What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,949
Τέλος το Detention, πολύ ωραίο ψυχοπλάκωμα και ταιριαστό κλείσιμο στην ιστορία (είδα και τα δύο φινάλε). Μπράβο στα παιδιά της Red Candle, μακάρι να μην πτοηθούν από τις προσπάθειες λογοκρισίας και να επιστρέψουν δριμύτεροι. Λίγο χάνει το παιχνίδι από την ελαφρώς τσαπατσούλικη Αγγλική μετάφραση, αλλά γενικά αξίζει σίγουρα τον κόπο.
8/10

Ξεκινήσαμε με την κοπέλα μου το Lost In Play, αραχτοί στον καναπέ με το Steam Deck συνδεδεμένο στην τηλεόραση. Πολύ ευχάριστη εμπειρία, και το παιχνίδι όπως το περίμενα από το demo, δηλαδή χαλαρό interactive cartoon με έντονες επιρροές από Gravity Falls και Amanita. Προτείνεται και για μικρότερες ηλικίες, οι γρίφοι είναι σχετικά απλοί, το σενάριο το ίδιο, και το animation κάθε δράσης χάρμα οφθαλμών.

Επέστρεψα και στο Darkside Detective 2, επίσης στο Deck. Τελείωσα την 3η υπόθεση και μπήκα στην 4η με το τσίρκο. Νομίζω το παιχνίδι ανέβηκε αρκετά μετά το πρώτο κεφάλαιο, μου είχε λείψει αυτή η δυναμική μεταξύ Dooley-McQueen.

Στα ενδιάμεσα παίζω και καμιά οθόνη Hidden Folks που βασικά είναι μια λίγο πιο interactive εκδοχή του Where's Waldo/Wally?. Έβγαλα τον πρώτο "κόσμο" και τώρα είμαι στην έρημο. Εντάξει, χαβαλέ έχει, αν κι έχω βγάλει τα μάτια μου με τα μικροσκοπικά μπαρμπαδέλια που πρέπει να εντοπίσεις.
 
Last edited:

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Τερματισαα αλλη μια Ιαπωνικη παιχνιδαρα το Scarlet Nexus! Ειμαι πολυ περηφανος για την πατριδα μου την Ιαπωνια! Παρα πολυ καλο δειτε το!
Δυστυχως αν και εχει πολλη δραση και εξωγηινους δεν εχει καθολου αιμα και εχει μετερια γραφικα αλλα ομως ακομα και ετσι ειναι παιχνιδαρα!
 

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,887
Legend of Tian-Ding: To να πω ότι έμεινα κατενθουσιασμένος θα ήταν understatement που λένε και στο χωρίο μου. Ειλικρινά είναι εντυπωσιακό πως μια ομάδα με τόσο μικρή εμπειρία παρέδωσε ένα platformer που τουλάχιστον στα μάτια μου αγγίζει το τέλειο. Τόσο οπτικά όσο και παικτικά. Πανέμορφο και νοσταλγικό art direction, που μου θύμιζε κάτι μεταξύ Ten ten και Corto Maltese, ωραία παλέτα χρωμάτων, πολύ ενδιαφέρων κεντρικός χαρακτήρας και πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τον τόπο και την εποχή. Στα του gameplay, η δυσκολία είναι δικαιότατη και σου δίνει την αίσθηση της επίτευξης χωρίς να νιώθεις ότι αδικήθηκες κάπου. Σε αυτό βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο ότι τα ο έλεγχος είναι στιβαρός, άμεσος, χωρίς να πρέπει να στραμπουλήξεις τα δαχτυλά σου για να σκαρφαλώσει πχ ή να κάνεις dash. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. Νομίζω είναι ακόμα στο pass.
Ηigh on life: Είναι αυτή η περίεργη διαδικασία από την οποία νομίζω περνάμε όλοι κάποιες φορές παίζοντας ένα παιχνίδι ή ακόμα και διαβάζοντας ένα βιβλίο ή βλέποντας μια σειρά.
Το άρχισα με αρκετή όρεξη και σε λίγες ώρες το πήγα μακριά. Ήρθε η επόμενη μέρα...και έφυγε. Μετά η επόμενη και η μεθεπόμενη κτλ κτλ Αφού πέρασε καιρός σκέφτηκα: <<Ρε συ ξέχασα το high in life! Kαι μου άρεσε. Καλά από αύριο.>> Περισσότερος καιρό περνάει και τελικά συνειδητοποιώ ότι απλά δεν θέλω να επιστρέψω. Aπεγκατάσταση με συνοπτικές διαδικασίες.
Δεν είναι κακό shooter και το χιούμορ δε με πείραξε.....αλλά δεν με ενθουσίασε κιόλας. Βασικά τίποτα δεν με ενθουσίασε. Είναι γενικά ένα παιχνίδι που δεν κάνει κάτι λάθος, άλλα και τίποτα πολύ σωστά. Όσον αφορά το είδος που ανήκει, όταν έχεις περάσει από Wolfenstein, Eternal, Dusk κτλ κτλ έχεις ένα Prodeus να περιμένει λίγη αγάπη, το να περάσεις το χρόνο με ένα shooter με πολύχρωμα όπλα που κάνουν πίου- πίου και λένε lowbrow αστειάκια εμένα δε μου πάει ή τέλος πάντων δε μου πήγε για πολύ.
Περιττό να πω ότι το pass έχει δόξα τον Γιαραμπή μια πληθώρα από κορυφαία shooters.
 

