What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,267
Αδυνατώ να καταλάβω την εμμονή με τα open world games. Ναι μου αρέσουν, αλλά δεν είναι όλα τα παιχνίδια φτιαγμένα για open world. Στην περίπτωση του Horizon δεν βρίσκω πως αυτό επωφελείται ή κερδίζει κάτι από τον open world σχεδιασμό του. Αντιθέτως χάνει. Ο κόσμος του παιχνιδιού όπως ανέφερα είναι όμορφος, αλλά ταυτόχρονα μονότονος, άδειος και από ένα σημείο και μετα βαρετός. Κατά την άποψη μου ενας πιο κλειστός σχεδιασμός του κόσμου (ίσως κάτι σαν τα Tomb Raider) θα ταίριαζε καλύτερα στο Horizon.

amen to that!
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Τελείωσα το Horizon Zero Dawn το main game, μου εμεινε το expansion το οποίο θα το αφήσω για τις επόμενες μέρες.

Στα καλά του παιχνιδιού. Ωραίος κόσμος, ωραία γραφικά και μουσική. Η κεντρική ιστορία, χωρίς να είναι κάτι το πρωτότυπο, έχει ενδιαφέρον και σε κρατάει. Με λίγα λόγια ο κόσμος και το lore που δημιούργησαν είναι αρκετά υποσχόμενα προσφέροντας έδαφος για περισσότερη ανάπτυξη και εμπλουτισμό με νέες ιστορίες.

Βρηκα την μάχη και τις διάφορες μηχανές που καλείσαι να αντιμετωπίσεις αρκετά ικανοποιητική.

Τωρα στα άσχημα του παιχνιδιού. Αδυνατώ να καταλάβω την εμμονή με τα open world games. Ναι μου αρέσουν, αλλά δεν είναι όλα τα παιχνίδια φτιαγμένα για open world. Στην περίπτωση του Horizon δεν βρίσκω πως αυτό επωφελείται ή κερδίζει κάτι από τον open world σχεδιασμό του. Αντιθέτως χάνει. Ο κόσμος του παιχνιδιού όπως ανέφερα είναι όμορφος, αλλά ταυτόχρονα μονότονος, άδειος και από ένα σημείο και μετα βαρετός. Κατά την άποψη μου ενας πιο κλειστός σχεδιασμός του κόσμου (ίσως κάτι σαν τα Tomb Raider) θα ταίριαζε καλύτερα στο Horizon.

Ο κόσμος/χαρτης του παιχνιδιού είναι γεμάτος από ανέμπνευστες και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες που προσφέρουν πολύ λίγο στην συνολική εμπειρία. Το log του παιχνιδιού μοιάζει με μια τεράστια λίστα από πράγματα που "πρέπει" να συλλέξεις κατα την ενασχόληση σου με το παιχνιδι. Δεκάδες datalogs, audio logs, video logs, διαφορα άλλα collectables και πάει λέγοντας. Μια τεράστια λίστα από ανούσια πράγματα.

Το map του παιχνιδιού είναι από την αρχή γεμάτο με δεκάδες εικονίδια που απλά περιμένουν να τα ανακαλύψεις, αφαιρώντας κάθε κίνητρο για εξερεύνηση. Σου δίνονται έτοιμα.

Μπορείς να αποκτήσεις τα καλύτερα weapons και armors απλά με χρήματα, αγοράζοντας τα, κάνοντας τo loot του παιχνιδιού απλά ανούσιο. Μόλις πάρεις τα όπλα και την armor που θες το μόνο που χρειάζεσαι είναι απλά να φτιάχνεις βέλη και ίσως κανα potion.
Τα side quest είναι παντελώς αδιάφορα. Πόσες φορές ακόμα θα χρειαστεί να σώσουμε την γυναίκα/παιδί κάποιου npc ή να βρούμε κάτι που έχασε κτλ; Και δεν βοηθάει καθόλου πως σε όλα τα sidequests πρέπει να κάνεις ακριβώς τα ίδια. Search με το focus της Aloy, follow the tracks, examine και ξανα τα ίδια. Καθε φορα που παρέκκλινα από το main story του παιχνιδιού το ενδιαφέρον μου χάνονταν και άρχιζε η βαρεμάρα, μια αίσθηση αγγαρείας.

