βαρεμάρα θα ελέγχει ότι όλα πάνε σωστά) αλλά για τον κομβικότερο σταθμό τής χώρα που συνέχεια περνάνε τραίνα. Ότι ο συγκεκριμένος σταθμάρχης βρέθηκε εκεί φαίνεται να είναι επίσης κομμάτι τού ρουσφετιού (γιατί εκεί είναι το σπίτι του).

Ο σταθμάρχης επίσης είναι εντελώς μόνος του στην θέση. Παλιά ήταν δεδομένο ότι έχεις δύο σταθμάρχες αλλά φαίνεται ότι εκτός από συστήματα ασφαλείας κάνουμε την εκπληκτική οικονομία να πληρώνουμε έναν σταθμάρχη αντί για δύο.

Στο επόμενο κομμάτι τής διαδρομής το τραίνο έπρεπε να πάρει την σωστή γραμμή. Αυτό από λάθος τού σταθμάρχη δεν συνέβη. Υπάρχουν αναφορές ότι αυτό το «λαθάκι» συμβαίνει συχνά στούς ελληνικούς σιδηροδρόμους. Συνήθως με τον έναν ή τον άλλο τρόπο προλαβαίνουν τα χειρότερα. Πχ σταματάει ο μηχανοδηγός και απαιτεί διευκρίνηση ή ο σταθμάρχης ξανακοιτάζει το πάνελ και βλέπει ότι έκανε λάθος.

Το τραίνο ταξίδευε στην λάθος γραμμή για 12 λεπτά. Θεωρητικά αυτός είναι ένας αρκετά ικανός χρόνος για να δει ο σταθμάρχης το λάθος και να προλάβει το δυστήχημα. Ο σταθμάρχης δεν είδε ποτέ το πάνελ, έμαθε για το δυστύχημα μόνο αφού συνέβη. Υπάρχει μάλλον αξιόπιστη αναφορά από το κυλικείο ότι το κρίσιμο χρονικό διάστημα δεν ήταν καν στην θέση του αλλά είχε πάει να πάρει καφέ.
 
Last edited:
Όλα τα παραπάνω είναι σαφής απόδειξη ότι το ελληνικό κράτος και η ελληνική κοινωνία είναι κλινικά νεκρά. Μπορεί τυπικά να υπάρχουν και να "λειτουργούν" αλλά στην πραγματικότητα έχουν αποβιώσει. Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα από το οποίο να πιαστείς και να πεις "ορίστε, υπάρχει ελπίδα για το μέλλον".
 
Εδώ είναι ένα θέμα που προσωπικά το βρίσκω απίστευτο και δεν έχει αναφερθεί από κανέναν. Πώς είναι σκατά δυνατόν να μην υπάρχει ένα σύστημα ασφαλείας ως αναπόσπαστο στοιχείο τής ίδιας τής ηλεκτροκίνησης.
Παλιά ήταν δεδομένο ότι έχεις δύο σταθμάρχες αλλά φαίνεται ότι εκτός από συστήματα ασφαλείας κάνουμε την εκπληκτική οικονομία να πληρώνουμε έναν σταθμάρχη αντί για δύο.
Στο 5:20 εως το 7:10 του παραπανω βιντεο εξηγει τους λογους στους οποιους φτασαμε να ισχυει αυτο που γραφεις

Η γραμμή είναι διπλή, δηλαδή άλλη γραμμή για τραίνο που πάει πάνω, άλλη γραμμή για τραίνο που πάει κάτω.
Στο επόμενο κομμάτι τής διαδρομής το τραίνο έπρεπε να πάρει την σωστή γραμμή. Αυτό από λάθος τού σταθμάρχη δεν συνέβη. Υπάρχουν αναφορές ότι αυτό το «λαθάκι» συμβαίνει συχνά στούς ελληνικούς σιδηροδρόμους. Συνήθως με τον έναν ή τον άλλο τρόπο προλαβαίνουν τα χειρότερα. Πχ σταματάει ο μηχανοδηγός και απαιτεί διευκρίνηση ή ο σταθμάρχης ξανακοιτάζει το πάνελ και βλέπει ότι έκανε λάθος.
Δε δουλευει ακριβως ετσι, οι γραμμες κοβονται σε τμηματα (block sections) οπου χρησιμοποιουνται απο το εκαστοτε τραινο καθε στιγμη. Το εξηγει το παραπανω βιντεο στο 3:40 εως εως το 4:00.



το ελληνικό κράτος και η ελληνική κοινωνία
Δυστυχως δεν ειναι μονο το ελληνικο κρατος, το ιδιο ισχυει σε ολα τα μερη που υπαρχει ιδιωτικοποιηση δημοσιων αγαθων.
(Απο το 7:10 και μετα το εξηγει πολυ καλα το παραπανω βιντεο)

Ολα ξεκινουν με τη σκοπιμη και συστηματικη υποβαθμιση, την απαξιωση μιας δημοσιας υποδομης, Διεθνως!

Η απαξιωση παντα σημαινει τρια πραγματα, που εφαρμοζονται απο την εκτελεστικη πολιτικη νεοφιλελευθερων κυβερνησεων:

  • - Αυξηση τιμων για την χρηση της υπηρεσιας που προσφερει η εκαστοτε υποδομη
  • - Μειωση των υπηρεσιων που προσφερονται απο την υποδομη
  • - Λιγοτερη ασφαλεια που εγγυαται η εκαστοτε υποδομη

Ενας δημοσιος οργανισμος που εχει υπο τον ελεγχο του την εκαστοτε υποδομη (Παιδεια, Υγεια, Νερο, Τραινα, Τηλεποικοινωνιες κλπ) υποβαθμιζεται συστηματικα, απαξιωνεται στο δημοσιο λογο, συσσωρευει χρεη και χρησιμοποιειται για βολεματα/ρουσφετια δικων τους παιδιων και παρουσιαζεται ως ζημιογονος, θαβοντας την πραγματικοτητα οτι τα χρεη οφειλονται στην στρατηγικη κακοδιαχειρηση και φυσικα ουτε λογος οτι η προσφορα αυτης της υπηρεσιας αφορα κοινωνικο αγαθο που οφελει ολους μας.

