<blockquote><br><blockquote><br>manual</blockquote><br><br>http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/211420/manuals/DarkSouls_PC_Manual_Online_GB.pdf" class="bbcode_url">Lel<br>Welcome to Japanese game design 101. :kappa:<br><span class="bbcode_spoiler">προφανώς δεν είναι όλα τα παιχνίδια τους έτσι, αλλά κάποια λίγα σύγχρονα κουβαλάνε κάποιες ασχήμιες από τα 90's, όπως τη "cryptic λακωνικότητα". Εκείνη τη δεκαετία βέβαια ήταν επίπεδο cryptic bullshit όχι μόνο μυστικά αλλά και τα hints για την πρόοδο και γενικά πιο υπερβολικά σε κάποια games. Εκεί θεωρώ περισσότερο εστιάζεται το μη φιλόξενο του πράγματος, όχι στη δυσκολία (είναι υπαρκτή αλλά ως επί το πλείστον δίκαιη) η οποία διογκώθηκε αρκετά από φανς, κυρίως εκείνους που, προηγουμένως, είχαν παίξει ελάχιστα ως καθόλου παιχνίδια που να έχουν πρόκληση πάνω από το μέσο όρο και έτσι έγινε metric hardcoreίλας/ παράσημο/ αντικείμενο κομπασμού στα χέρια τους. </span><br></blockquote><br><br>Κατάλαβα... Τα επόμενα παιχνίδια της σειράς είναι καθόλου βελτιωμένα σε αυτό τον τομέα; Όσον αφορα και τα διάφορα mechanics και την ιστορία;<br><br>Επίσης, για το Dark Souls 2 τι είδους χαρακτήρα προτείνετε; Knight με βαριά πανοπλία και ασπίδα έπαιξα, τι άλλο θα ήταν ενδιαφέρον να παίξω;