Όποιος θέλει να αγοράσει το παιχνιδι καλύτερα να περιμένει να το βρει σε έκπτωση, γιατι δεν αξίζει τα 50 ευρώ full τιμή που κάνει αυτή τη στιγμή. Μακάρι να έδιναν μεγαλύτερη βαρύτητα στο main story του παιχνιδιού μιας και είναι το πιο δυνατό του σημείο.
Βαθμολογία: 6,5/10

EDIT: Επίσης θα ήθελα να αναφέρω πως στις 57 ώρες που έχω ασχοληθεί με το παιχνιδι δεν παρατήρησα κάποιο bug και δεν κρασαρε ούτε μια φορά. Αυτό το αναφέρω γιατι στα steam reviews και στα discussion topics υπάρχουν πολλές αναφορές κυρίως για κρασαρισματα. Σε μενα δεν ετυχε κατι τετοιο.

Χμ, φαίνεται πως ούτε αυτό απέφυγε τα κλασικά ζητήματα των open world.
 

akarthis

Half-Ogre
Joined
Oct 15, 2019
Messages
409
Τελείωσα το Horizon Zero Dawn το main game, μου εμεινε το expansion το οποίο θα το αφήσω για τις επόμενες μέρες.

Στα καλά του παιχνιδιού. Ωραίος κόσμος, ωραία γραφικά και μουσική. Η κεντρική ιστορία, χωρίς να είναι κάτι το πρωτότυπο, έχει ενδιαφέρον και σε κρατάει. Με λίγα λόγια ο κόσμος και το lore που δημιούργησαν είναι αρκετά υποσχόμενα προσφέροντας έδαφος για περισσότερη ανάπτυξη και εμπλουτισμό με νέες ιστορίες.

Βρηκα την μάχη και τις διάφορες μηχανές που καλείσαι να αντιμετωπίσεις αρκετά ικανοποιητική.

Τωρα στα άσχημα του παιχνιδιού. Αδυνατώ να καταλάβω την εμμονή με τα open world games. Ναι μου αρέσουν, αλλά δεν είναι όλα τα παιχνίδια φτιαγμένα για open world. Στην περίπτωση του Horizon δεν βρίσκω πως αυτό επωφελείται ή κερδίζει κάτι από τον open world σχεδιασμό του. Αντιθέτως χάνει. Ο κόσμος του παιχνιδιού όπως ανέφερα είναι όμορφος, αλλά ταυτόχρονα μονότονος, άδειος και από ένα σημείο και μετα βαρετός. Κατά την άποψη μου ενας πιο κλειστός σχεδιασμός του κόσμου (ίσως κάτι σαν τα Tomb Raider) θα ταίριαζε καλύτερα στο Horizon.

Ο κόσμος/χαρτης του παιχνιδιού είναι γεμάτος από ανέμπνευστες και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες που προσφέρουν πολύ λίγο στην συνολική εμπειρία. Το log του παιχνιδιού μοιάζει με μια τεράστια λίστα από πράγματα που "πρέπει" να συλλέξεις κατα την ενασχόληση σου με το παιχνιδι. Δεκάδες datalogs, audio logs, video logs, διαφορα άλλα collectables και πάει λέγοντας. Μια τεράστια λίστα από ανούσια πράγματα.

Το map του παιχνιδιού είναι από την αρχή γεμάτο με δεκάδες εικονίδια που απλά περιμένουν να τα ανακαλύψεις, αφαιρώντας κάθε κίνητρο για εξερεύνηση. Σου δίνονται έτοιμα.

