What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Real-time With Pause VS Turn-based

Ποιο σύστημα μάχης προτιμάτε στα RPGs;

  • Real-Time Action

    Votes: 2 8.7%
  • Real-Time With Pause

    Votes: 11 47.8%
  • Turn-Based

    Votes: 10 43.5%

  • Total voters
    23

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,328
Ψήφισα RtwP αλλά λατρεύω και τα real time αν και είναι κάπως μήλα με τρακτέρ η σύγκριση.

Παρ όλα αυτά διαφωνώ ότι το real time δεν υλοποιείται σε games party. Τρομερό υπερ έπος game το Vampire the Masquerade Redemption, real time με party!

-Το βασικότερο πρόβλημα TB του συστήματος είναι ότι επιβραδύνει πολύ το game, χαλάει τον ρυθμό και μεγαλώνει πλασματικά και αχρείαστα την διάρκεια.

Το επιχείρημα περί trash mobs δεν μου φαίνεται πολύ solid. Δηλαδή επειδή το σύστημα είναι ανεπαρκές τα mobs χαρακτηρίζονται ως trash? Γιατί να μας στερήσει την χαρά να αμολάμε με chain contingency fireballs και να ψεκάζουμε με κρέας το playground? Απο την στιγμή ειδικά που μπορεί να το δικαιολογεί ή να το προυποθέτει ο κόσμος του παιχνιδιού ή η ιστορία.

-It rucks realism. Όλοι οι μηχανισμοί του παιχνιδιού προσπαθούν να προσθέσουν ρεαλισμό. Τα attributes πχ είναι μια απόπειρα μοντελοποίησης της περιγραφής του χαρακτήρα και των δεξιοτήτων του και πως αυτές αντικατροπτίζονται στις δράσεις του. Το alignement είναι μια απόπειρα αποτύπωσης της ηθικής του κτλ κτλ. Επειδή το σύστημα ΤΒ είναι ανεπαρκώς ρεαλιστικό το ζητούμενο ξαφνικά δεν είναι ο ρεαλισμός στην μάχη;;

-Θέμα ελεγχος: Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν υπάρχει απαραίτητος έλεγχος. Τα AI scripts πάντα τα αντιλαμβανομουν ως η διέξοδος του παίκτη που βαριέται να κάνει παιξει το game. Ή που προτιμάει να παίζουν bots αντί για αυτόν :p. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
Μπορείς νομίζω πλέων στις σύγχρονες εκδοχές RTwP να βάζεις autopause μετά από κάθε δράση, άρα και το επιχείρημα περί απομακρυσμένων μονάδων νομίζω ακυρώνεται.

Ααααυτά μπορώ να σκεφτώ of the top of mi head. :)
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,387
Φανταστείτε τι υπέροχο σύστημα μάχης είναι το RTwP που το κύριο επιχείρημα των οπαδών του είναι ότι ευτυχώς τελειώνει γρήγορα! Ούτε οι ίδιοι δεν το αντέχουν!
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,671
Δικηγορίστικα επιχειρήματα του αχυρανθρώπου. Το RTwP μεσολαβεί ώστε να τελειώσει η μάχη πιο γρήγορα. Μην υπεκφεύγεις όμως. Απόλυτη πλειοψηφία, μπούμερανγκη σου γύρισε το πολλ. :gap:
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,387
Δικηγορίστικα επιχειρήματα του αχυρανθρώπου. Το RTwP μεσολαβεί ώστε να τελειώσει η μάχη πιο γρήγορα. Μην υπεκφεύγεις όμως. Απόλυτη πλειοψηφία, μπούμερανγκη σου γύρισε το πολλ. :gap:

Βρε μόνοι σας ομολογείτε! Η έννοια σας είναι να τελειώσει η μάχη στα γρήγορα! Έχετε ακούσει ποτέ κανέναν να λέει "απολαμβάνω πολύ αυτό που κάνω τώρα και περνάω καλά, άντε να τελειώσει";

Όσο για το poll, τι να κάνουμε, η δημοκρατία τα έχει αυτά, ειδικά στην Ελλάδα. Όταν βγαίνει το αποτέλεσμα πανηγυρίζουμε, μετά χτυπάμε το κεφάλι μας και μουτζώνουμε τους εαυτούς μας στον καθρέπτη. Το κεφαλάκι του Γιωργάκη ταιριάζει απόλυτα στην περίσταση.