mits@kos

Death Knight
Joined
Dec 8, 2012
Messages
2,942
Legend of Tian-Ding: Πανέμορφο και νοσταλγικό art direction, που μου θύμιζε κάτι μεταξύ Ten ten και Corto Maltese,
Είχα ψηθεί απ'την πρώτη σου πρόταση, αλλά όταν έφτασα εδώ, τσέκαρα Steam επί τόπου. Wishlisted στη στιγμή.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,272
Τελείωσα με το Midnight Suns μετά από 120 ώρες. Όλα όσα είπα στο review συνεχίζουν να ισχύουν και μετά το δεύτερο playthrough, οι μη fans του στυλ των ταινιών των Marvel Studios πιθανόν να κουραστούν από τα social στοιχεία αλλά το υπόλοιπο παιχνίδι και ειδικά το combat system είναι υπέροχα. Για μένα που είμαι και φαν της Marvel το Midnight Suns είναι πολύ ψηλά στη λίστα με τα κορυφαία της χρονιάς.

Μακάρι με τις εκπτώσεις και το word of mouth να το ανακαλύψει περισσότερος κόσμος γιατί φαίνεται πως οι αρχικές πωλήσεις δεν ήταν οι αναμενόμενες. Αν τυχόν διστάζετε λόγω των καρτών μην το σκέφτεστε καθόλου, σας το λέω υπεύθυνα ότι το combat system είναι καταπληκτικό.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Τερματισα το Gotham Knights! Τελικα ολος αυτος ο χαμος που εγινε ηταν για τα τεχνικα προβληματα κυριως που ειχε οταν κυκλοφορησε οπως και το Calisto Protocol. Σαν παιχνιδι ειναι πολυ καλο αν και κατωτερο απο τα Batman Arkham. Τωρα περιμενω το Suicide squad με την ξανθια κουκλαρα την Harley Queen το οποιο ειναι παιχνιδι φτιαγμενο για εγληματιες σαν εμενα οπως και αλλα παρομοια σαν τα destroy all humans και saints row! Τωρα εχουν το φτιαξει μετα απο πολλα patches οποτε το προτεινω αν μεχρι τωρα δεν το ειχατε παιξει λογω των προβληματων που ειχε.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Τελείωσα κάποιες περσινές εκκρεμότητες του Δεκεμβρίου:

Μόλις τέλειωσα το Aragami. Πηρα μια πολυ καλη δόση stealth που τόσο χρειαζόμουν. Ο κ. Δεμπεγιώτης με κάλυψε στο review του αν και διαφωνώ στα όσα γράφει σχετικά με τα boss fights. Τα βρήκα μια χαρά και μία καλή εναλλακτική από το μονότονο μοτίβο του gameplay που ακολουθεί μέχρι και το τέλος. Δεν υφίσταται μάχη σώμα με σώμα και ούτε QTEs. Παίζεις απλά κρυφτούλι μέχρι να βρεις άνοιγμα και να πατήσεις το κουμπί που κάνει instant kill. (οκ το 2ο boss ήταν όντως κομμάτι δύσκολο)
Συμφωνώ, ήταν αρκετά αξιόλογο. Στην αρχή με έπιασε ένας πανικός όταν είδα ότι δε μπορούσα να κρύψω τα πτώματα, αλλά ευτυχώς η ability ξεκλείδωσε γρήγορα, πριν αρχίσουν τα νεύρα μου να γίνονται σμπαράλια. Και τα bosses ήταν όντως μια καλοδεχούμενη προσθήκη, λίγο σπαστικιά η τοξότρια μέχρι να τη φτάσεις, και γενικά οι τοξότες που σε έβλεπαν σε μακρινή απόσταση ακόμα και στις σκιές λες και ήταν sniperάδες. Κατά τ' άλλα, είχε το αναμενόμενο jank για μικρή παραγωγή αλλά όχι κάτι ενοχλητικό. Το δε DLC, έχει 2 από τα πιο δύσκολες αποστολές ever, αρκετά εκνευριστικές αν πήγαινες για να τους σφάξεις όλους με stealth ©.

