Προτάσεις για ταινία

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Βάσει σεναρίου θα έπρεπε να είναι Σκληρά Καριόλικο δράμα. Λόγω της ιδιοφυούς γραφής και του συνταιριάσματος αυτιστικών data science σπασικλών με τον ψυχασθενή σπηλαιάνθρωπο Μάντς, το παρακολουθείς με μειδίαμα παράφρονα και τεράστια ευχαρίστηση.
 
Βάσει σεναρίου θα έπρεπε να είναι Σκληρά Καριόλικο δράμα. Λόγω της ιδιοφυούς γραφής και του συνταιριάσματος αυτιστικών data science σπασικλών με τον ψυχασθενή σπηλαιάνθρωπο Μάντς, το παρακολουθείς με μειδίαμα παράφρονα και τεράστια ευχαρίστηση.

Αντιγραφή της Marvel δηλαδή. Είδες marvel movie και δεν το πήρες χαμπάρι επειδή στο τύλιξαν με άλλο περιτύλιγμα.
 
Βλέπω τί αποπειράσαι να κάμεις Καπετάν Μαμμάκυθε ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ.
 
Βλέπω τί αποπειράσαι να κάμεις Καπετάν Μαμμάκυθε ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ.

Το μόνο που δεν πιάνει είναι το γέρικο τρεμάμενο χέρι σου όταν προσπαθεί να ευθυγραμμίσει το γέρικο τρεμάμενο τσουτσούνι σου με τη λεκάνη της τουαλέτας. Αυτά τα συνταιριάσματα άντρακλα με nerds τα έκανε η Marvel από το πρώτο Thor και εσύ το θεωρείς δέκα χρόνια μετά ιδιοφυές και καινοτόμο γράψιμο :LOL::LOL::LOL:
 
Το μόνο που δεν πιάνει είναι το γέρικο τρεμάμενο χέρι σου όταν προσπαθεί να ευθυγραμμίσει το γέρικο τρεμάμενο τσουτσούνι σου με τη λεκάνη της τουαλέτας.

Γι' αυτά τα καθήκοντα, έχουμε προσλάβει νεαρή κορασίδα, από τις ανατολικές χώρες!!

Αυτά τα συνταιριάσματα άντρακλα με nerds τα έκανε η Marvel από το πρώτο Thor και εσύ το θεωρείς δέκα χρόνια μετά ιδιοφυές και καινοτόμο γράψιμο :LOL::LOL::LOL:

Εννοείς εκείνη την ταινία, που χρειάστηκε να απειλήσουν την πρωταγωνίστρια, για να παίξει στα sequels?
 
Εννοείς εκείνη την ταινία, που χρειάστηκε να απειλήσουν την πρωταγωνίστρια, για να παίξει στα sequels?

Ορίστε; Πότε έγινε αυτό;
 
Ορίστε; Πότε έγινε αυτό;

Χωρίς πλάκα, νομίζω ή στην δεύτερη ή στην τρίτη. Η Πορτμαν μετά το όσκαρ, έβλεπε αφ̓ υψηλού τις ταινίες της Μάρβελ, οπότε με το ζόρι έπαιξε στη δεύτερη και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια, από την τρίτη!!
 
Χωρίς πλάκα, νομίζω ή στην δεύτερη ή στην τρίτη. Η Πορτμαν μετά το όσκαρ, έβλεπε αφ̓ υψηλού τις ταινίες της Μάρβελ, οπότε με το ζόρι έπαιξε στη δεύτερη και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια, από την τρίτη!!

Α, κατάλαβα τι εννοείς. Δεν ήθελε να παίξει στο 3 γιατί δεν της άρεσε ο ρόλος και δεν είχε άδικο, η Jane δεν ήταν κάτι περισσότερο από damsel in distress. Μόλις της προτάθηκε ένας πιο ουσιαστικός ρόλος επέστρεψε κατευθείαν.
 
Χωρίς πλάκα, νομίζω ή στην δεύτερη ή στην τρίτη. Η Πορτμαν μετά το όσκαρ, έβλεπε αφ̓ υψηλού τις ταινίες της Μάρβελ, οπότε με το ζόρι έπαιξε στη δεύτερη και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια, από την τρίτη!!

Η Portman τα έσπασε με τη Marvel επειδή απέλυσαν τη σκηνοθέτιδα του Thor 2. Στο Thor 3 η Tessa Thompson ήταν προγραμματισμένο να αναλάβει χρέη πρώτου γυναικίου ρόλου.

