The Witcher 4

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Θα έχει επιλογή να κάνεις τον άλλο να τραβάει μπαρβς για miswitchering (witcheress αντί για witcher);
Ή έστω να ξεκινάει με κάποιο handicap στο Gwent;
 
Αποφεύγουν ή υπεκφεύγουν αρκετά στις ερωτήσεις που τους γίνονται, αλλά ταυτόχρονα δίνουν και ορισμένες ενδιαφέρουσες πληροφορίες εδώ κι εκεί.

 
Το να τηλεμεταφέρεται δεξά-ζερβά σε μικρές αποστάσεις στη μάχη θα ήθελα να παραμείνει ως μηχανισμός. Δε θα έλεγα ότι είναι σπασμένο, mechanically είναι απλά dodge-roll με άλλο animation (όπως αλλάζει το animation στο Risen 3 αν κάνεις join τους demon hunters). Κατά τα άλλα χαίρομαι για το σουξουμούξου (δόκιμος όρος) που προκάλεσε η επιλογή της Ciri ως πρωταγωνίστριας. Προσωπικά μου είναι αδιάφορο το θέμα, μιας και στα Witcher "πρωταγωνιστής" είναι το setting, είναι η ατμόσφαιρα, είναι οι NPC. Είτε με βάλεις ως nameless, είτε ως Ciri, είτε ως Zoltan, μια χαρά θα περάσω.
 
Μια ένσταση μόνο, στο 3, open world και strong character story driven storytelling of the first two games, δεν παντρεύτηκαν και τόσο καλά. Θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότεροι περιορισμοί, είτε χωρικοί είτε χρονικοί κι όχι να μπορώ να αφήνω την Triss να περιμένει στην Novigard σε μια υπογα οσο παίζω gwent και drinking games στα Skelligge.
 
Δεν διαφωνώ ότι αφηγηματικά ήταν προβληματικό το σκηνικό "έμαθα ότι η Ciri, Η ΜΟΝΑΚΡΙΒΗ ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, ξεβράστηκε ημιθανής στο Skellige... αλλά έμαθα κι ότι ο αλχημιστής του χωριού έχει μια σπάνια κάρτα Gwent και δεν το κουνάω αν δεν την κερδίσω, βάστα γερά Ciri".

Ωστόσο οι χωροχρονικοί περιορισμοί στα games = καρκίνος και είμαι διατεθειμένος να κάνω suspend τόνους disbelief για να τους αποφύγω.
 
Last edited:
Θα πω ότι Το kingdom come Deliverance τους εφάρμοσε με πολύ έξυπνο και πλήρως λειτουργικό τρόπο. Χωρίς να είμαι προκατειλημμένος :p
 
Πρέπει μα παίξω το Deliverance για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. Το dead rising παράδειγμα τους εφάρμοσε χάλια, σε σημείο να μην ευχαριστιέμαι το παιχνίδι. Αντί να παίζω και να σφάζω ζόμπι είχα καταντήσει να κάνω αγώνα δρόμου για να προλάβω μην λήξει το quest.
 
Το Kangdom Coom πλάσαρε ως θεμελιώδη πυρήνα του game τον "ρεαλισμό" σε σημείο που αυτός κατέληγε να είναι αναπόσπαστο feature του τίτλου. Οπότε ήταν λογικό να εφαρμόσει λογική χρονικών περιορισμών σε κάποια quests, άμα πχ σου λέει ο δήμαρχος "έλα να κάνεις περιπολία σήμερα το βράδυ, θα σε περιμένει ο αρχηγός της φρουράς στις 9" και εσύ ψωλάρεις στα δάση αντί να είσαι στην ώρα σου τότε το κουέστ θα προχωρήσει χωρίς εσένα.

Σε games ευρείας απήχησης όπως το Witcher που προωθούν κυρίως τις κάρτες, την ιστορία, τον κόσμο, τις κάρτες, την εξερεύνηση ερωτηματικών και τις κάρτες, οποιοσδήποτε χρονικός περιορισμός θα ήταν όντως καρκινικός. Φαντάσου πχ να εξερευνείς τα λιβάδια στην Toussaint και να τραβάς screenshots από τα ηλιοβασιλέματα στους αμπελώνες, και να πρέπει να τα παρατήσεις όλα επειδή ο Regis σε περιμένει για ένα κουέστ που αν δεν είσαι στην ώρα σου το αποτυγχάνεις. Οριακά uninstall.
 
