What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Solasta: Crown of the Magister

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,775


Επιτελους καθαρο gameplay video χωρις dev talk...καιρος να κρινουμε οι ιδιοι :p!!

Τι μου άρεσε:

Ο τρόπος που χειρίζεσαι τις επιλογές στους διαλόγους. Ετσι οπως δείχνει τους ήρωες και την επιλογή πάνω τους, μου φαίνεται οτι βοηθά στο immersion της συζήτησης.

Το Inventory/Stats/Puppet UI. Αν και το γκρι μου φαινεται λιγο μουντο, η σχεδιαση του φαινεται αρκετα βολικη, optimized για συνεχη χρηση αλλα και ουσιαστικη ταυτοχρονα για γρηγορη ματια του εκαστοτε χαρακτηρα, ενω η γραμματοσειρα που χρησιμοποιησαν στην περιγραφη των letters ειναι καταπληκτικη!

Ο τρόπος που σου παρουσιαζει που θα στηνεται το παρτυ σε καθε κινηση στο "ταμπλω". Φαινεται πολυ fluid και βοηθα στην γρηγορη ληψη αποφασεων οταν κινεισαι

Που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καποιος σκεφτηκε να κανει swap το log με το minimap!!! Φαινεται εξαιρετικο να εχεις πανω τις πληροφοριες και κατω το compass :D
Πχ οταν επαιξε Initiative και φανηκε το ζαρι ηταν πολυ ομορφο να γυρισεις το κεφαλι και να δεις πανω ολο το Initiative list

Η υλοποίηση του cautious mode με το gauge fill bar και τα μηνυματα για instant cast οπου γινεται (πχ με το featherfall).

Η μάχη που αν και turn-based δεν ηταν βαρετη(αν εξαιρεσεις το assist) ιδιαιτερα το πως μπορεις να διαδρασεις με το τερραιν γυρω σου, να κανεις shove κλπ...μου θύμησε X-com


Τι δε μου αρεσε:
Ο τρόπος του motion animation. Πχ στο σώμα και τα χέρια τους οταν μιλάνε. Φαίνεται υπερβολικά γρήγορο και δίνει την εντύπωση puppet, ενώ το στόμα κουνιέται ασύχρονα με το πρόσωπο κάνοντάς το να φαίνεται bizzare. Ισως αν χαμήλωναν την ταχύτητα στο 0.75-0.85 να ήταν καλύτερα.

Στη μαχη το συνεχες μηνυμα για assist οταν μπορεις να δωσεις disadvantage η το suggestion για extra atk κλπ. Αν και ωραιο οταν εισαι σε normal mode, στο combat μου φάνηκε οτι μετά απο 2-3 μαχες θα καταντάει κουραστικό, δυστυχως βλεπω οτι ειναι ενσωματωμενο το συστημα μαζι με τα attack of opportunity...επισης και το animation των εχθρων που περνουν απο το ιδιο τετραγωνο με αλλους χωρις καποιο θεμα.

Η μουσική...και η ambient και της μαχης μου φανηκαν καπως generic και επαναλαμβανομενες, με αποτελεσμα να κουραζουν.

Αυτο το bug με το orc label το παρατηρησατε;
 
Last edited:

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
5,474
Να σημειώσω ότι το βίντεο είναι παλιό, και να υπενθυμίσω ότι μεθαύριο στις 16/06 θα είναι διαθέσιμο το 2.0 demo του παιχνιδιού.
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,775
Να σημειώσω ότι το βίντεο είναι παλιό, και να υπενθυμίσω ότι μεθαύριο στις 16/06 θα είναι διαθέσιμο το 2.0 demo του παιχνιδιού.

Yeap απο το 2019, αλλα δεν εχει σχολια και μπορεσα να απολαυσω καθαρα το gameplay ^^

Τεταρτη δλδ εχουμε δουλιτσα :sneaky:
 

Hank Chinnaski

Half-Ogre
Joined
Jan 22, 2020
Messages
611
Να σημειώσω ότι το βίντεο είναι παλιό, και να υπενθυμίσω ότι μεθαύριο στις 16/06 θα είναι διαθέσιμο το 2.0 demo του παιχνιδιού.