mic-drop.gif
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,671
Παίξε τα Baldur's Gate πρώτα και το ξανασυζητάμε. :broeagle:
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,959
Πάντως πέρα από τα χαριτωμένα πειράγματα του Admiral (μπα σε καλό του), για μένα είναι όντως προσόν να ολοκληρώνονται οι μάχες σχετικά γρήγορα, ειδικά σε story-driven RPGs όπως τα Baldur's Gate. Μένει περισσότερος χρόνος και διάθεση για εξερεύνηση, μπλα-μπλα και διάβασμα lore. Αν είναι να τρώω μισή ώρα σε κάθε μάχη με τυχαίους bandits και να φοβάμαι να κάνω βήμα μην τυχόν γίνει triggered το επόμενο μαραθώνιο encounter, δεν κάνουμε δουλειά.
 
Last edited:

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,671
Ακριβώς αυτό. Το Baldur's Gate έχει την ιδιομορφία ότι ενώ βασίζεται σε combat-heavy mechanics system (D&D) η ιστορία/αφήγηση του και τα puzzles είναι που παίζουν πρωταρχικό ρόλο.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,387
Παίξε τα Baldur's Gate πρώτα και το ξανασυζητάμε. :broeagle:

Έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου! 😂😂😂


Πάντως πέρα από τα χαριτωμένα πειράγματα του Admiral (σε καλό του), για μένα είναι όντως προσόν να ολοκληρώνονται οι μάχες σχετικά γρήγορα, ειδικά σε story-driven RPGs όπως τα Baldur's Gate. Μένει περισσότερος χρόνος και διάθεση για εξερεύνηση, μπλα-μπλα και διάβασμα lore. Αν είναι να τρώω μισή ώρα σε κάθε μάχη με τυχαίους bandits και να φοβάμαι να κάνω βήμα μην τυχόν γίνει triggered το επόμενο μαραθώνιο encounter, δεν κάνουμε δουλειά.

Πέρα από την πλάκα, συμφωνώ εν μέρει. Στα RPGs δεν θεωρώ τη μάχη δευτερεύον στοιχείο όποτε δε συμφωνώ απόλυτα στο κομμάτι "να τελειώνει η μάχη να πάμε στο story και lore" αλλά συμφωνώ απολύτως ότι η filler μάχη δεν πρέπει να καθυστερεί τη ροή.

Θα προσθέσω τέλος επί τούτου ότι αν η μάχη είναι βαρετή, κουραστική η περιττή, ανεξαρτήτως combat system, Αυτό είναι σφάλμα των developers και όχι του χρησιμοποιούμενου συστήματος. Αν το παιχνίδι αποφύγει ορισμένες κακές συνήθειες όπως τα συνεχή trash mobs και το HP bloat τότε η μάχη θα κυλά γρήγορα και ευχάριστα. Οι μεγάλες μάχες θα πρέπει να έχουν μεγάλη διάρκεια ώστε να νιώθεις το epic του πράγματος.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,387
Ακριβώς αυτό. Το Baldur's Gate έχει την ιδιομορφία ότι ενώ βασίζεται σε combat-heavy mechanics system (D&D) η ιστορία/αφήγηση του και τα puzzles είναι που παίζουν πρωταρχικό ρόλο.

Αν ήταν ευχάριστες οι μάχες θα είχαν και αυτές πρωταρχικό ρόλο. Αλλά... RTwP. 😁
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,671
I am done. Ευτυχώς που δεν άκουσαν οι της Blizzard North τους κολλημένους ομοϊδεάτες και έφτιαξαν ολόκληρο genre από το Diablo.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,387
Τα Diablo δε νομίζω ότι ανήκουν στην κατηγορία των RTwP, θα έλεγα ότι είναι καθαρά real time.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,671
Μπορείς να κάνεις pause ανά πάσα στιγμή, δεν επιδρά στη μαχη. Σίγουρα δεν είναι turn-based όπως επέμεναν πεισματικά στην Blizzard Irvine.
 

ccwr

Mind-flayer
The Ultimate Sacrifice Never tell me the odds Hug the Snek PCMaster Veteran
Joined
Dec 19, 2012
Messages
2,328
Φανταστείτε τι υπέροχο σύστημα μάχης είναι το RTwP που το κύριο επιχείρημα των οπαδών του είναι ότι ευτυχώς τελειώνει γρήγορα! Ούτε οι ίδιοι δεν το αντέχουν!