Μπορείς να αποκτήσεις τα καλύτερα weapons και armors απλά με χρήματα, αγοράζοντας τα, κάνοντας τo loot του παιχνιδιού απλά ανούσιο. Μόλις πάρεις τα όπλα και την armor που θες το μόνο που χρειάζεσαι είναι απλά να φτιάχνεις βέλη και ίσως κανα potion.
Τα side quest είναι παντελώς αδιάφορα. Πόσες φορές ακόμα θα χρειαστεί να σώσουμε την γυναίκα/παιδί κάποιου npc ή να βρούμε κάτι που έχασε κτλ; Και δεν βοηθάει καθόλου πως σε όλα τα sidequests πρέπει να κάνεις ακριβώς τα ίδια. Search με το focus της Aloy, follow the tracks, examine και ξανα τα ίδια. Καθε φορα που παρέκκλινα από το main story του παιχνιδιού το ενδιαφέρον μου χάνονταν και άρχιζε η βαρεμάρα, μια αίσθηση αγγαρείας.

Όποιος θέλει να αγοράσει το παιχνιδι καλύτερα να περιμένει να το βρει σε έκπτωση, γιατι δεν αξίζει τα 50 ευρώ full τιμή που κάνει αυτή τη στιγμή. Μακάρι να έδιναν μεγαλύτερη βαρύτητα στο main story του παιχνιδιού μιας και είναι το πιο δυνατό του σημείο.
Βαθμολογία: 6,5/10

EDIT: Επίσης θα ήθελα να αναφέρω πως στις 57 ώρες που έχω ασχοληθεί με το παιχνιδι δεν παρατήρησα κάποιο bug και δεν κρασαρε ούτε μια φορά. Αυτό το αναφέρω γιατι στα steam reviews και στα discussion topics υπάρχουν πολλές αναφορές κυρίως για κρασαρισματα. Σε μενα δεν ετυχε κατι τετοιο.
Το κατεβασα δωρεαν στο Ps. Το εχω για μετα το witcher. Με αυτα που διαβασα ηδη εχω απογοητευθει. Τα περισσοτερα απο αυτα που αναφερεις ειναι οτι με ξενερωνουν στα open world games.
 
Last edited:

ebon page

Gelatinous Cube
Joined
Dec 1, 2012
Messages
163
Κοίταξε, το Horizon δεν είναι κακό παιχνίδι, απλά δεν είναι καλό open world.

Για μένα θα έπρεπε να ήταν πιο κλειστό στο σχεδιασμό του, χωρίς να έχει ούτε xp/leveling για να ξεκλειδώσεις skills σε ένα απλοϊκό και υποτυπώδες tree όπως είναι τώρα.

Θα ήταν προτιμότερο να ξεκλειδωνεις abilities και καινούρια όπλα ύστερα από κάποιο boss fight ή αφού εξερευνήσεις κάποιο level του κόσμου να ευρισκες νέες τεχνολογίες για upgrades για τα όπλα σου.

Όπως και να χει δεν είναι κακό game. Απλά αυτά αποκόμισα εγώ από την ενασχόληση μου με το παιχνίδι και είμαι λιγάκι αυστηρός στην κριτική μου γιατί πλασάρεται ως triple A game που σου ζητάει 50ευρω.
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
3,925
Αυτήν την περίοδο παίζω κι εγώ το Horizon Zero Dawn (είμαι στο 80% της περιπέτειας) και ομολογώ πως το έχω ευχαριστηθεί. Είναι ο υπέροχος κόσμος και η συμπαθέστατη πρωταγωνίστρια; Είναι το πολύ ενδιαφέρον σύστημα μάχης; Δεν ξέρω. Ίσως έχει να κάνει με το γεγονός ότι ξεκίνησα το παιχνίδι κρατώντας μικρό καλάθι. Νομίζω, πάντως, πως ο @ebon page το αδικεί βαθμολογώντας το 6,5/10. Θα προσπαθήσω να αναλύσω τη δική μου άποψη βασιζόμενος στα στοιχεία που μας παραθέτει.