Snake Pass. Πολύ ιδιαίτερο platform παιχνίδι, χωρίς ουσιαστικά να διαθέτει άλμα. Όλη η φάση στηρίζεται γύρω από τα physics, τη βαρύτητα και την ευλυγισία του σώματος του φιδιού. Ο μεγαλύτερος εχθρός σε αυτό το παιχνίδι, δεν είναι οι φωτιές, τα καρφιά ή τα κενά. Όχι, είναι o χειρισμός. Είναι από τις περιπτώσεις love or hate, θα παλέψεις μαζί του κάποια ώρα μέχρι να τον μάθεις. Αλλά αν θες να πάρεις όλα τα collectibles (ειδικά τα νομίσματα) πρέπει να git gud. Πρέπει να μου πήρε κάνω δίωρο για να τον μάθω σχετικά καλά και ακόμα κι έτσι, σε κάποιες περιπτώσεις (όπου το επέτρεπε το παιχνίδι) cheeseαρα με το να πετάγομαι yolo από ψηλά και να γραπώνομαι όπου βρω. Ίσως από τα πιο κορυφαία παιχνίδια αντιθέσεων, όπου το παίζεις για να χαλαρώσεις (μουσική David Wise, αίσθηση ελέγχου) και υπάρχουν και στιγμές που σφίγγεις τα δόντια να μη ξετυλιχθείς από τα μπαμπού και πέσεις. Αφού το τελείωσα, ίσως να ανέβηκε λίγο ακόμα η εκτίμηση μου για τα φίδια. Ένα ωραίο βίντεο που εξηγεί τη μοναδικότητα του παιχνιδιού:



btw @kara με το τυπάκι αυτό έχεις κάποια επαφή; Που βρίσκεται/τι κάνει αυτό τον καιρό;

Quantum Break. Είχε ενδιαφέρον η ιστορία, μπορώ να πω ότι με κράτησε. Θέλω να πιστεύω ότι παρά το time travel jargon, κατάλαβα στο μεγαλύτερο μέρος τα γεγονότα. Reddick και κυρίως Aiden είναι εκείνοι που κουβαλάνε το σενάριο imo. Η live action σειρά συμπαθητική, τόσο όσο που δεν κουράζει. Αυτό που με κούρασε από την άλλη ήταν οι διάφορες σημειώσεις, emails κλπ όχι τόσο το πλήθος τους αλλά κάποια συγκεκριμένα με την έκταση τους. Στη Remedy ίσως πρέπει να ξανασκεφτούν ότι το να διακόπτεις την εξερεύνηση και τη δράση για να διαβάσεις 2-3 λεπτά κατεβατό (Τζίζας!), δεν είναι το ιδανικό για το ρυθμό του παιχνιδιού. Από εκεί και πέρα, gameplay γενικά καλό και τα production values μισό με ένα κλικ πιο γυαλισμένα από του AW. Οι δυνάμεις ήταν το πιο fun κομμάτι πιστεύω και τα όπλα θα μπορούσαν να έχουν κάπως καλύτερο feedback, με λίγες εξαιρέσεις (πχ shotgun) υπήρχε μια ομοιογένεια στο πως τα αισθανόσουν ενώ έριχνες. Θα ακολουθήσει προσεχώς το Control.

EDIT - Α, ξέχασα και το Trine 4.
Τι παιχνιδάρα ρε γμτ. Νομίζω στα σημεία ξεπερνάει ίσως το 2 που ήταν έπος. Είχα μερικές επιφυλάξεις για τη νέα engine αλλά η αισθητική, το art direction και η ατμόσφαιρα είναι ατόφιες από τα προηγούμενα. Και ναι, το 2.5D του ταιριάζει καλύτερα, παρόλο που το 3 ήταν αξιοπρεπές και είχε κάποιες ωραίες ιδέες. Γραφικάρες και μουσικάρες υπάρχουν κι εδώ, αλλά 2 είναι τα κύρια points που χτυπάει κορυφή, η μεγάλη ποικιλία στις abilities των χαρακτήρων που οδηγεί σε μερικές τέρμα παλαβές λύσεις στα puzzles και το ότι το game διαθέτει μυστικά δωμάτια που κρύβουν μερικά από τα πιο δύσκολα puzzles της σειράς. Τέλος, εκτίμησα πολύ το ότι σεβόταν το χρόνο μου - αν έχανες τίποτα αντικείμενα, σε άφηνε να ξαναπαίξεις την πίστα ακριβώς στα checkpoints που σου έλειπαν, στοιχείο που εισήγαγαν από το προηγούμενο.
 
