- Joined
- Dec 19, 2012
- Messages
- 2,353
Ψήφισα RtwP αλλά λατρεύω και τα real time αν και είναι κάπως μήλα με τρακτέρ η σύγκριση.
Παρ όλα αυτά διαφωνώ ότι το real time δεν υλοποιείται σε games party. Τρομερό υπερ έπος game το Vampire the Masquerade Redemption, real time με party!
-Το βασικότερο πρόβλημα TB του συστήματος είναι ότι επιβραδύνει πολύ το game, χαλάει τον ρυθμό και μεγαλώνει πλασματικά και αχρείαστα την διάρκεια.
Το επιχείρημα περί trash mobs δεν μου φαίνεται πολύ solid. Δηλαδή επειδή το σύστημα είναι ανεπαρκές τα mobs χαρακτηρίζονται ως trash? Γιατί να μας στερήσει την χαρά να αμολάμε με chain contingency fireballs και να ψεκάζουμε με κρέας το playground? Απο την στιγμή ειδικά που μπορεί να το δικαιολογεί ή να το προυποθέτει ο κόσμος του παιχνιδιού ή η ιστορία.
-It rucks realism. Όλοι οι μηχανισμοί του παιχνιδιού προσπαθούν να προσθέσουν ρεαλισμό. Τα attributes πχ είναι μια απόπειρα μοντελοποίησης της περιγραφής του χαρακτήρα και των δεξιοτήτων του και πως αυτές αντικατροπτίζονται στις δράσεις του. Το alignement είναι μια απόπειρα αποτύπωσης της ηθικής του κτλ κτλ. Επειδή το σύστημα ΤΒ είναι ανεπαρκώς ρεαλιστικό το ζητούμενο ξαφνικά δεν είναι ο ρεαλισμός στην μάχη;;
-Θέμα ελεγχος: Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν υπάρχει απαραίτητος έλεγχος. Τα AI scripts πάντα τα αντιλαμβανομουν ως η διέξοδος του παίκτη που βαριέται να κάνει παιξει το game. Ή που προτιμάει να παίζουν bots αντί για αυτόν . Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
Μπορείς νομίζω πλέων στις σύγχρονες εκδοχές RTwP να βάζεις autopause μετά από κάθε δράση, άρα και το επιχείρημα περί απομακρυσμένων μονάδων νομίζω ακυρώνεται.
Ααααυτά μπορώ να σκεφτώ of the top of mi head.
Παρ όλα αυτά διαφωνώ ότι το real time δεν υλοποιείται σε games party. Τρομερό υπερ έπος game το Vampire the Masquerade Redemption, real time με party!
-Το βασικότερο πρόβλημα TB του συστήματος είναι ότι επιβραδύνει πολύ το game, χαλάει τον ρυθμό και μεγαλώνει πλασματικά και αχρείαστα την διάρκεια.
Το επιχείρημα περί trash mobs δεν μου φαίνεται πολύ solid. Δηλαδή επειδή το σύστημα είναι ανεπαρκές τα mobs χαρακτηρίζονται ως trash? Γιατί να μας στερήσει την χαρά να αμολάμε με chain contingency fireballs και να ψεκάζουμε με κρέας το playground? Απο την στιγμή ειδικά που μπορεί να το δικαιολογεί ή να το προυποθέτει ο κόσμος του παιχνιδιού ή η ιστορία.
-It rucks realism. Όλοι οι μηχανισμοί του παιχνιδιού προσπαθούν να προσθέσουν ρεαλισμό. Τα attributes πχ είναι μια απόπειρα μοντελοποίησης της περιγραφής του χαρακτήρα και των δεξιοτήτων του και πως αυτές αντικατροπτίζονται στις δράσεις του. Το alignement είναι μια απόπειρα αποτύπωσης της ηθικής του κτλ κτλ. Επειδή το σύστημα ΤΒ είναι ανεπαρκώς ρεαλιστικό το ζητούμενο ξαφνικά δεν είναι ο ρεαλισμός στην μάχη;;
-Θέμα ελεγχος: Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν υπάρχει απαραίτητος έλεγχος. Τα AI scripts πάντα τα αντιλαμβανομουν ως η διέξοδος του παίκτη που βαριέται να κάνει παιξει το game. Ή που προτιμάει να παίζουν bots αντί για αυτόν . Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
Μπορείς νομίζω πλέων στις σύγχρονες εκδοχές RTwP να βάζεις autopause μετά από κάθε δράση, άρα και το επιχείρημα περί απομακρυσμένων μονάδων νομίζω ακυρώνεται.
Ααααυτά μπορώ να σκεφτώ of the top of mi head.