Αν και γενικά δεν "ενοχλεί" ιδιαίτερα η έλλειψη παραδοσιακών saves, έχει συγκεκριμένες περιπτώσεις που με πείραξε:
* Μετά απο ορισμένα dialogue-heavy σημεία, όπου αν πεθάνει ο χαρακτήρας αναγκάζεσαι να διαβάσεις εξ'αρχής αρκετές σελίδες γραπτού διαλόγου (στην δική μου περίπτωση, μου έτυχε κατά την διάρκεια του run στο νεκροταφείο).
* Σε περίπτωση που πέσει game over στην διάρκεια ενός "run", τυχόν επιλογές equipment (κυρίως για "υβριδικά" classes όπως decker/rigger ή mage/shaman όπου πρέπει να χειρίζεσαι πολύ συγκεκριμένους συνδιασμούς αντικειμένων/όπλων/summons/drones/decks κ.τ.λ.) και leveling (again, πιο εμφανές στα hybrid class) που είχαν γίνει στην αρχή του level πρέπει να γίνονται εξ'αρχής.
Πάντως, ακόμα και με τους περιορισμούς στο saving, το παιχνίδι είναι φοβερό - είδικα η προσπάθεια που έχει γίνει στο να δωθεί αρκετή "ελευθερία" στις επιλογές του παίκτη (αν και δεν φτάνει για παράδειγμα τα Deus Ex, Planescape Torment). Το παιχνίδι είναι επίσης αρκετά ατμοσφαιρικό, η ιστορία έχει ένα πολύ σκοτεινό film noir vibe, το σύστημα combat είναι εύκολο στην χρήση αλλά με αρκετά "έξτρα" για να παραμείνει ενδιαφέρον και η όλη παρουσίαση (εξαιρουμένων ορισμένων ορθογραφικών/συντακτικών λαθών) φαίνεται αρκετά προσεγμένη μέχρι τώρα.
Ένα-δύο παράπονα υπάρχουν βέβαια - οι περισσότεροι χαρακτήρες είναι είτε υπερβολικά μονοδιάστατοι είτε απλά forgettable, το tutorial όσο αφορά τα stats είναι τοποθετημένο ΜΕΤΑ απο το character creation (θα έπρεπε να υπάρχουν έστω κάποια βασικά tooltips), σε μερικές μάχες τα scripted events "κόβουν" moves απο τους χαρακτήρες του παίκτη - αλλά σε γενικές γραμμές είναι απλές ενοχλήσεις που δεν χαλάνε την εμπειρία του παιχνιδιού.