Τελείωσα το <b>Technomancer</b>. Χαίρομαι που δεν με απέτρεψε το ριβιού του Μποράτσου. Όχι ότι είχε άδικο, απλά εγώ και όσοι άλλοι τυχόν δεν διστάσουν να το παίξουν και αν υποτιμήσουν λίγο τα αρνητικά, θα βρουν ένα καλό παιχνίδι. <br><br>Καταρχάς, πρόκειται για ένα πολύ μεγαλύτερο Mars War Logs. Μεγαλύτερο <b>και καλύτερο</b> σε όλα. Περισσότερες και μεγαλύτερες περιοχές, περισσότεροι χαρακτήρες και διάλογοι, περισσότερα όπλα, αντικείμενα, πανοπλίες, αναβαθμίσεις και εχθροί, καλύτερα γραφικά, περισσότερες υποαποστολές, μεγαλύτερη και καλύτερη ιστορία. Τα μεγαλύτερα θέματα και ελλείψεις του παιχνιδιού οφείλονται στο μικρό budget, όπως το μέτριο επί των πλείστων voice-acting, τα ορθογραφικά/συντακτικά λάθη, την έλλειψη ποιοτικής ποικιλίας στους εχθρούς, αφού συνεχώς ανταμώνεις 3 διαφορετικούς μορφολογικούς τύπους από 7-8 είδη εχθρών, αλλά και 2 κακές game design επιλογές. <br><br>Συγκεκριμένα, το πάρα πολύ συχνό respawn των εχθρών (χάρη στο οποίο ανεβαίνεις level όμως) που καταντάει κουραστικό και θα ήταν καλύτερα να συνέβαινε πιο αραιά, και το backtracking που συμβαίνει συχνά και μάλιστα είτε για σημαντικές είτε για fetch αποστολές, που παρότι οφείλεται εν μέρει στην μέτρια χρηματοδότηση, θα μπορούσε να επιλυθεί με καλύτερο game design σχεδιασμό για την αποφυγή αυτού του κουραστικού φαινομένου. Για να καταλάβετε, πρόκειται για την περίπτωση του Dragon Age 2 στο συγκεκριμένο κομμάτι, αλλά κατά 50% χειρότερη.<br><br>Το παιχνίδι το ολοκλήρωσα παίζοντας το για 1 μήνα και φτάνοντας λέβελ 40, κάνοντας όλες τις υποαποστολές παρότι μερικές φορές ήταν πράγματι κουραστικό, και συνάντησα μόνο 1 bug το οποίο αφορούσε ένα secondary objective μιας υποαποστολής χωρίς όμως να επηρεάσει στο παραμικρό. Το παιχνίδι προτείνεται σε αυτούς που έχουν την απαραίτητη υπομονή, δεν περιμένουν έναν ΑΑΑ τίτλο παρότι θυμίζει πολύ Mass Effect/Dragon Age και γνωρίζουν ότι πρόκειται από ένα καινούργιο στούντιο που δείχνει μια βελτίωση από το προηγούμενο Mars War Logs...Τα κεντρικά στοιχεία της ταυτότητας του, όπως είναι το setting, η ατμόσφαιρα, οι επιλογές μάχης, αποτελούν έναν πυρήνα εμπειρίας αρκετά δυνατό, ο οποίος αξίζει να αναδειχθεί και σε επόμενο παιχνίδι στον ίδιο κόσμο, αν και χλωμό να είναι με τη μορφή sequel. Θα του έβαζα βαθμολογία 7,5/10.