 
The hateful eight. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι την ειχα προτεινει στο παρελθον. Την ταινια την ξαναειδα για να παιξει τον ρολο του placebo air. con.
Ο ταραντινο ειναι υπερεκτιμημενος, σοβαρα (και αυτο το εχω ξαναπει. ειμαι χοντροκεφαλος και γνωμη για τον Ταραντινο δεν αλλαζω)
αλλα η συγκεκριμενη ταινια, ενω φλερταρει πολυ αγρια με το δηθεν τα καταφερνει στην παλη. Σε αυτο βοηθησε το cast (Οι κλασσικοι του ταραντινο) και οι ερμηνειες.
Ευκολα μια απο τις καλυτερες ταινιες του Ταραντινο. φακντζανγκο.
Θα μπορουσε πολυ ευκολα να ειναι μια πολυ βαρετη ταινια αλλα ειναιπολυ καλη και γνωριζω πολυ καλα οτι εκει εξω ειναι αρκετοι που θελουν να ξεριζωσουν τα ματια τους επειδη την πατησαν και ειδαν την ταινια.

br3.jpg
 
οσο με αφορά, ο ταραντινος εχει γυρισει 6-7 αριστουργηματα, δηλαδη 5-6 παραπανω απ τον μεσο σκηνοθετη εκει εξω, και 6-7 παραπανω απο καθε σκηνοθετη ταινιας του εμσιγιού.
 
Last edited:
Αν κρινω τις αντιδρασεις για τον Ταραντινο



Αυτη την φορα θα κανω team με τον Ναυαρχο και ολοι σας.

Θα συμφωνησουμε οτι ο Ταραντινο εκλεψε και λεηλατησε την εβδομη τεχνη και την περασε μεσα απο ενα μιξερ. Δεν ρωταω.
Σκηνοθετικα εκανε καλες κινησεις, προσωπικα μου αρεσαν. Γυρισε καποιες καλες ταινιες.
Αυτα τα πραγματα δεν ειναι η συνταγη για να τον κανουν μεγαλη μορφη του κινηματογραφου.
 
δε θελω να καταφυγω σε κοινοτοπιες του στυλ: "στην τεχνη δεν υπαρχει παρθενογενεση", ποσο μαλλον στα 90s που αρχισε να γυριζει ταινιες ο κουεντιν.

ο τροπος που περασε στις ταινιες του τα καλυτερα στοιχεια απο τα ειδη που του αρεσαν (και τυχαινει ν αρεσουν και σε μενα) και κυριως το απιστευτο, διαβρωτικο χιουμορ του και ο αυτοσαρκασμος του μ εκαναν να γραψω το παραπανω. εξαλλου ξεκινω με το "οσο με αφορα". μπορει να συμφωνουν εκατομμυρια μαζι μου, μπορει και κανενας. και στις 2 περιπτωσεις δινω τον ιδιο αριθμο φακς, συγκεκριμενα ζήρο.
ο τροπος που αντιλαμβανεται καθε μορφη τεχνης κανείς ειναι το πιο προσωπικο πραγμα οπως εχουμε ξαναπει και περα απ την πλακα εδω μεσα, σεβομαι τα γουστα του καθενού, ακομα κι αν διαφωνω μαζι του.
 
Πιστεύω ότι ένα καλό σημείο εκκίνησης για την συγκεκριμένη συζήτηση είναι το Django που πήρε το όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου. Όσοι έχετε δει την ταινία, πιστεύετε ότι άξιζε το εν λόγω βραβείο;
 
Ευκολα μια απο τις καλυτερες ταινιες του Ταραντινο. φακντζανγκο.
Nah. Καλό το H8 αλλά το Django είναι έπος. Συνδυάζει τόσα πολλά στοιχεία από διαφορετικά genres και γενικά είναι πιο "γεμάτη" παραγωγή. Πιθανόν η καλύτερη του (δεν έχω δει το Once upon a time in Hollywood), με το Inglourious Basterds να ακολουθεί.
 
Άλεξ, η οποιαδήποτε συζήτηση αναφορικά με την αντικειμενική αξία των Όσκαρ, είναι μάταιη. Δίνονται από πολιτικό λόμπι που προωθεί κάθε χρονιά συγκεκριμένη ατζέντα. Εδώ το κατάφωρα ρατσιστικό '12 Years A Slave' πήρε Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και η γερουσία της Ακαδημίας μαλακιζόταν χαρούμενα για το πόσο 'προοδευτικά μυαλά' ήταν. Ένα έργο στο οποίο ο κατατρεγμένος πρωταγωνιστής κρύβεται σαν το ποντίκι και περιμένει το Μεγάλο Λευκό Πατερούλη Μπράντ για να τον σώσει.

Ο Ταραντίνο φαίνεται τεράστιος γιατί το Χόλιγουντ είναι γεμάτο σκουπίδια. Τεράστιος δεν είναι, είναι όμως πολύ καλός και ένας από τους ελάχιστους σκηνοθέτες που ακολουθώ πιστά στις αίθουσες. Προσέχει το κάθε του καρέ στην εντέλεια, δεν αφήνει τίποτε στην τύχη. Αυτή η ψυχακοσύνη βγαίνει στις ταινίες, είναι άρτιες καλλιτεχνικά. Η μουσική, οι παύσεις, οι ατάκες, οι σεκάνς δράσης μετά τα τεράστια χτισίματα...είναι μάστορας, τον παραδέχεσαι.

#GameRecognizingGame
 
Back
Top