EDITORIALS
-
Admiral’s backlog adventures: Μέρος 1ο
Ποια παιχνίδια άντεξαν στον χρόνο και ποια είναι καλύτερα να μείνουν στο παρελθόν; Σκέψεις και εντυπώσεις από την επιχείρηση "καθάρισμα…
Read More » -
It’s Not You, It’s Me
Γλυκόπικρες αλήθειες, η πάροδος του χρόνου και λοιπά (μεταμεσονύκτια) δαιμόνια.
Read More » -
“Games as a service”
Μπορεί η βιομηχανία του gaming να αποφεύγει την καινοτομία όπως ο διάβολος το λιβάνι αλλά πέφτει με τα μούτρα όταν…
Read More » -
Δεν με νοιάζει αν το game development είναι δύσκολο.
Κάθε φορά που ένα αναμενόμενο παιχνίδι τα κάνει μούσκεμα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ακούμε το γνωστό "game…
Read More » -
Περί Torment: Tides of Numenera
Διαβάσαμε τα review, παίξαμε το game, ας γράψουμε και δυο πιο προσωπικές αράδες για το θέμα.
Read More »