By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!![]()
Πρώην Διευθυντής ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Από τα τέλη του ’20 δεν μπαίνω σε τρένο
Στην απίστευτη αποκάλυψη ότι αποφεύγει εδώ και τρία χρόνια να μπαίνει σε τρένα προχώρησε ο πρώην Διευθυντής Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ Χρήστος Ρετσινάς.www.news247.gr
Ερωτώμενος αν, στην περίπτωση που ήταν υπουργός, θα επέτρεπε στα τρένα να ξαναμπούν στις ράγες με το υπάρχον πλαίσιο, ο κ. Ρετσινάς απάντησε με ένα εμφατικό «όχι» λέγοντας πως «πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν». Συμπλήρωσε πως από τα τέλη του 2020 δεν μπαίνει σε τρένο.
Όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις έχουν ευθύνες για τα χάλια ενός μέσου που θα μπορούσε να είναι οικονομικό, ηλεκτροκίνητο, με πάρα πολύ χαμηλότερο αποτύπωμα σε σχέση με τούς δρόμους, γρήγορο, άνετο, και ασφαλές. Η τωρινή κυβέρνηση όμως κατόρθωσε να ανέβη επίπεδο και να είναι σχεδόν αποκλειστικά υπεύθυνη στην καταστροφή.αν εξακολουθούσε να υπάρχει το κέντρο δευτεροβάθμιου ελέγχου κυκλοφορίας των τρένων που λειτουργούσε μέχρι τα τέλη του 2020 στο κέντρο της Αθήνας, «δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη»,
Εδώ είναι ένα θέμα που προσωπικά το βρίσκω απίστευτο και δεν έχει αναφερθεί από κανέναν. Πώς είναι σκατά δυνατόν να μην υπάρχει ένα σύστημα ασφαλείας ως αναπόσπαστο στοιχείο τής ίδιας τής ηλεκτροκίνησης.
Στο 5:20 εως το 7:10 του παραπανω βιντεο εξηγει τους λογους στους οποιους φτασαμε να ισχυει αυτο που γραφειςΠαλιά ήταν δεδομένο ότι έχεις δύο σταθμάρχες αλλά φαίνεται ότι εκτός από συστήματα ασφαλείας κάνουμε την εκπληκτική οικονομία να πληρώνουμε έναν σταθμάρχη αντί για δύο.
Η γραμμή είναι διπλή, δηλαδή άλλη γραμμή για τραίνο που πάει πάνω, άλλη γραμμή για τραίνο που πάει κάτω.
Δε δουλευει ακριβως ετσι, οι γραμμες κοβονται σε τμηματα (block sections) οπου χρησιμοποιουνται απο το εκαστοτε τραινο καθε στιγμη. Το εξηγει το παραπανω βιντεο στο 3:40 εως εως το 4:00.Στο επόμενο κομμάτι τής διαδρομής το τραίνο έπρεπε να πάρει την σωστή γραμμή. Αυτό από λάθος τού σταθμάρχη δεν συνέβη. Υπάρχουν αναφορές ότι αυτό το «λαθάκι» συμβαίνει συχνά στούς ελληνικούς σιδηροδρόμους. Συνήθως με τον έναν ή τον άλλο τρόπο προλαβαίνουν τα χειρότερα. Πχ σταματάει ο μηχανοδηγός και απαιτεί διευκρίνηση ή ο σταθμάρχης ξανακοιτάζει το πάνελ και βλέπει ότι έκανε λάθος.
Δυστυχως δεν ειναι μονο το ελληνικο κρατος, το ιδιο ισχυει σε ολα τα μερη που υπαρχει ιδιωτικοποιηση δημοσιων αγαθων.το ελληνικό κράτος και η ελληνική κοινωνία
όχι, κατάλαβες λάθος. Το βίντεο εκεί μιλάει για ένα σύστημα ασφαλείας που υπάρχει και ΔΕΝ δούλευει. Εγώ μιλάω ελλείψη συστήματος πώς έχουν προλάβει δυστυχήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο οι μηχανοδηγοί και οι σταθμάρχες. Φυσικά αν δουλεύει το σύστημα δεν χρειάζεται να γίνει καμμία συνεννόηση, απλά γίνεται αυτό που λέει το βίτνεο.Δε δουλευει ακριβως ετσι, οι γραμμες κοβονται σε τμηματα (block sections) οπου χρησιμοποιουνται απο το εκαστοτε τραινο καθε στιγμη. Το εξηγει το παραπανω βιντεο στο 3:40 εως εως το 4:00.
Είπα ήδη στην αρχή ότι ήθελα να κάνω μια σύνοψη, δεν μπήκα καθόλου στούς λόγους.εξηγει τους λογους
Α οκ, ισως καταλαβα λαθος οτι μιλουσες γενικα και οχι για τη συγκεκριμενη γραμμη Αθηνα-Θεσσαλονικη,Εγώ μιλάω ελλείψη συστήματος πώς έχουν προλάβει δυστυχήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο οι μηχανοδηγοί και οι σταθμάρχες. Φυσικά αν δουλεύει το σύστημα δεν χρειάζεται να γίνει καμμία συνεννόηση, απλά γίνεται αυτό που λέει το βίτνεο.
Ναι ρε συ, απλα επειδη ο Ναυαρχος χρησιμοποιησε τη συνοψη σου ως αποδειξη, θεωρησα καλο να εξηγησω και τους λογουςΕίπα ήδη στην αρχή ότι ήθελα να κάνω μια σύνοψη, δεν μπήκα καθόλου στούς λόγους.