Noice, ωραία διαστρέβλωση respect. :)

Όμως το ότι το RtwP δεν επιβραδύνει τις μάχες δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι τελειώνουν γρηγορότερα απ όσο θα έπρεπε. Απλά στο TB τραβιούνται από τα μαλλιά.
Τάξη μεγέθους

Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ποια είναι η βέλτιστη διάρκεια αφού για να δικαιολογηθεί το αργόσυρτο TB πρέπει να αφαιρέσεις το μισό περιεχόμενο, trash mobs lel

Λογικό άλμα επί κοντώ ftw
 
Last edited:

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
2,000
Συμφωνώ, το θέμα το εξαντλήσαμε, το RtwP ειναι σαφως καλυτερο. Να παμε στο επομενο θεμα το οποιο ειναι "Ποια η γνωμη σας για την τακτικη early access στα παιχνιδια και γιατι καταστρεφει την gaming κοινοτητα"

edit: typo
 

Χειρομαλάχτης

Death Knight
Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism
Joined
Nov 24, 2019
Messages
3,552
εν τω μεταξυ, καπου εδω να ειπωθει οτι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ στο καθε παιγνιδι, οτι ανεβαζεις σκιλζ, βανεις λεβελ ποιντς, ανοιγεις το καθε γαμωσεντούκι και ψαχνεις κατω απο καθε πετρα για να βρεις ισχυροτερα οπλα, μαθαινεις καινουρια σπελζ, κραφταρεις δεξια αριστερα, σκοτωνεις κοσμο και παιρνεις τις πανοπλιες του, τα οπλα του, λυνεις κουεστς....

και ολα αυτα ακριβως για να δυναμωσεις και να ειναι....

....οσο το δυνατον πιο συντομες και ευκολες οι μαχες. :cool::D:p:eek:
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,387
εν τω μεταξυ, καπου εδω να ειπωθει οτι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ στο καθε παιγνιδι, οτι ανεβαζεις σκιλζ, βανεις λεβελ ποιντς, ανοιγεις το καθε γαμωσεντούκι και ψαχνεις κατω απο καθε πετρα για να βρεις ισχυροτερα οπλα, μαθαινεις καινουρια σπελζ, κραφταρεις δεξια αριστερα, σκοτωνεις κοσμο και παιρνεις τις πανοπλιες του, τα οπλα του, λυνεις κουεστς....

και ολα αυτα ακριβως για να δυναμωσεις και να ειναι....

....οσο το δυνατον πιο συντομες και ευκολες οι μαχες. :cool::D:p:eek:

Noice, ωραία διαστρέβλωση respect. :)

Όμως το ότι το RtwP δεν επιβραδύνει τις μάχες δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι τελειώνουν γρηγορότερα απ όσο θα έπρεπε. Απλά στο TB τραβιούνται από τα μαλλιά.
Τάξη μεγέθους

Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ποια είναι η βέλτιστη διάρκεια αφού για να δικαιολογηθεί το αργόσυρτο TB πρέπει να αφαιρέσεις το μισό περιεχόμενο, trash mobs lel

Λογικό άλμα επί κοντώ ftw

Ωραίοι και οι δύο! Ποστς με τεκμηριωμένες απόψεις και έξυπνο χιούμορ, όχι σαν τους Γερανιοκαλλιανιώτηδες που πάτησαν pause στην Καθαρά Δευτέρα και πετάνε ακόμα αετό!
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,671
Έπειτα από τρία διαφορετικά θέματα στα οποία έχει εξαπλωθεί αυτή η συζήτηση σαν παράνοια κωρονοϊού, ενστάσεις από μέλη, και ένα πολλ μόνο και μόνο για να πούμε "αυτό που έμαθα είναι το σωστό, οι υπόλοιποι τραβάτε" ομολογώ ότι τα αποθέματά μου επιχειρηματολογίας και χιούμορ είναι εξαντλημένα. Όπως και το ίδιο το θέμα. Είδες τι έκανα εκεί?
 
Top Bottom