- Joined
- Nov 24, 2019
- Messages
- 2,616
ειδα δυο ντοκιμαντέ, το Mifune: The last Samurai και το Be water (ξεκαθαρα περναω την ασιατικη φαση μου). και τα 2 παιρνουν χαλαρα, αβαδιστα και χωρις κομπο ιδρωτα, το σηλ οφ απρουβαλ του μαλαχτη μας.
ο μιφούνες ηταν ηθοποιαρα, αλλά ευτυχως, οπως υπεθετα χωρις να το γνωριζω, ηταν και ατομάρα Τεράστια. ο αστικος μυθος λεει οτι ο κουροσαβας ενω ηταν τελειομανης και ηθελε το καθε καρέ να γυριστει οπως ακριβως το ειχε στο μυαλο του, ΠΟΤΈ δεν του εδινε οδηγιες στο πως να παιξει την καθε σκηνη. ηξεραν τοσο καλα ο ενας τον αλον, που του εδινε μονο το σεναριο και τον αφηνε να δημιουργησει.
εξω απ τα πλατω, ο τοσίρος ηταν γυναικάς, καπνιστης (σε λιγες φωτο ΔΕΝ κραταει τσιγαρο) πότης, του αρεσαν τα γρηγορα αυτοκινητα, δηλαδη με λιγα λογια τον αγαπαμε. επισης, πραγμα που δεν φαινεται στα βαρια κι ασηκωτα κουροσαβικά επη, ηταν μεγαλος χιουμοριστας, αρα τελικα μια ολοκληρωμενη προσωπικότης.
το ντοκιμαντέ ειναι ωραια δομημενο, με χρονολογικη ροη, σοβαρο, με διαφορους συνεργατες να μιλανε γι αυτον, και πολλες σκηνες απ τις ταινιες, αλλά και υπεροχες φωτο μεσα κι εξω απ τα πλατώ. για να καταλαβετε τι σεβασμο και αγαπη εμπνεει ο μιφούνε, την αφηγηση την κανει ο κιάνου της καρδγιας μας και 2 απ αυτους που μιλανε στο φιλμ, ειναι ο σπηλμπεργκ κι ο σκορσεζε.
το Be water αναφερεται στον Μεγιστο Μπρους (ωραια συμπτωσις...) Λη. ο Απολυτος μαχητης ασιατικων πολεμικων τεχνων, μεγαλος στοχαστής και ωραια προσωπικότης. δεν μπορω να εχω σταλα αντικειμενικοτητας, γιατι ειμαι μεγάλος φαν του.
Το ντοκιμαντέ το βρηκα λιγο χαοτικο για τα γουστα μου, γιατι πηδοκοπαει γυρω γυρω χρονικά, παει αμερικη, γυριζει χονγκ κονγκ, λιγη θεωρια απο δω, καποιες συνεντευξεις παραπερα κλπ. συγχωρειται ομως, γιατι δεν κρυβει λογια και εχει σε πολυ κεντρικο σημειο τον ρατσισμο των αμερικανικων στουντιος απεναντι σε καθε μη καυκασιο αμερικανο ηθοποιο η δημιουργο, που ηταν αναλογος προφανως με τον ρατσισμο που αντιμετωπιζε η μαυρη ή η ασιατικη κοινοτητα και στους δρομους της usa. ο μπρους εζησε αυτον τον ρατσισμο με σταγονα που ξεχειλισε το ποτηρι οτι το πασιγνωστο σηριαλ kung fu, δεν αναφερεται πουθενα οτι ηταν δικη του ιδεα, και επιπλεον δεν του εδωσαν τον κεντρικο ρολο οπως περιμενε, αλλά στον καραντάιν. με αποτελεσμα να φυγει για χονγκ κονγκ κι εκει να γυρισει τ αριστουργηματα του. και οταν το αμερικανικο σταρ συστεμ καταλαβε τι θησαυρο ειχε στα χερια του ηταν ηδη αργα, ποστ μορτεμ. ειχε ενα εκατομυριο πραγματα ακομα να δωκει ο μπρους, αλλά δεν προλαβε. βεβαια ολοι ξερωμε οτι ο θανατος σε νεαρη ηλικια βοηθαει την δημιουργια Μυθων, αλλά εμεις οι φανς προτιμουσαμε περισοτερες ταινιες και βιβλια.
κλεινω με την τελικη σεκανς του ντοκιμαντέ που ειναι ο γνωστος μονολογος του μπρουσαρα σε καποια συνεντευξη στην αμερικανικη τιβι:
"... Βe formless, shapeless, like water. now you put water into a cup, it becomes the cup. you put water into a bottle, it becomes the bottle... Now water can flow or it can crash.
Be water, my friend.."
