What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Ξεκιναω Serious sam syberian mayhem το οποιο μολις κυκλφοροησε. Παμε ΓΙΑ ΑΓΡΙΑ ΣΦΑΓΗ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ! Αυτη φορα σε ultra 1440p 60 fps! Γιατι στο 4 ητνα καπου εκει στα 40fps οποτε τωρα θα τρεχει πιο πολυ αιμα και τα κεφαλια και τα χερια καθως τους αφαζω αγριως θα πεταγονται ακομα πιο γρηγορα!!!
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Τελείωσα το Pariah, απ’ το myabandonware. Καλό παιχνίδι, δυνατή μάχη με τέσσερα επίπεδα δυσκολίας. Εγώ το έπαιξα στο δεύτερο απ’ τα τέσσερα (στο δεύτερο πιο εύκολο εννοώ…) και πάλι δυσκολεύτηκα αρκετά. Είναι της gaming νοοτροπίας ότι υπάρχουν πεπερασμένοι εχθροί στην κάθε περιοχή, αλλά σε κάθε σημαντική ενέργεια (objective) που επιτελείς εμφανίζονται νέοι εχθροί (δυο φορές είδα spawn μπροστά μου!). Και σε συνδυασμό με την ύπαρξη checkpoints (αντί για κανονικά saves), σας λέω αλήθεια, «ζούσα» κάθε χτύπημα και reloading του όπλου.

Πάντως, αν και ποτέ σε παιχνίδια δεν μ’ αρέσει το να μη σώζω όπου θέλω, οφείλω να παραδεχτώ ότι στην περίπτωση του Pariah (για κάποιον παράξενο λόγο) μ’ έκανε καλό! Ήμουν πολύ προσηλωμένος σε κάθε gaming session, ενώ συνήθως στα FPS παίζω όπως να’ ναι! Αφού άρχισα να καταλαβαίνω και τους οπαδούς των Souls-like παιχνιδιών, που λένε ότι με αυτά τα παιχνίδια χτίζεις χαρακτήρα!

Τίποτα ιδιαίτερο η ιστορία στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού, αν και υπάρχει μια ανατροπή πριν την τελευταία πίστα (18 πίστες, περίπου 10-12 ώρες έκανα). Αλλά όπως διάβασα μετά και στη Wikipedia, είναι αρκετά που δεν εξηγούνται. Εμένα δεν με πείραξε αυτό το κομμάτι. Για τη δράση και τα περιβάλλοντα που προσφέρει, καλό είναι. Πάντως, θα ήθελα μια συνέχεια, που να εξηγούνται και πιο πολλά πράγματα και να έβλεπα και τί έγινε μετά το τέλος...

Όσον αφορά δυνατότητα βελτίωσης, μόνο για τα όπλα υπάρχει ένα είδος collectable με το οποίο μπορείς να τα αναβαθμίσεις.

Highlight η τελευταία πίστα του παιχνιδιού. Έχεις το δυνατότερο όπλο του παιχνιδιού (που δεν το είχες μέχρι τότε) και δεν αγχώνεσαι για τίποτα! Μάλλον το έκαναν για να σε αποζημιώσουν για όσα τράβηξες μέχρι τότε…

Fun fact: μάλλον απ' τα ελάχιστα FPS που δεν υπάρχει το απλό πιστόλι! Και αν αυτό το θεωρούμε φυσιλογικό και "επιτέλους", τότε γιατί έβαλαν melee επίθεση (με το Q) με ενεργειακό μαχαίρι;!! Απορώ δηλαδή αν υπάρχει ένας (1) που, όταν ο αντίπαλος θα του έρθει κοντά, θα σκεφτεί να πατήσει το Q και να το γυρίσει σε μαχαίρι, αντί να πατήσει με όλη του τη δύναμη το LMB και να αδειάσει το γεμιστήρα πάνω του!!!
 

