<blockquote><br>Πρέπει η βιομηχανία να αλλάξει υπόδειγμα στα γραφικά για να πάμε εκεί. Oλη η τεχνολογία καρτών γραφικών για games βασίζεται στο rasterization (η μετάφραση των τριών διαστάσεων σε τιμές δυο διαστάσεων δλδ πιξελ), ενώ ο ρεαλισμός σε real time μάλλον απαιτεί ray tracing. Πολύ απλά ενώ υπάρχει η τεχνολογία, η αγορά δεν είναι έτοιμη να βάλει στα σπίτια μας τέρατα τέτοιας υπολογιστικής ισχύος που θα επέτρεπαν παρόμοια games.<br></blockquote><br>Πολύ σωστά το αναφέρεις Kuivamaa. Σε real time απαιτείται ray tracing και για να επιτύχουμε ρεαλισμό, μεγάλη σημασία παίζουν και τα bounces των rays. Αν συνυπολογίσουμε ότι τα bounces των φωτονίων αντιδρούν διαφορετικά ανάλογα με το υλικό που θα προσκρούσουν, καταλαβαίνουμε ότι για να γίνουν realtime αυτοί οι υπολογισμοί χρειάζεται ένα ΠΟΛΥ δυνατό μηχάνημα για τα σημερινά δεδομένα.