Με κάλυψε ο αρχιμανδρίτης. Τα Witcher δεν είναι Kingdom Come, αλλά δεν είναι και Todd game. Είναι κάπου ενδιάμεσα, και γι 'αυτό είναι καλά παιχνίδια για να μπάσεις σιγά σιγά μέρος του κοινού σε πιο hardcore καταστάσεις.

Αναμένουμε, να δούμε αν θα παίξουμε πλακωτό με ευηδείς κορασίδες σε όλα τα Βόρεια Βασίλεια, ή αν θα μπει στην Wishlist για όταν θα έχουμε PC ικανό να το τρέξει και θα το βρούμε κοψοχρονιά στο GOG (ναι για το CP 2077 μιλάω ).
 
στα pathfinder παιχνιδια παντως τα χρονικα ορια ηταν σε λογικα πλαισια, πχ στο πρωτο κεφαλαιο του kingmaker ειχες 3 μηνες να ολοκληρωσεις το μαιν κουεστ.
 
Οι χρονικοί περιορισμοί χωράνε μόνο όταν ο ρεαλισμός είναι βασικό στοιχείο του παιχνιδιού. Πέρα από το KCD και το DnD δεν έτυχε να πετύχω άλλο γκέμι που να τους θέλω, και ας είναι ΤΡΙΠΛΑΣΙΟΣ ο διαθέσιμος χρόνος από το χρόνο που όντως χρειάζεσαι. Με αγχώνει το ρολόγι τόσο στο Fallout, όσο και στο Pathfinder, όσο και στο WoW ακόμα. Ειδικά εκεί, "ΝΑ ΜΛΚ ΈΧΕΙΣ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΓΙΕΤΙ" αλλά ταυτόχρονα "Ε ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΌΛΟΙ ΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ ΜΑΤΙΑ ΡΕ" (ναι, ΟΚ, υποτίθεται θέλεις ανέπαφα τα μάτια και διαλύθηκαν στη μάχη, but still).
A, νομίζω είχε και ο Άρκωλος soft time restriction mechanics σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά πρέπει να κάνω τρίτο run to confirm και βαριέμαι.
εδιτ: Ξέχασα το Harvest Moon, και εκεί δε με χάλασε, αλλά όπως είπαμε αποτελεί βασικό στοιχείο του παιχνιδιού ο ρεαλισμός.
 
Μεταξύ μας τι consult να γίνει.
Canon είναι μόνο τα βιβλία και δεν τον ενδιαφέρει η σειρά γκειμ. οπότε θα έλεγε ζμπουτσαμ φέρτε το χρήμα και κάντε και την triss Witcher αν θέλετε.
 
ο τιτλος του αρθρου ειναι κλικμπειτ.
δεν ειναι ο σαπκοφσκι το θεμα. ολοι εχουμε δει οτι θα εκανε τα παντα για τα λεφτα.

η cdp ειναι το θεμα του αρθρου. θελει να φτιαξει γκειμ με την σιρι για κεντρικη ηρωιδα για λογους? πολυ ομορφα.
απλα να μην επιμενει οτι αυτο (σιρι = γουιτσερ) βασιζεται στο λορ του γουιτσεροσυμπαντος, γιατι δεν ισχυει.
αυτο λεει το αρθρο.

προσωπικα δεν με νοιαζει. ας εχει και τον δαντέλα κεντρικο ηρωα ή τον ζολταν η την γεν (μμμμμμμμμμμμμ!!!!! :love: ). απλα δεν ειναι γουιτσερς οι αθρωποι. αυτο.
 
απο την στιγμη που τα παιχνιδια ειναι αλλη οντοτητα μπορουν να κανουν οτι θελουν. οπως αφησαν να εννοειθει οτι μαλλον βρεθηκε θεραπεια και μπορουν οι γουιτσερς να κανουν παιδια πχ. σκοπος ειναι αυτο το "οπως θελουν" να αποτυποθει ομορφα και ομαλα στο στορυ.
 
το γραψα και παραπανω οτι δεν εχω προβλημα μ αυτο.
να βγουν ομως και να πουν: ετσι γουσταρουμε, ετσι θα το φτιαξουμε.

μ ενοχλει ομως που σωνει και ντε προσπαθουν να μας πεισουν οτι αυτο που θενε, ειναι και συμφωνο με το υπαρχον lore.
αυτο γραφει και το αρθρο, αι σαπόουζ. παρε την ευθυνη κυρα cdp και βγες φορα παρτιδα και στηριξε αυτο που σ αρεσει. μην ψαχνεις σκορπιες λεξουλες στα βιβλια του γεροντα για να δικαιολογησεις την επιλογη σου. απλο.
 
Last edited:
Back
Top