Αφου υπαρξει η απαξιωση ερχεται η ιδιωτικοποιηση ως μια επεκταση αυτης της απαξιωσης που ειναι συνυφασμενη με αυτα τα τρια πραγματα. Ετσι, στις συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων, ο εκαστοτε οργανισμος κοβεται σε κομματια (με σταθερο επακολουθο την μεταθεση ευθυνων):


  • Το καλο κομματι, το "φιλετο", πωλειται σε ιδιωτες (στη συγκεκριμενη περιπτωση του ΟΣΕ, το πουλησε ο Τσιπρας με 45 μολις εκ. ευρω στους Ιταλους καθως του το επεβαλλε η Τροικα, μετα τη κωλοτουμπα). Προφανως δε θα μπορουσε να μεινει ετσι, οποτε υπαρχει και ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ απο το κρατος κατα 50 εκ. ευρω το ετος( !!!!) για εξυπηρετηση "αγονων γραμμων" (ως αγονη γραμμη δηλωνουνε τη γραμμη ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!)

  • Το κακο κομματι, η συντηρηση (για τα τραινα η ΕΡΓΟΣΕ) και διαχειρηση των υποδομων (για τα τραινα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ) , τα οποια ειναι και τα κοστοβορα btw, δεν συνεννοουνται αποτελεσματικα μεταξυ τους, ουτε και με το πουλημενο μερος καθως ειναι τρεις διαφορετικες οντοτητες με νεοφιλελευθερες γραφειοκρατικες τακτικες μεταθεσης ευθυνων.
    • Τα εργα δε που πρεπει να γινουν απο τις κρατικες εταιρειες, υλοποιουνται μεσω συμβασεων με ιδιωτες εργολαβους-κατασκευαστικες εταιρειες ( πχ για τον ΟΣΕ την ΑΚΤΩΡ και ΤΕΡΝΑ (οπου πισω απο τη ΤΕΡΝΑ ειναι ο Γεραπετριτης!!!) , παραμενει στα χερια του δημοσιου οπου το πληρωνουμε ολοι μας. Οι εν λογω συμβασεις ειναι το λιγοτερο σκανδαλωδεις (Για αυτες τις συμβασεις παει την ελλαδα στα δικαστηρια η ΕΕ) καθως απο το 2014 επρεπε να κανουν εργα τα οποια γινεται συνεχως ελεγχος ΚΑΙ δεν εχουν ολοκληρωσει ΤΙΠΟΤΑ, απλα κανουν ανανεωση συμβασης χρονου και παιρνουν ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΛΕΦΤΑ! ΜΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΙΠΟΤΑ!





Θυμισου την καρα που γκρινιαζε για το βρετανικο σιδηροδρομικο δικτυο! Στο παραπανω βιντεο το λεει συγκεκριμενα για τη βρετανια και την συστηματικη μεταθεση ευθυνων στο συγκεκριμενο σιδηροδρομικο δικτυο της βρετανιας-> στο 8:12 εως το 8:50 και για τις επιδοτησεις που γινονται και εκει στο 11:23-11:45
 
Δε δουλευει ακριβως ετσι, οι γραμμες κοβονται σε τμηματα (block sections) οπου χρησιμοποιουνται απο το εκαστοτε τραινο καθε στιγμη. Το εξηγει το παραπανω βιντεο στο 3:40 εως εως το 4:00.
όχι, κατάλαβες λάθος. Το βίντεο εκεί μιλάει για ένα σύστημα ασφαλείας που υπάρχει και ΔΕΝ δούλευει. Εγώ μιλάω ελλείψη συστήματος πώς έχουν προλάβει δυστυχήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο οι μηχανοδηγοί και οι σταθμάρχες. Φυσικά αν δουλεύει το σύστημα δεν χρειάζεται να γίνει καμμία συνεννόηση, απλά γίνεται αυτό που λέει το βίτνεο.

εξηγει τους λογους
Είπα ήδη στην αρχή ότι ήθελα να κάνω μια σύνοψη, δεν μπήκα καθόλου στούς λόγους.
 
Last edited:
Εγώ μιλάω ελλείψη συστήματος πώς έχουν προλάβει δυστυχήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο οι μηχανοδηγοί και οι σταθμάρχες. Φυσικά αν δουλεύει το σύστημα δεν χρειάζεται να γίνει καμμία συνεννόηση, απλά γίνεται αυτό που λέει το βίτνεο.
Α οκ, ισως καταλαβα λαθος οτι μιλουσες γενικα και οχι για τη συγκεκριμενη γραμμη Αθηνα-Θεσσαλονικη,

Το block συστημα νομιζω οτι δουλευει παντως στην Ελλαδα:

1678001672101.png

Είπα ήδη στην αρχή ότι ήθελα να κάνω μια σύνοψη, δεν μπήκα καθόλου στούς λόγους.
Ναι ρε συ, απλα επειδη ο Ναυαρχος χρησιμοποιησε τη συνοψη σου ως αποδειξη, θεωρησα καλο να εξηγησω και τους λογους
 
Back
Top