Open world
Πιστεύω πως ένα τέτοιο παιχνίδι δεν θα μπορούσε να είναι τίποτε άλλο από open world. Τόσο τα μεταποκαλυπτικά τοπία όσο και τα τέρατα-μηχανές δεν θα μπορούσαν να δείξουν το μέγεθός τους (κυριολεκτικά και μεταφορικά) με άλλον τρόπο και δεν θα έδιναν την ίδια αίσθηση στον παίκτη.

Κόσμος
Δεν θεωρώ πως ο κόσμος είναι μονότονος και άδειος. Η ποικιλία των μηχανών και η εναλλαγή των τοπίων μόνο μονοτονία δεν φέρνει στον παίκτη. Επίσης, δεν κατάλαβα το “άδειος”. Άδειος όσον αφορά τον αριθμό των μηχανών; Αν ήταν περισσότερες, το παιχνίδι θα ήταν ένα μόνιμο κυνηγητό. Άδειος όσον αφορά τον αριθμό των settlements/πόλεων; Νομίζω πως ο αριθμός τους είναι όσος χρειάζεται για να φανεί και το μέγεθος της καταστροφής και η κυριαρχία των μηχανών. Προσωπικά, αυτό δεν με απασχόλησε καν.

Χάρτης
Θα διαφωνήσω ότι από την αρχή είναι γεμάτος με δεκάδες εικονίδια. Αυτό γίνεται όταν κάνεις override κάποιες συγκεκριμένες μηχανές (tallnecks), οι οποίες σου αποκαλύπτουν συγκεκριμένα κομμάτια του χάρτη και σου δίνουν έναν μπούσουλα. Αν και μου αρέσει πολύ η εξερεύνηση, προσωπικά δεν με πείραξε.

Side quests
Όντως, από ένα σημείο και μετά, υπάρχουν επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες. Ωστόσο, το ίδιο δεν συμβαίνει στο 99% των ανοιχτόκοσμων παιχνιδιών; Γι’ αυτό και δεν το θεωρώ κάτι τόσο αρνητικό. Με λίγα λόγια, το περίμενα και, εφόσον δεν με κούρασαν καθόλου παίζοντάς τες, παραβλέπω την όποια επαναληψιμότητα. Ίσως αν τα open world παιχνίδια δεν κατασκευάζονταν με βάση το level-up του χαρακτήρα, θα είχαμε πιο ενδιαφέρουσες αποστολές (και σίγουρα λιγότερες).

Loot
Το loot του παιχνιδιού δεν είναι ανούσιο, απλώς διαφορετικό. Βασίζεται στην απόκτηση πρώτων υλών και metal shards (το νόμισμα του παιχνιδιού), σκοτώνοντας μηχανές, bandits, ζώα κ.λπ. Με αυτά, αγοράζεις τα όπλα που θες από τους merchants, φτιάχνεις potions, βέλη, παγίδες κ.λπ. Ναι, σίγουρα θα ήθελα να μπορώ να βρίσκω κρυφά σεντούκια με όπλα που δεν διατίθενται αλλού, αλλά ίσως κάτι τέτοιο να μην "κόλλαγε" με την όλη ιστορία.
Το μόνο που με κουράζει στο παιχνίδι είναι τα κατεβατά των datalogs, τα οποία δεν έχω κουράγιο να διαβάσω.

Νομίζω πως ένα 8/10 είναι πιο ρεαλιστικό. Από την άλλη, βέβαια, είναι πόσο "κλικ" σου κάνει ένα παιχνίδι.

