^Είναι σημαντικό το αποπάνω και νομίζω είναι πολλοί που αν ασχοληθούν επιφανειακά, δεν το καταλαβαίνουν. Πολλοί θα πουν για κακό storytelling, απαράδεκτο lore design και παρουσίαση ιστορίας κλπ, ενώ ουσιαστικά είναι απ' τις πιο βασικές επιδιώξεις της εταιρείας, τουλάχιστον στα 3 souls που έχω παίξει εγώ. Θέλει και σχεδιάζει έτσι το παιχνίδι και τα ψίχουλα lore και ιστορίας που θα σου δώσει και επιδιώκει στο να συζητιούνται σενάρια και υποθέσεις για τον κόσμο (έχει βοηθήσει πάρα πολύ σε αυτό το youtube και το twitch), τις ιστορίες των npcs κλπ, μέχρι στο επόμενο παιχνίδι να σου δώσει τα επόμενα ψίχουλα.<br>Και όντως νομίζω το έχει πει ο Μιγιαζάκι, κάτι του στυλ: "Έχω σχεδιάσει το Α και το Ω, τι γίνεται ενδιαμέσα το αφήνω στις φαντασίες των παικτών"<br>Μέχρι και στον ίδιο αρέσει να κάνει υποθέσεις και να φτιάχνει ιστορίες στα παιχνίδια που έχει φτιάξει.<br><br>Τώρα βέβαια, αν αρέσουν σε κάποιον ή όχι τέτοιες τακτικές ή προτιμά ξεκάθαρο και straightfοrward storytelling, αυτό εξαρτάται απ' τον εκάστοτε παίκτη και τα γούστα του.