tommas

Half-Ogre
Joined
Dec 2, 2012
Messages
735
Πολύ δύσκολα παίζω sandbox/open world παιχνίδια. Το Horizon με κράτησε αρχικά με το τεχνικό τομέα του και στη συνέχεια με το setting/story του. Το gameplay βοήθησε και αυτο αρκετά.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Έφτασα level 25 ή εκεί γυρω στο Horizon: Zero Dawn και για την ώρα δεν μπορώ να πω ότι βλέπω κάποια σημαντική διαφορά ποιότητας με το Days Gone. Μου φαίνεται δηλαδή αρκετά παράξενο που υπάρχει τέτοια διαφορά στην βαθμολογία των δύο παιχνιδιών στο Playstation, εκτός και αν το launch του Days Gone είχε τόσα προβλήματα με bugs, crashes κλπ και η βαθμολογία έπεσε για αυτό. Η μεγαλύτερη διαφορά που έχω εντοπίσει μέχρι τώρα είναι υπέρ του Days Gone και είναι το πρωταγωνιστικό καστ, η Aloy και οι χαρακτήρες γύρω της είναι για μένα μάλλον αδιάφοροι. Ίσως στη συνέχεια το Horizon να απογειωθεί αλλά για την ώρα αυτές είναι οι εντυπώσεις μου.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
εκτός και αν το launch του Days Gone είχε τόσα προβλήματα με bugs, crashes κλπ και η βαθμολογία έπεσε για αυτό.

Αυτο ειχε συμβει, ειχε αρκετα θεματα στο launch και οταν αυτα διορθωθηκαν οι reviewers δεν ασχοληθηκαν ξανα. Δυστυχως αρκετες φορες μια βαθμολογια στο metacritic δεν αντανακλα την εικονα του παιχνιδιου ιδιως στα παιχνιδια που εχουν post launch support.

Για τα γραφικα που ειχες αναφερει πιο πριν θυμιζω πως παιζεις παιχνιδι 5ετιας (2017) στημενο γυρω απο τις δυνατοτητες του ps4. Το pc port δεν προσθεσε ουτε φρου φρου ουτε αρωματα οπτικα.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,267
Αυτο ειχε συμβει, ειχε αρκετα θεματα στο launch και οταν αυτα διορθωθηκαν οι reviewers δεν ασχοληθηκαν ξανα. Δυστυχως αρκετες φορες μια βαθμολογια στο metacritic δεν αντανακλα την εικονα του παιχνιδιου ιδιως στα παιχνιδια που εχουν post launch support.

Για τα γραφικα που ειχες αναφερει πιο πριν θυμιζω πως παιζεις παιχνιδι 5ετιας (2017) στημενο γυρω απο τις δυνατοτητες του ps4. Το pc port δεν προσθεσε ουτε φρου φρου ουτε αρωματα οπτικα.
Εντύπωση μου κάνει που επιμένουν να βγάζουν τα παιχνίδια έτσι αφού ξέρουν ότι η πρώτη εντύπωση θα μείνει για πάντα.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Αυτο ειχε συμβει, ειχε αρκετα θεματα στο launch και οταν αυτα διορθωθηκαν οι reviewers δεν ασχοληθηκαν ξανα. Δυστυχως αρκετες φορες μια βαθμολογια στο metacritic δεν αντανακλα την εικονα του παιχνιδιου ιδιως στα παιχνιδια που εχουν post launch support.

Για τα γραφικα που ειχες αναφερει πιο πριν θυμιζω πως παιζεις παιχνιδι 5ετιας (2017) στημενο γυρω απο τις δυνατοτητες του ps4. Το pc port δεν προσθεσε ουτε φρου φρου ουτε αρωματα οπτικα.

Είμαι πιθανότατα επηρεασμένος από το Guardians γιατί αντικειμενικά το παιχνίδι είναι αρκετά όμορφο. Κατά τα άλλα ο κόσμος έχει ενδιαφέρον και το gameplay είναι διασκεδαστικό. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι η εκκίνηση τουλάχιστον της πλοκής είναι βγαλμένη απευθείας από παιχνίδι της Bioware. Όταν μου απονεμήθηκε ο τίτλος του warden spectre seeker αμέσως σκέφτηκα "χμ, κάτι μου θυμίζει αυτό".
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Εμενα το gameplay του HZD μου θυμιζε εντονα τα συγχρονα Tomb Raider. Γενικως δεν κανανε κατι φοβερα καινοτομικο στο ειδος, ομως παρεδωσαν ενα παιχνιδι που παιζεται πολυ ευχαριστα σε πρωτοτυπο setting. Αν λαβουμε υποψη πως ολα τα προηγουμενα παιχνιδια της εταιριας ηταν military corridor FPS τα πηγαν εξαιρετικα στο εγχειρημα τους. Θα ηθελα να δω το 2ο game στα PC.
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Εμενα το gameplay του HZD μου θυμιζε εντονα τα συχρονα Tomb Raider. Γενικως δεν κανανε κατι φοβερα καινοτομικο στο ειδος, ομως παρεδωσαν ενα παιχνιδι που παιζεται πολυ ευχαριστα σε πρωτοτυπο setting. Αν λαβουμε υποψη πως ολα τα προηγουμενα παιχνιδια της εταιριας ηταν military corridor FPS τα πηγαν εξαιρετικα στο εγχειρημα τους. Θα ηθελα να δω το 2ο game στα PC.