Για την ιστορία, το αγόρασα με 50% έκπτωση στο Steam (σπάνια αγοράζω παιχνίδια day 1 ή full price πια).
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
@ebon page Όντως θα μπορούσε να είναι κάπως μικρότερος ο χάρτης και το loot καταλήγει λίγο άχρηστο επειδή όλα τα outfits (ή έστω τα πιο χρήσιμα) τα αγοράζεις σχετικά νωρίς. Ωστόσο, εμένα μου άρεσαν σχεδόν όλα τα optional quests στο συγκεκριμένο παιχνίδι (εξαιρούνται φυσικά κάτι hunting challenges κτλ). Θεωρώ πως ακόμα και τα μικρά, τετριμμένα quests συνήθως είχαν κάτι να προσφέρουν στο story/lore ενώ και αρκετά από τα collectibles αφορούν πληροφορίες για τον "παλιό κόσμο" (δλδ ουσιαστικά τον δικό μας) ή κάποιες μίνι ιστοριούλες από τις τελευταίες μέρες πριν την καταστροφή.
Γενικά τα έκανα όλα με αρκετή ευχαρίστηση, αντίθετα από τις εκνευριστικές αγγαρείες των ME: Andromeda, DA: Inquisition, AC: Odyssey κτλ. Όσο για την μέθοδο επίλυσης με το focus της Aloy, όντως ισχύει αλλά και στο Witcher 3 πάνω-κάτω το ίδιο συνέβαινε. Γενικά είναι overused αυτός ο μηχανισμός της "6ης αίσθησης" στα παιχνίδια αλλά και πολύ πρακτικός για τους designers.

Προφανώς και δεν θα με χάλαγε μία (ακόμα πιο) σφιχτοδεμένη συνέχεια αλλά γενικά θεωρώ το Horizon ως παράδειγμα open-world που λειτούργησε σωστά.

EDIT: συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση του Bot, παρότι βρίσκω ανησυχητικό το πόσο απολαμβάνει να μακελεύει το σινάφι του στο game 😅 Εγώ ίσως έφτανα και στο 8.5/10.
 
Last edited:

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
3,925
EDIT: συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση του Bot, παρότι βρίσκω ανησυχητικό το πόσο απολαμβάνει να μακελεύει το σινάφι του στο game 😅 Εγώ ίσως έφτανα και στο 8.5/10.
😅😅😅

Είμαι πιο "αρχαίο" bot από τα "αρχαία" του παιχνιδιού. Οπότε, με χαρά τα "σκίζω" ένα-ένα... αργά και απολαυστικά.

Στην αρχή είχα σκεφτεί κι εγώ το 8,5/10, αλλά του έβαλα 8 γιατί δεν υπήρχε καμία αναφορά στη δική μου "γενιά". :Ρ
 

tommas

Half-Ogre
Joined
Dec 2, 2012
Messages
735
Πέρι Horizon Zero Dawn και optimising shaders: Μου το κάνε μια φορά στο πρώτο launch του game και απ' εκεί και πέρα το ξανάκανε ΜΟΝΟ στο πρώτο launch μετά από κάθε αναβάθμιση drivers. Αυτά τουλάχιστον με nvidia κάρτα.