Last edited:

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
btw @kara με το τυπάκι αυτό έχεις κάποια επαφή; Που βρίσκεται/τι κάνει αυτό τον καιρό;

Όχι δεν έχω καμία επαφή μιας και το παιχνίδι προήλθε από τη Sumo Sheffield. Είχαν κάνει εσωτερικό game jam και η ιδέα του κέρδισε και αποφάσισαν να το κάνουν ολόκληρο παιχνίδι. Ο τύπος είχε κατοικίο φίδι μικρός και εμπνεύστηκε,

Από το LinkedIn βλέπω πως μετά το Snake Pass, δούλεψε στα Crackdown 3 και Sackboy: A Big Adventure, τον περασμένο Δεκέμβρη έφυγε από τη Sumo (10 χρόνια ήταν εκεί) και σε δουλέυει σε Indie Studio (Stitch Heads Entertainment)
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
Ξανάπιασα Άρκωλο και Ρίζεν για Steam achievements run. Πάνε περίπατο τα new year resolutions και ακόμα δε βγήκε καν ο Γενάρης..!
Με έπιασε και όρεξη για Βίβλο, οπότε κατεβάζω να δοκιμάσω τα Adventures of the Old Testament και FIVE Guardians of David.
 
Last edited:

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,280
Έβαλα forspoken demo, lol ok όλα high 20fps, όλα High με FSR, 20fps, όλα low 25-30fps... όχι οκ εγώ φταίω δεν είναι το παιχνίδι unoptimized... και τα γραφικά είναι εντελώς last year.
Battlefield 1 όλα ultra φαίνεται καλύτερο από δαύτο...
 

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705
Εγώ πάλι τρόμαξα λίγο με το ντηέλ σάιζ και λέω φακ ιτ. Πατάω λίγο γιουτούμπ κανένα ντέμο πλεηθρού, μία ψιλοτζενέρικ μλκούλα μου φάνηκε. Όταν πήγε και στον μαγικό κόσμο κι άρχισαν να κάνουν διαγωνισμό ατάκας η τύπισσα με τον μπρασελέ, λέω τι ζούμε; Καλά και τα βίζουαλς μάπα πραγματικά, του ελμάο το κάγκελο. Όσο για το Μπουφού 1, καλά τι συγκρίνεις; Σα να μου λες Στικούδη όλα ούλτρα 4κ φαίνεται καλύτερη από τη Μανταρινάκη σε βιντεοκασέτα. Κάπτεν όμπβιους φάση.
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
Προτιμώ Μανταρινάκη από Στικούδη. Μια φίλη μου το πήρε τσάμπα το Forspoken από AMD, αλλά δε ξετρελάθηκε ιδιαίτερα ως τώρα.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Τερματισα το Klonoa τον εξωγηινο γατο! Πολυ καλο πιστευω πρεπει να βγαινουν και αλλα παιχνιδια με γατες! Τωρα ξεκιναω το Klonoa 2 αλλα αυριο επειεη βγαινει το dead space θα το σταματησω για να το συνεχισω αργοτερα αφου ολοι αυριο dead space θα παιζουμε! Περσι βγηκαν 3 παιχνιδια με γατες τα klonoa 1&2 και το Stray. Να δουμε φετος αν θα βγει καποιο! Το μονο προβλημα ειναι τα αθλια γραφικα του καθως maxed 1440p ειναι τελειως χαλια λεμε λες και βγηκε 15+ χτονια πριν το παιχνιδι πραγμα που φαινεται και απο τις πολυ χαμηλες απαιτησεις του.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Άστα να πάνε. Σαν να βγήκε το '97.
Oh, wait.
Τοτε βγηκε για πρωτο φορα αλλα θα επρεπε να κανουν τα γραφικα οπως ειναι σημερα οπως τα dead space remake mafia remake και τα destroy all humans.
 
Top Bottom