Υπήρχε στο Nvidia leak οπότε φαντάζομαι είναι καθαρά θέμα χρόνου.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Εντύπωση μου κάνει που επιμένουν να βγάζουν τα παιχνίδια έτσι αφού ξέρουν ότι η πρώτη εντύπωση θα μείνει για πάντα.

Αυτό είναι μεγάλη κουβέντα. Από τότε που αποδεσμεύτηκαν από τα CD και μπόρεσαν να αλλάζουν το παιχνίδι με digital patches άλλαξε αρκετά το game dev και το post-support.

Πάντως συγκεκριμένα για το Metacritic ή ακόμα και τα reviews στο RQ θα μου άρεσε να έβλεπα μερικά στοχευμένα "revisit review/update/state of the game" στο εξάμηνο; στο έτος; σε τίτλους που είχαν θέματα τεχνικά ή ελλειπές περιεχόμενο. Όχι πως είναι υποχρέωση του reviewer να κυνηγάει την κατάσταση κάθε παιχνιδιού αλλά όπως πλέον τα games δεν είναι στατικά έτσι κι ένα day 1 κείμενο δεν είναι προσφέρει και πολλά μετά από λίγο διάστημα και ίσως να παραπλανεί.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,705
Δεν είναι αντιπροσωπευτικό, λογικά ήθελες να πεις. Το "παραπλανεί" υπονοεί πως υπάρχει δόλος - όχι ότι αποκλείεται κι αυτό βέβαια.
Καλή ιδέα, αλλά γενικά μιλώντας, δύσκολη στην υλοποίηση. Οι περισσότεροι, (είτε γράφουμε για games ή όχι) σπάνια να ασχολούμαστε με το ίδιο παιχνίδι για 6+ μήνες, με εξαιρέσεις βέβαια, και συνήθως από τη στιγμή που έγινε uninstall σημαίνει ότι πήραμε ό,τι ήταν να πάρουμε από αυτό και δε θα ξαναγυρίσουμε σε αυτό σύντομα ή και ποτέ.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Δεν είναι αντιπροσωπευτικό, λογικά ήθελες να πεις. Το "παραπλανεί" υπονοεί πως υπάρχει δόλος - όχι ότι αποκλείεται κι αυτό βέβαια.
Σωστός! Και προφανώς η κριτική/βαθμολογία γίνεται με βάση το παραδοτέο εκείνη τη στιγμή και όχι το πιθανό Potential.

Ναι προφανώς και είναι δύσκολο λόγω life/υποχρεώσεων και άλλων πιο επίκαιρων παιχνιδιών γενικά. Γενικώς σκεφτόμουν πως θα μπορούσαν τα review να είναι πιο κοντά στα παιχνίδια δεδομένου πως αυτά αλλάζουν.
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,931
καποια site κανουν καποια revisits σε καποια games. γενικα η βιομηχανια εχει αλλαξει αρκετα. καποτε ο ορος gold σημαινε οτι αυτο ηταν το game. και επρεπε να ειναι στην καλυτερη δυνατη μορφη του. αλλα με την τεχνολογια του internet και το πιο προσιτο σαφως patching εχουν αλλαξει τα πραγματα.