Στα του topic παίζω και εγώ το Nier: Replicant και είμαι στις 38 ώρες με πολύ χαλαρούς ρυθμούς. Χοντρικά είναι ένα λίγοτερο καλό Automata: Χειρότερος τεχνικός τομέας (λογκό μιας και είναι relaunch/remaster/ξερώγωτι παιχνιδίου του 2010) , λιγότερο ανοιχτός open world, ελαφρώς χειρότερα sidequests με πολλά από αυτά να είναι Fedex/Fetch quests και τέλος η μάχη να είναι λιγότερο εξελιγμένη/λιγότερο ενδιαφέρουσα. Στα θετικά είναι οτι οι χαρακτήρες είναι αρκετά ενδιαφέροντες και η υπόθεση απ΄ότι φαίνεται οδεύσει σε κλασσικό mindfuck. Σε full τιμή θα το πρότεινα μόνο σε αυτούς που ξετρελάθηκαν από το Automata. Pc-port related bugs και θέματα με το χειρισμό δε φαίνεται να έχει (τουλάχιστον με gamepad).
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,931
Μετά το καταπληκτικό kiwami 2 πέρασα και στο yakuza 3. Τα δείχνει τα χρονακια του κυρίως στο χειρισμό θα έλεγα εγώ και όχι τόσο στο οπτικό. Βασικά να το πω αλλιώς. Το οπτικό δεν με πειράζει μια χαρά μου φαίνεται. Αλλά το προχωράω σταθερά. Και το στορυ ξεκίνησε αρκετά αργά αλλά δεν με χάλασε η φάση στην Okinawa (όσοι το έχουν παίξει καταλαβαίνουν τι εννοώ). Για εμένα δείχνει την εξέλιξη του kiryu σαν χαρακτήρα.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
Έχω παίξει κάπου 15 ώρες Red Dead Redemption 2.
Ο κόσμος του είναι συγκλονιστικά λεπτομερής, η αφήγηση και οι χαρακτήρες άψογα δουλεμένοι, το voice-acting ασυναγώνιστο, ο Arthur Morgan το απόλυτο role model.
Είναι πράγματι ένα μεγαλοπρεπές, ανδροπρεπές αριστούργημα....

.....περίπου.

Διότι, ο χειρισμός και το interface είναι ό,τι χειρότερο έχω συναντήσει σε παιχνίδι την τελευταία δεκαετία.
ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ οι ενέργειες, από τις μάχες, το κυνήγι, το shopping, τη μαγειρική, τη διαχείριση inventory, το looting, μέχρι και το διάβασμα ενός απλού εγγράφου θέλουν δεκαεφτά χιλιάδες πλήκτρα τα οποία ενίοτε δεν κάνουν καν το ΙΔΙΟ πράγμα αλλά εξαρτάται από την περίσταση. Επίσης, άλλες δράσεις θέλουν πάτημα, άλλες κράτημα, άλλες δύο ή τρία πλήκτρα ταυτόχρονα. Δεν ξέρεις κάθε φορά τι σε περιμένει, είναι έκπληξη.
Βρίσκεις ένα απλό έγγραφο στο τραπέζι και πατάς E να το διαβάσεις. Όχι κάτσε, θέλει κρατημένο Ε. Οκ οκ το'χουμε. Όπα τώρα σκάσανε 5 prompts με πιθανές δράσεις στο πλάι. Διάβαστο. Άστο πίσω. Γύρνα το από την άλλη. Βάλτο στο inventory. Κάνε zoom. Διάβασμα = worst minigame ever.

Εν ολίγοις πρόκειται για ένα παιχνίδι που δεν θέλει να το παίξεις. Διψάς να το δεις, να το καμαρώσεις, να ρουφήξεις τον απίστευτο κόσμο που χτίσανε, να δοκιμάσεις τα τυχαία(?) interactions με random οδοιπόρους που καταλήγουν να σου λένε την ιστορία της ζωής τους. Αλλά το παιχνίδι πολύ απλά δεν σε αφήνει. Οι πρώτες πέντες ώρες ήταν πραγματικό μαρτύριο (παρότι μεγάλο κομμάτι τους ήταν το γραμμικό tutorial). Πλέον, μετά το δεκάωρο άρχισα κάααπως να συνηθίζω την απαράδεκτη κατάσταση του interface αλλά αντικειμενικά είναι σχεδιασμένο από σαδιστές.
Κι αυτό χωρίς καν να αναφερθώ στους κουραστικούς gameplay μηχανισμούς, τύπου καθάρισε το όπλο σου, δέσε, βούρτσισε, τάισε το άλογο, πρόσεχε μην κοιτάξεις κάποιον στραβά και μπλέξεις σε καβγά, πάρε την καραμπίνα κάθε φορά που κατεβαίνεις απ'το άλογο κτλ κτλ. Φτάνει ρε παιδιά με αυτό τον αυτιστικό ρεαλισμό στα games. Μετά τις πρώτες 5 φορές που βλέπεις τον Arthur να σκύβει και να ψάχνει τις τσέπες κάποιου για loot το έχεις βαρεθεί το animation.

