δεν ξερω τι εκαναν μετα, στα χρονια τα δικα μου, τα πετρινα. ενας οδηγουσε και ενας οδηγουσε.<br>τα ξερω τα bmp. στα Μ113 ημουν και με τσιμπησαν σαν την πρωτη σειρα που εκπαιδευτηκε για να εκπαιδευσει τους πρωτους οδηγους. εκπαιδευτες ειχα αξιωματικους που ειχαν παει στην τσεχια (εαν θυμαμαι καλα) για εκπαιδευση. ολοκαινουργια ηταν και χρεπια.<br>το κεντρο εκπαιδευσης ηταν νεα σαντα αλλα το εκλεισαν, μαλλον επειδη δεν χωραγε αλλους το νεκροταφειο. μολις το ανοιξαν αλλου, με φωναξαν. εγιναν ολα τοσο γρηγορα, που τα βυσματα δεν το ειχαν παρει γραμμη. πρεπει να ηταν οι μοναδικες τιμιες μεταθεσεις του ελληνικου στρατου. μετα απο κανενα τριμηνο αρχισαν να σκανε κατι αεροποροι με αποσπαση για το γραφειο το ερυθρου σταυρου, που θα ανοιξει σε δεκα χρονια.<br><br>οδηγος ηταν πολυ πακετο. σκοπια, αγγαρεια, συντηρηση, ασκησεις (ΠΟΛΛΕΣ) και αρκετες ηταν ασχετες με το οδηγικο.<br>επειδη ακριβως το damage ειναι splash, η οραση πρεπει να ειναι ακμαιοτατη. επειδη τα μεταφορας προσωπικου εκτος απο μερικους τοννους και αρκετο splash damage, πανε και γαμιοντας. τα bmp ειχαν τρελο κοντερ 130? ισως περισσοτερο και 13 τοννοι ατσαλι.<br>60mph ηταν τα Μ113. δεν ξερω αν τα θυμαμαι σωστα. βαλε τωρα τα αρματα που ζυγιζουν γαμησετα τα, να τα οδηγαει στραβος.<br>αν σε εβλεπαν λιγο χαριτωμενο στο iq τυχαινε να μην οδηγησεις ποτε.<br>μια φορα εδωσαν σε εναν τετοιο τυπακο να οδηγησει για παρκαρει ενα λιγο πιο περα. σε 10 δευτερολεπτα του πηραν το διπλωμα.<br>ενας αλλος πηρε σβαρνα τον ορχο και χτιζαμε σαν τρελοι, πριν ερθει κανενας και δει τους τσιμεντολιθους κατω.<br><br>τωρα δεν ξερω σε τι βαθμο σκληροτητας ειναι τα πραγματα.