Ουπς. Σορυ. :gap: Δεν το παρατήρησα καν. Είδα το βίντεο και νομιζα ότι ήταν αυτό που είχαν πει ότι θα δείχναν στις 09/06 και αναβλήθηκε. Αν έχει ανέβει ξανά μπορούμε να το σβήσουμε.
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,775
Ουπς. Σορυ. :gap: Δεν το παρατήρησα καν. Είδα το βίντεο και νομιζα ότι ήταν αυτό που είχαν πει ότι θα δείχναν στις 09/06 και αναβλήθηκε. Αν έχει ανέβει ξανά μπορούμε να το σβήσουμε.

Οχι ρε μην το σβησεις, δεν εχει ανεβει ξανα! Ενα ωραιο βιντεακι εχει ανεβασει ο bathory αλλα εχει σχολια των devs...αυτο που εχεις εσυ αν και παλιο ειναι πιουρ παιχνιδι...
 

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
5,474
Μόλις πήρα πρέφα ότι μου κάνει 3.5 γίγα update το παλιό το demo! Κάτι ήξερα που δεν το είχα βγάλει.

 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,775
Σκατουλες...εψαξα το solasta στο steam και προς στιγμην χαρηκα γιατι εγραφε εκτος απο το κανονικο ενα tab με free demo...αλλα μαλλον ηταν το παλιο γιατι δε με αφηνει να πατησω κατι, με παει στο ολοκληρο...oh well τι ωρα βγαινει αυριο;
 

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
5,474
Τελικά άκυρο, λάθος έκανα, μάλλον αύριο στις 20:00 ανοίγει.
Λογικό γιατί εκείνη την ώρα κάνει update το steam σε μας.
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,775
Επαιξα το νεο ντεμο του solasta! Εχουν κάνει αρκετές βελτιώσεις τα παιδιά εκει στο τιμ και τους αξίζουν συγχαρητήρια. Συνεχίζουν και μου αρέσουν τα παρακάτω πράγματα που είχα γράψει και πιο πριν, ενώ παραθέτω απο κάτω και τις νέες μου εντυπώσεις!

Επιτελους καθαρο gameplay video χωρις dev talk...καιρος να κρινουμε οι ιδιοι :p!!

Τι μου άρεσε:

Ο τρόπος που χειρίζεσαι τις επιλογές στους διαλόγους. Ετσι οπως δείχνει τους ήρωες και την επιλογή πάνω τους, μου φαίνεται οτι βοηθά στο immersion της συζήτησης.

Το Inventory/Stats/Puppet UI. Αν και το γκρι μου φαινεται λιγο μουντο, η σχεδιαση του φαινεται αρκετα βολικη, optimized για συνεχη χρηση αλλα και ουσιαστικη ταυτοχρονα για γρηγορη ματια του εκαστοτε χαρακτηρα, ενω η γραμματοσειρα που χρησιμοποιησαν στην περιγραφη των letters ειναι καταπληκτικη!

Ο τρόπος που σου παρουσιαζει που θα στηνεται το παρτυ σε καθε κινηση στο "ταμπλω". Φαινεται πολυ fluid και βοηθα στην γρηγορη ληψη αποφασεων οταν κινεισαι

Που ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καποιος σκεφτηκε να κανει swap το log με το minimap!!! Φαινεται εξαιρετικο να εχεις πανω τις πληροφοριες και κατω το compass :D
Πχ οταν επαιξε Initiative και φανηκε το ζαρι ηταν πολυ ομορφο να γυρισεις το κεφαλι και να δεις πανω ολο το Initiative list

Η υλοποίηση του cautious mode με το gauge fill bar και τα μηνυματα για instant cast οπου γινεται (πχ με το featherfall).