Ξαναλέω, η δουλειά που έχει γίνει στον κόσμο του παιχνιδιού είναι εκπληκτική. Κοιτάει το Witcher 3 στα μάτια, ενίοτε το ξεπερνάει κιόλας. Ως interactive εμπειρία είναι απαράμιλλη. Ως game οριακά υποφερτό.

Πάω να συνεχίσω.
 
Last edited:

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
3,925
@maladroid : Τόσο τραγικός ο χειρισμός ρε γμτ;... Κάπου είχα διαβάσει (ίσως και μέσα σε αυτό το φόρουμ) ότι χωρίς gamepad είναι πολύ μανίκι, αλλά δεν γουστάρω χειριστήριο. Τέτοια παιχνίδια μόνο με πληκτρολόγιο+ποντίκι τα ευχαριστιέται κανείς.
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,931
Το rdr2 είναι από τα παιχνίδια που ναι μεν αγάπησα αλλά δεν θα ξαναεπαιζα. Γενικά παιχνίδια της rockstar δεν παίζω πάνω από μια φορά. Πάντα υπάρχει κάτι που απλά δεν θέλω να ξαναδώ στη ζωή μου.

@Dim Gian Bot παίζεται με keyboard mouse άνετα. Αλλά σίγουρα ο τρόπος που κινείται ο Άρθουρ και άλλα πολλά κάνουν σπαστικό το gameplay και κουραστικό.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,947
@Dim Gian Bot Τι να σου πω, κι εγώ τέτοια games (όπως π.χ. Horizon, Assassin's Creed, Batman Arkham κτλ.) μόνο με ποντίκι/πληκτρολόγιο μπορώ να τα ευχαριστηθώ. Με χειριστήριο ίσως κάποιες δράσεις είναι πιο απλοποιημένες, αλλά και μόνο που σκέφτομαι το σημάδι με το όπλο μού έρχεται να κλάψω, οπότε ευχαριστώ δεν θα πάρω.
 
Last edited:

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
16,564
Ο χειρισμός του RDR2 υποφέρει μεν από κονσολίτιδα (πχ αντί για ένα απλό "inventory - select item", πρέπει να πατάς ένα κουμπί για να βγει το μενού, να σκρολάρεις μέχρι το υπο-μενού, να ξανασκρολάρεις μέχρι το ΑΛΛΟ υπο-μενού, και μετά να σκρολάρεις μέχρι το άητεμ που θες), αλλά ευτυχώς θεωρώ πως συνηθίζεται. Και απ'ότι μαθαίνω σε PC εξακολουθεί να παλεύεται αρκετά περισσότερο σε σχέση με τις κονσόλες.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,267
Ο χειρισμός του RDR2 υποφέρει μεν από κονσολίτιδα (πχ αντί για ένα απλό "inventory - select item", πρέπει να πατάς ένα κουμπί για να βγει το μενού, να σκρολάρεις μέχρι το υπο-μενού, να ξανασκρολάρεις μέχρι το ΑΛΛΟ υπο-μενού, και μετά να σκρολάρεις μέχρι το άητεμ που θες), αλλά ευτυχώς θεωρώ πως συνηθίζεται. Και απ'ότι μαθαίνω σε PC εξακολουθεί να παλεύεται αρκετά περισσότερο σε σχέση με τις κονσόλες.
ακόμα και για κονσόλα αυτό το πράγμα μου ακούγεται εντελώς γιωτάδικο.
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,500
@maladroid
μαλαντρόι, ελα στην αγκαλια μου που ελεγε ενας γκον μπατ νοτ φοργκότεν συντάχτης.
ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.
αλλά εσυ που εχεις πει οτι διαβαζεις χειρομαλαχτη παλιοτερα, πως και σου ξεφυγε αυτο:
γκρινια για άμπαλα πορτς ???

