Gears tactics: Να πω ότι το έπαιξα στο hard και στην classic campaign. Για όσους δεν ξέρουν το παιχνίδι έχει classic campaign και enhanced campaign για να διαλέξεις. Η διαφορά έγκειται στο ότι η δεύτερη προσθέτει κάποια στοιχεία από τα 2 τελευταία "main line"gears και κάποιους πιο δυσκολοκατάβλητους εχθρούς.
Τα μόνα θετικά που βρήκα εγώ είναι αφενός μεν τα γραφικά και τα ωραία finishing moves, αφετέρου το τελευταίο boss που με δυσκόλεψε πολύ αλλά το ευχαριστήθηκα. Από εκεί και μετά... ευτυχώς ήταν στο pass.
Το πρόβλημα για μένα δεν είναι καν πως έχουμε να κάνουμε με 3-4 τύπους αποστολών που επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά . Το πρόβλημα είναι τα περιορισμένα και ανέπνευστα assets που σε κάνουν να νομίζεις πως παίζεις τις ίδιες αποστολές ξανά και ξανά ΣΤΑ ΙΔΙΑ ακριβώς μέρη πάλι και πάλι. Το πρόβλημα για μένα είναι πως υπάρχουν τύποι αποστολών (συγκεκριμένα η "defend the supplies") που 99% απλά δε χάνεις έτσι και έχεις κάποια μικρή εμπειρία. Το πρόβλημα είναι αποστολές σας αυτές που καλείσαι να αποφύγεις βόμβες και εχθρούς μαζεύοντας παράλληλα supplies οι οποίες είναι κακοφτιαγμένες στο βαθμό που τις περισσότερες φορές το πεδίο βολής των βομβών και η τοποθέτηση των αντιπάλων δεν σου δίνει ΚΑΜΙΑ επιλογή για να τις κατοσταρίσεις. Το πρόβλημα είναι πως το overwatch έχει πάει στο άλλο άκρο και είναι εκνευριστικά αποτελεσματικό και για σένα και γίνεται κατάχρηση από τον εχθρό. Σε τέτοιο βαθμό που νοιώθεις ότι παίζεις το Gears Tactics overwatch edition. Τελειώνει ο αντίπαλος με overwatch και σε κλειδώνει? Ντάξει κάνε και συ overwatch, κουνιούνται στην επόμενη, πέφτουν στα πυρά σου και αποδεκατίζονται.
Πάνω απ' όλα όμως, αυτό που του λείπει σε σχέση κυρίως με το χcom είναι η αίσθηση τις ήττας και της απώλειας. Η ύπαρξη playble πρωταγωνιστών που είναι απαραίτητοι για να προχωρήσει η ιστορία και ακόμα χειρότερα το γεγονός πως τους παίρνεις πολλές φορές μαζί -και πάνω από έναν- στη μάχη, σημαίνει πως αν κάνεις πατατιά και τους χάσεις πολύ απλά το ξαναπάς από την αρχή υποχρεωτικά. Το εύρημα του commander στο χcom σημαίνει πως κατά κύριο λόγο η πλοκή προχωράει βάσει προσώπων εκτός του πεδίου της μάχης και έτσι δεν υπάρχουν δικαιολογίες για τα reload. Αλλά και πες πως παίρνεις μόνο απλούς στρατιώτες.. και να χάσεις κάποιους το level up γίνεται τόσο γρήγορα και υπάρχει τόσο πολύ loot για εξοπλισμό που απλά χέστηκε ο πολύδωρας. Άσε που απ΄ όσο πρόσεξα τα upgrades στον εξοπλισμό των πεσόντων ΔΕΝ ΤΑ ΧΑΝΕΙΣ.
Άλλο πάλι: Έχεις optional quest να μη πάρεις μαζί σου μια συγκεκριμένη class στρατιώτη για μια αποστολή. Την αγνόησες? Χάσε ένα crate με rare loot που θα έπαιρνες bonus. Tώρα αν κατά τη διάρκεια της αποστολής εσύ πήρε 2 crates epic loot επειδή την τελείωσες και καμιά δεκαριά legendary που μάζεψες δεξιά και αριστερά είναι άλλο θέμα. Εμείς σε τιμωρήσαμε...
Τες πα για να καταλήξω κάπου, υπάρχει διάχυτη η αίσθηση στο παιχνίδι μιας προχειρότητας όσον αφορά τον σχεδιασμό πολλών παραμέτρων του που τελικά σε οδηγούν στο συμπέρασμα πως παίζει μια bombastic, αντρουά, θορυβώδη σούπα. Δεν είναι ότι δεν έχει καλά στοιχεία, αλλά τα αρνητικά χτυπάνε άσχημα αν δεν είσαι νέος στο είδος.
ΕDIT: Γράφει ένα κατεβατό χωρίς να δεις τι έχει ειπωθεί πριν για το παιχνίδι και καταλήγεις να λες τα ίδια στην ουσία