στα δικα μου. προσπαθω να βρω παρηγορια στο καλο gameplay του watch_dogs 2 αλλα ειναι τοσο αδιαφορο που μαλλον παει για drop.
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Τελείωσα το πρώτο Broken Sword. Τη σύγχρονη έκδοση, όχι την παλιά. Περίπου 12 h. Ωραία ιστορία και προχωρούσε καλά, αν και δεν έλειπαν οι παράξενοι γρίφοι, που φαντάζομαι είναι κάτι σαν must σε όλα τα adventures... Και δεν εννοώ τα παζλς, αλλά οι γρίφοι με αντικείμενα. Όταν κολλούσα αρκετά, αναγκαζόμουν να καταφεύγω σε λύση. Βέβαια σ' αυτό δεν φταίει απόλυτα το παιχνίδι, αλλά (και) εγώ που δεν πρόσεξα ότι υπάρχει hint σύστημα με διαφορετικού επιπέδου hints για να σε βοηθήσουν. Το κατάλαβα μετά το 75% του παιχνιδιού...
Επίσης, συμφωνώ απόλυτα με διάφορες γνώμες που διάβασα πριν το αρχίσω. Ότι δηλαδή η Nicole θα έπρεπε να είναι η πρωταγωνίστρια (να έχει περισσότερο χρόνο που παίζουμε με αυτήν), αφού είναι δική της προσωπική η ιστορία και όχι του George. Αλλά φαντάζομαι ότι τελικά η μικρή της συμμετοχή ταίριαζε και με το ότι είχε κάτι να κρύψει...
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,612
@maximum armor σε ζηλεύω αν είναι η πρώτη σου φορά, τα Broken Sword είναι από τα games που θέλω να τα ξεχάσω για να τα "ξαναπαίξω για πρώτη φορά", τόσο πολύ μου άρεσαν. Και ναι, χρησιμοποιoύσα και εγώ hints, δε ντρέπομαι.
 
Last edited:

vagm98

Commoner
Approval of the Admiral
Joined
Sep 22, 2021
Messages
38
Tελείωσα το δεύτερο πέρασμα στο Dark Souls 2: SotFS αυτή τη φορά αυστηρά χωρίς φαντάσματα για να το βγάλω μόνο αν το μάθω πραγματικά. Έκλεισα αισίως 172 ώρες, το απόλαυσα και στέκεται χιλιόμετρα πάνω απ' οτιδήποτε άλλο έχω παίξει σε action rpg, αλλά θα συμφωνήσω ότι παραμένει το πιο αδύναμο της σειράς.

Κάναν προσπάθεια να ανακατέψουν τη συνταγή του πρώτου και γι' αυτό το λόγο είναι πραγματικό σήκουελ. Αλλά οι περισσότερες από αυτές τις προσπάθειες μπορώ να πω ότι μείναν κάπου στη μέση ή ήταν εξαρχής ανέμπνευστες. Εγώ θα το χωρίσω σε τρία κομμάτια.

Πρώτο η μάχη. Δε κατάλαβα γιατί από τη κίνηση σε 360 μοίρες πήγαμε στα tank controls που επιτρέπουν στο παίκτη να κινηθεί μόνο πάνω σε προκαθορισμένες ακτίνες (νομίζω 12 μπορώ να μετρήσω). Βέβαια με τη περιστροφή της κάμερας επιτρέπεται κίνηση κανονικά στο χώρο. Και γι΄ αυτό ίσως να είναι και το μόνο Souls που να παίζεται πιο εύχρηστα με πληκτρολόγιο - ποντίκι. Από την άλλη, η στροφή στη μάχη με group (τα γνωστά gank squad) ενθαρρύνει να παίζεις χωρίς lock και άρα χωρίς ασπίδα. Κάποιος θα πεί ότι τα group είναι τεχνητή δυσκολία ή καμουφλάρισμα της έλλειψης ιδεών, αλλά σίγουρα δίνει διαφορετικό χαρακτήρα στη μάχη από το πρώτο και αν μη τι άλλο σε σπρώχνει να παίζεις πιο επιθετικά (από τη μέση του παιχνιδιού και μετά έπαιζα με ασπίδα στη πλάτη). Το healing σύστημα βοηθάει το παίχτη, αλλά νομίζω είναι οριακά σπασμένο. Αποτελούν το δωράκι των δημιουργών σε ένα παιχνίδι, που βγήκε πιο δύσκολο απ' ότι προβλέψανε. Δε θα κρύψω ότι έβγαζα τα επίπεδα με lifegems και κράταγα τα estus για τα boss. Aυτό κάνει την εμπειρία πολύ πιο άνετη και κατεβάζει σημαντικά το ρίσκο της εξερεύνησης γιατί και να φας damage άπαξ και βγάλεις τη μάχη δε σε νοιάζει. Εδώ κρατάω μια επιφύλαξη γιατί αυτή η άνεση ίσως οφείλεται στο ότι πέρασα το παιχνίδι δεύτερο χέρι. Τέλος, η τρέλα με τα builds, τη παραμετροποίηση και τις διαφορετικές προσεγγίσεις στη μάχη παραμένει και νομίζω ξεπερνάει και το προκάτοχο.