εκει θα βρεις την περιπετειουλα μου. μπραβο για τις κοχόνες απο σκυροδεμα που εχεις, που σου επετρεψαν να συνεχισεις το κέιμ. οι δικες μου εχουν γινει πολυ ευθραυστες πλεον. οτι μου μαμαει την ψυχη στο πρωτο τεταρτο, εφυγε. σιμπλ ας δατ.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Ξεκινησα το resident evil village. Ειναι καλυτερο απο το 7 γιατι εχει περισσοτερη δραση αλλα δεν ειναι σαν τα 5 και 6. Εχει κανει ρεκορ πωλησεων στο pc με πανω απο 100.000 πωλησεις σε μια μερα. Εχω σφαξει λυκαθρωπους αλλα ακομα δεν εχει ζομπι βεβαια ειμαι στην αρχη οποτε λογικα θα εχει ζομπι αργοτερα!
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,931
τελος και το yakuza 3. το playthrough θυμισε λιγο speedrun μιας και το τελειωσα γρηγορουτσικα. εκανα πολυ λιγα substories. ωρα για το 4.
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
To Two Worlds με έχει κολλήσει για τα καλά. Είμαι πάνω από 20 h σε 5 μέρες. Είμαι 42 lvl. Τελικά έκανα λάθος όσον αφορά τις γυναίκες στο παιχνίδι. Υπάρχουν, αλλά όχι στις πιο βόρειες περιοχές (καμία!). Σίγουρα δεν είναι και μόνο τρεις, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι ελάχιστες για παιχνίδι που υποτίθεται θέλει να κάνει μια προσομοίωση κόσμου, όπως προσπαθούν τα RPG.
Έχω βγάλει πάμπολλες υπο-αποστολές και το main quest ακόμα είναι στη 2η αποστολή... Η αδερφή μου είναι ακόμα απαχθείσα κι εγώ τριγυρνάω και λύνω άλλων τα προβλήματα! Βέβαια αυτό είναι το καλό με τα RPG, το να μην αγωνιάς για τίποτα και να παίζεις με το πάσο σου (χρονικά).
Και ένα άλλο που σκεφτόμουν για το λόγο που μ' άρεσε τόσο αυτό το παιχνίδι προερχόμενος απ' το Wicther 3, που δεν είχα συνειδητοποιήσει. Δεν θέλω πια επιλογές! Οι επιλογές κουράζουν το μυαλό και σε κάνουν μονίμως να αγωνιάς για το τί θα γίνει μετά απ' την επιλογή σου. Καταλαβαίνω ότι οι επιλογές μάς δίνουν: Α)... επιλογές για το πώς θέλουμε να είναι το playthourgh μας, και Β) αυξάνουν το replayability του τίτλου, ΑΛΛΑ πολλές φορές και γίνονται κουραστικές αλλά και αγχωτικές (και με την ...OCDική έννοια) για τη συνέχεια. Και ειδικά για μένα που πάντα παίζω 1 playthrough σε RPG, τα ανωτέρω είναι ό,τι πρέπει. Υπάρχουν επιλογές σε ελάχιστες αποστολές. Μέχρι τώρα έχω δει 4-5.
Έχω ήδη αγοράσει και το 2 και είδα ότι εμπεριέχεται και ένα tower defence dlc. Καθόλου δεν τα μπορώ αυτά τα παιχνίδια, αλλά είδα στο youtube ότι δεν έχει πολλές απαιτήσεις, οπότε λέω να το προσπαθήσω στο easy.

Edit: Οι επιλογές που έχω δει είναι, ως επί το πλείστον, απλές του τύπου να δώσεις ένα αντικείμενο σε έναν ή στον άλλο που επίσης το θέλει.
 
Last edited:
Top Bottom