Η μάχη που αν και turn-based δεν ηταν βαρετη(αν εξαιρεσεις το assist) ιδιαιτερα το πως μπορεις να διαδρασεις με το τερραιν γυρω σου, να κανεις shove κλπ...μου θύμησε X-com

Μου άρεσε που μπορείς να χειριστείς και ξεχωριστά τον καθε χαρακτήρα στο map και οχι μονο στις μαχες, καθως στο βιντεο ο τυπος τους κινουσε ολους μαζι και φοβήθηκα μην ηταν αποκλειστικά ετσι.


Μου άρεσε που το παρατήρησαν και διόρθωσαν κάπως τον τρόπο του motion animation στο σώμα και τα χέρια τους. Ειναι κλάσεις ανώτερο απο το βιντεάκι που είχα δει πριν μερικές μερες. Η κίνηση του στόματος που φαίνόταν υπερβολικά γρήγορη έχει μετριαστεί, αλλά πάλι δείχνει αφύσικη ρε γμτ...ελπίζω να μην καθησυχαστούν και να το δουλέψουν λίγο παραπάνω.



Αν πατήσεις το alt, που συνήθως ειναι κουμπι που σου εμφανιζει τα clickable objects, μου εμφάνισε και ενα κρυφο δωματιο!!!! ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΕΤΣΙ?!!?!? (δεν ξερω αν ειναι bug η αν το εμφανισε καθως εκανα scout με τον rogue μου, αν και δεν εμφανισε καποιο αποτελεσμα check, αλλα ηταν μια ΠΟΛΥ ευχαριστη εκπληξη! Edit: Τελικα δυστυχως πρπ να ειναι bug γιατι μου εμφανιζει σεντουκια σε ολο το instance...



Στο combat log θα ήθελα να υπάρχει στο mouseover λεπτομερες αποτελεσμα των 2 roll οταν παιζει disadvantage φαση και επισης να βγαζει το λεπτομερες roll της ζημιας για να παιρνουμε μια ιδεα τι dmg παιζει να κανει πχ.

Τελικα το συνεχες pop up για extra actions δεν ειναι τοσο βαρετο οσο το περιμενα οταν το ειδα στο βιντεο! :)

Μου άρεσε επίσης και το crafting system!

-----

Δε μου άρεσε που δεν είχες επιλογή να μιλήσεις στους npc, εστω και αν ειναι ντεμο, θα μπορουσε να εχει καποιο icon που να δειχνει οτι ειναι εφικτη η ομιλια ξερω γω.

Βρήκα κάπως αργό το animation οταν ανοιγεις containers και οταν κανεις μαχη...πολυ ωρα να κουνηθουν, πολυ ωρα να ανεβουν κατεβουν σκαλες.

Δε μου άρεσε που οταν βρήκα με τον rogue μια παγίδα (την ιδια με το βιντεο), επαιξε cinematic και ξαφνικα βρεθηκε ολο το παρτι να συζηταει μαζι με τον rogue και στο τελος του cinematic να εχουν τηλεμεταφερθει στο σημειο. Μου χαλασε λιγο το Immersion.


Το camera control μου φανηκε να εχει ελλειψη σε αρκετες quality of life επιλογες με αποτελεσμα να ειναι λιγο clunky και κανει δυσκολο να απολαυσεις τα υπεροχα γραφικα του...καταρχάς δεν σου επιτρεπει zoom in/out για να παρατηρησεις καλυτερα το τερραιν και ετσι το follow mode της καμερας μοιαζει αρκετα constricted.