Δεύτερο εξερεύνηση - περιοχές. Εδώ είναι ο αδύναμος κρίκος του παιχνιδιού. Πολύ λίγες οι περιπτώσεις επιπέδω λαβύρινθοι με πάνω, κάτω, πόρτα κλείδωνε - ξεκλείδωνε, ασανσέρ, loop-ες και τα αγαπημένα shortcut. Οι περισσότερες flat περιοχές, μεγάλες για να απλώνονται με loot δεξιά αριστερά και καμια παγίδα για να σε απασχολήσουν από το "διάδρομο", που οδηγεί στο boss. Σε γενικές γραμμές οι περιοχές και ο ευρύτερος κόσμος της Drangleic (αν και απόλυτα γοητευτικοί) είναι χωρίς εσωτερική συνοχή και το χαρακτήρα του 1ου (και ίσως του 3ου). Φωτεινές εξαιρέσεις τα τρία dlc.

Tρίτο τα boss. Θετικό στοιχείο η επαναφορά πολλών boss με γρίφους και ένα κεντρικό concept όπου άμα πιάσεις βγάζεις εύκολα το boss. Ωραία βιντεοπαιχνιδίστικη λογικη. Δε χρειάζεται τα πάντα να είναι rolls ακριβείας, parry και υπολογισμοί των frames. Οι εκτεταμένες μάχες με humanoid εχθρούς αν και λίγο flat αισθητικά, σε ατμόσφαιρα, ιστορία κτλ νομίζω δίνουν τις μεγαλύτερες προκλήσεις δηλαδή αν έχω να θυμάμαι 3 μάχες απολαυστικές και δύσκολες είναι οι Smelter Demon, Fume Knight και ο Sihn (2 στα 3 humanoid).

Σε γενικές γραμμές πολύ αγαπημένο παιχνίδι αλλά με τις αδυναμίες του. Και κυρίως στροφή στη ποσότητα από τη ποιότητα. Πέρασε ένα κύμα απαξίωσης μετά τα αρχικά δεκάρια και εννιάρια που θυμάμαι, αλλά παραμένει απόλυτα προτεινόμενο.

Έβγαλα και τον Hades από το Hades βλέποντας τον πρώτο τερματισμό μετά από 3-4 προσπάθειες στην επιστροφή μου. Το απόλαυσα και αυτό. Διατηρώ ότι θετικά είχα πεί για το παιχνίδι εξαρχής. Δύο πράγματα μονο να πώ 1) τεχνητή αύξηση δυσκολίας / διάρκειας με το παράλογα μεγάλο hp των δύο τελευταίων boss και 2) έχει μαεστρία η μάχη του παιχνιδού και θέλει πλάνο και σκέψη αλλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί μετά από λίγες ώρες θα πρέπει ο αντίχειρας του χεριού μου να με ενοχλεί από το μανειώδες κλίκι κλίκι. Ίσως δεν είμαι και πολύ εξοικειωμένος με τα hack n slash.

Έπιασα το Blasphemous. Από τα πιο χέβυ μέταλ παιχνίδια που έχω παίξει. Όμορφα κακόγουστο. Λίγο μου τη σπάει η χαζομάρα στο platforming που πρέπει να προσέχεις και το pixel αλλά περνάω καλά.
 
Last edited:

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Disco Elysium - The Final Cut

Εκπληκτικό artwork, πανέμορφη -on the spot- μουσική, πανέξυπνο χιούμορ, αυτά. Το ολοκλήρωσα κάνοντας μεγάλο μέρος από side quests, μπορώ να πω με ασφάλεια πως το παιχνίδι δεν ήταν του γούστου μου. Οι μηχανισμοί του, ο ρυθμός του, η έντονα πολιτικοποιημένη γραφή δεν μου άρεσαν. Δεν λέω πως δεν ήταν ωραία ή καλοσχεδιασμένα απλώς not my cup of tea. Θα το πρότεινα σε ειδικό κοινό που θέλει να παίξει adventure με RPG μηχανισμούς και θέλει να χάσει κάθε όρεξη για ζωή.

Όσο έπαιζα το Disco, έτσι όπως συνομιλούσαν τα διάφορα μέρη της προσωπικότητας μας, μου θύμισε ένα πολύ παλιό θεατρικό του Αρκά που είχα διαβάσει το Εχροί εξ αίματος. Όπου μετά από ένα ατύχημα ο Εγκέφαλος έχει πέσει σε κώμα και τα υπόλοιπα όργανα προσπαθούν να εκτιμήσουν την κατάσταση. Όσοι γούσταραν το Disco θα τους αρέσει

 
Top Bottom