Εντάξει δεν το έβαλα για να ενεργοποιήσει τους μηχανισμούς άμυνας στην επιλογή του καθενός. Ούτε και πρόθεση αυτού ήταν πιστεύω, μιας και ο ίδιος έχει στηρίξει τα περισσότερα kickstarter που βγαίνουν κάθε χρονιά και έχει κάνει αντίστοιχα βίντεο αν δεις το κανάλι του. Δηλαδή αναγνωρίζει την τάβλα του με την κατηγορία, αλλά δίνει κάποιους λόγους που κατανοεί γιατί άλλοι δε θα τα στήριζαν ή και που ο ίδιος μετάνιωσε.
Συμφωνώ με τα περισσότερα, ειδικά με την περίπτωση της Steamforged Games που έχει λίγα δείγματα γραφής, με gameplay που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αμφίβολα components (π.χ. δύσκολα διακριτό art σε κάρτες ή tiles) και γεννά το επόμενο project πριν κυκλοφορήσει το προηγούμενο (συνήθως). Για το Gloomhaven μου έκανε εντύπωση πάντως πως τόσοι λίγοι το έχουν τελειώσει μετά από τόσο καιρό. Όχι ότι αυτό θα εμπόδιζε τους καμένους να κάνουν back το Frosthaven, εδώ εμείς παίρνουμε αρκετές φορές sequels σε games χωρίς να έχουμε παίξει τα προηγούμενα.
Η φάση με το kickstarter γενικά ελοχεύει ρίσκα, περισσότερα ίσως κι από τα games. Επενδύεις σαφώς περισσότερα χρήματα. Αν βγει καλό, κερδισμένος. Αν δε βγει, κλαις. Επιπλέον, αν περιμένεις retail κυκλοφορία, δεν καταλήγουν όλα σε καταστήματα (βλέπε
World of Smog,
Too Many Bones,
Kingdom Death Monster κ.α.) οπότε αν είναι η πρώτη περίπτωση και το ήθελες πολύ πάλι κλαις.