Επισης οταν φτανεις σε τερραιν που εχει πολλαπλα επιπεδα μπορεις να αλλάξεις επιπεδο μονο σε συγκεκριμενα μερη και φαινεται λιγο κουραστικο να πρεπει να κινησεις την καμερα στο "sweet spot" που θα σου επιτρεψει να πας ενα επιπεδο πανω/κατω

Δεν υπάρχει (δε βρηκα;) επιλογη για camera tilt...η επιλογή orbital camera correction οπου γινεται αυτοματα καθετα panned οταν φτασεις στην ακρη του τερραιν περισσοτερο με μπερδεψε και μου προκαλεσε ναυτια. Θα μπορουσαν να εχουν το Mid mouse button για rotation και το right για pan οπως ειναι το συνηθισμενο, αλλα αυτο ειναι υποκειμενικη προτιμηση. Ευτυχως υπάρχει επιλογή για zoom στο map mode αν και η ταχυτητα του pan με του rotate ειναι ασυμμετρη και σε μπερδευει...ελπίζω να το διορθώσουν και να το συμπεριλάβουν και στο main screen.

-----


Σαν σουμα, μπορώ να πω οτι μου άφησε μια πολύ ωραια αίσθηση και θα ήθελα σίγουρα να το δοκιμάσω, οταν βγει. ΜΕΓΑΛΟ αγκάθι το camera manupulation, που ελπίζω να το διορθώσουν! :D

Τσεκάρετέ το και σεις παίδες, αξίζει!


Edit: Ξεχασα να γράψω για το character creation system, το οποίο είναι ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ!!! Δεν περιγράφω άλλο! ΠΡΕΠΕΙ να δοκιμάσετε να φτιάξετε χαρακτήρα εκει, μόνο και μόνο για να σας πάει στις εποχές των δοξασμένων φοιτητικών dnd sessions!
 

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
5,474
Στο combat log θα ήθελα να υπάρχει στο mouseover λεπτομερες αποτελεσμα των 2 roll οταν παιζει disadvantage φαση και επισης να βγαζει το λεπτομερες roll της ζημιας για να παιρνουμε μια ιδεα τι dmg παιζει να κανει πχ.

Το παραπάνω, μαζί με τα όλα ζητήματα της κάμερας, είναι τα σημεία που στέκονται οι περισσότεροι σαν feedback. Μαζί κι εγώ.
Για το πρώτο, το Kingmaker έθεσε δυσθεώρητα ύψη στο πόσο ξεκάθαρα ανά πάσα στιγμή είναι όλα (μην τα ξαναλέμε, το καλύτερο character creation+sheet που έχει υπάρξει με πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στην οποιαδήποτε πληροφορία θέλεις) και πλέον ό,τι δεν είναι έτσι, ξενίζει. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο είναι εφικτό κάτι ανάλογο από τόσο μικρή ομάδα. Still, έχει γίνει καλή και ξεκάθαρη δουλειά, σίγουρα σηκώνει τεράστιες βελτιώσεις.

Στα της κάμερας, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα. Αν θες να παίξεις τόσο πολύ με verticality, είναι μονόδρομος να έχεις εξαιρετικό κάμερα movement και manipulation. Συνάντησα επίσης διάφορα bugs, κυρίως στις μάχες, πχ κυρίως στην cleric, αν καστάρεις σπελλ και κάνει σαν cinematic animation, μετά κολλούσε η κάμερα και δεν κουνιόταν καν.
Σίγουρα πρέπει να γίνουν πολλές βελτιώσεις, και είμαι σίγουρος ότι θα γίνουν.

Τέλος, ξετρελάθηκα με τα short/long rests (δεν θυμάμαι αν ήταν έτσι στο προηγούμενο demo). Εδώ είναι όλα όμορφα και σαφή, τι ανακτά ο κάθε παίκτης σε κάθε rest, τι δικαιούται να ρίξει από HD, πώς κάνεις prepare spells κλπ. Όμορφα πράγματα.
 

Bathory

Lich
Joined
Dec 5, 2012
Messages
5,474
^ea trailer,
ο παιχνίδαρός μας θα χτυπήσει ea κάποια στιγμή το φθινόπωρο. Every $18+ backer will receive an Early Access Key as soon as it hits Steam.



Πάμε για καυτό φθινόπωπο. ΚΑΥΤΟ.
 
Top Bottom