δε νομιζω να τα βρειτε εκει που συχναζετε, πρεπει μαλλον να πατε εκει που συχναζω εγω. παντως, ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ.
Απαραιτητα.
Toσίρο: τσιγαρακι, ζακετουλα, αντικούλα, βαρκάκι. μπον βιβέρ.
ο μιφούνες ηταν ηθοποιαρα, αλλά ευτυχως, οπως υπεθετα χωρις να το γνωριζω, ηταν και ατομάρα Τεράστια. ο αστικος μυθος λεει οτι ο κουροσαβας ενω ηταν τελειομανης και ηθελε το καθε καρέ να γυριστει οπως ακριβως το ειχε στο μυαλο του, ΠΟΤΈ δεν του εδινε οδηγιες στο πως να παιξει την καθε σκηνη. ηξεραν τοσο καλα ο ενας τον αλον, που του εδινε μονο το σεναριο και τον αφηνε να δημιουργησει.
εξω απ τα πλατω, ο τοσίρος ηταν γυναικάς, καπνιστης (σε λιγες φωτο ΔΕΝ κραταει τσιγαρο) πότης, του αρεσαν τα γρηγορα αυτοκινητα, δηλαδη με λιγα λογια τον αγαπαμε. επισης, πραγμα που δεν φαινεται στα βαρια κι ασηκωτα κουροσαβικά επη, ηταν μεγαλος χιουμοριστας, αρα τελικα μια ολοκληρωμενη προσωπικότης.
το ντοκιμαντέ ειναι ωραια δομημενο, με χρονολογικη ροη, σοβαρο, με διαφορους συνεργατες να μιλανε γι αυτον, και πολλες σκηνες απ τις ταινιες, αλλά και υπεροχες φωτο μεσα κι εξω απ τα πλατώ. για να καταλαβετε τι σεβασμο και αγαπη εμπνεει ο μιφούνε, την αφηγηση την κανει ο κιάνου της καρδγιας μας και 2 απ αυτους που μιλανε στο φιλμ, ειναι ο σπηλμπεργκ κι ο σκορσεζε.
το Be water αναφερεται στον Μεγιστο Μπρους (ωραια συμπτωσις...) Λη. ο Απολυτος μαχητης ασιατικων πολεμικων τεχνων, μεγαλος στοχαστής και ωραια προσωπικότης. δεν μπορω να εχω σταλα αντικειμενικοτητας, γιατι ειμαι μεγάλος φαν του.
Το ντοκιμαντέ το βρηκα λιγο χαοτικο για τα γουστα μου, γιατι πηδοκοπαει γυρω γυρω χρονικά, παει αμερικη, γυριζει χονγκ κονγκ, λιγη θεωρια απο δω, καποιες συνεντευξεις παραπερα κλπ. συγχωρειται ομως, γιατι δεν κρυβει λογια και εχει σε πολυ κεντρικο σημειο τον ρατσισμο των αμερικανικων στουντιος απεναντι σε καθε μη καυκασιο αμερικανο ηθοποιο η δημιουργο, που ηταν αναλογος προφανως με τον ρατσισμο που αντιμετωπιζε η μαυρη ή η ασιατικη κοινοτητα και στους δρομους της usa. ο μπρους εζησε αυτον τον ρατσισμο με σταγονα που ξεχειλισε το ποτηρι οτι το πασιγνωστο σηριαλ kung fu, δεν αναφερεται πουθενα οτι ηταν δικη του ιδεα, και επιπλεον δεν του εδωσαν τον κεντρικο ρολο οπως περιμενε, αλλά στον καραντάιν. με αποτελεσμα να φυγει για χονγκ κονγκ κι εκει να γυρισει τ αριστουργηματα του. και οταν το αμερικανικο σταρ συστεμ καταλαβε τι θησαυρο ειχε στα χερια του ηταν ηδη αργα, ποστ μορτεμ. ειχε ενα εκατομυριο πραγματα ακομα να δωκει ο μπρους, αλλά δεν προλαβε. βεβαια ολοι ξερωμε οτι ο θανατος σε νεαρη ηλικια βοηθαει την δημιουργια Μυθων, αλλά εμεις οι φανς προτιμουσαμε περισοτερες ταινιες και βιβλια.
κλεινω με την τελικη σεκανς του ντοκιμαντέ που ειναι ο γνωστος μονολογος του μπρουσαρα σε καποια συνεντευξη στην αμερικανικη τιβι:
"... Βe formless, shapeless, like water. now you put water into a cup, it becomes the cup. you put water into a bottle, it becomes the bottle... Now water can flow or it can crash.
Be water, my friend.."
δε νομιζω να τα βρειτε εκει που συχναζετε, πρεπει μαλλον να πατε εκει που συχναζω εγω. παντως, ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ.
Απαραιτητα.

