Recent content by mits@kos

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  1. mits@kos

    Basketball is Life

    https://www.gazzetta.gr/basketball/nba/2548952/antetokoynmpo-erixe-mpam-o-sarania-fabori-seltiks-kai-hit#comment-section
  2. mits@kos

    Football is life...

    🫡10
  3. mits@kos

    Basketball is Life

    Μαγκιά του Ζοτς, είναι μεγάλο το ρίσκο να διακινδυνεύσεις μια πιθανή αμαύρωση μιας κληρονομιάς σαν κι αυτή που έχει αφήσει στον ΠΑΟ και η απόφαση δεν μπορεί να ήταν εύκολη . Ειδικά αν μπει στο ζύγι και ο DPG σαν εργοδότης σου.
  4. mits@kos

    Που σκορπάτε αλόγιστα τα λεφτά σας; (Ποιο game αγοράσατε πρόσφατα;)

    Πήρα Κυβερνοπάνκ 2077 στον Ατμό, 18€. Έχει 33€ την Ούλτι, αλλά κλώτσησα, γιατί στη στοίβα θα πάει κι αυτό...
  5. mits@kos

    Football is life...

    Στην ίδια εκπομπή, ο Ανρί και ο pundit κάνανε με τα κρεμμυδάκια τον CR7, ο Ζλάταν ήταν πιο ήπιος.
  6. mits@kos

    Football is life...

    Λέμε όχι στο 70% κατοχής και στο "να γυρίζει", σε ό,τι αφορά τη μπάλα τουλάχιστον. Fight me.
  7. mits@kos

    Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part III

    Ξαναπαίζω το Curse of Monkey Island, τελευταία φορά το ζούσα μέσα από μια 15" CRT, όταν ήταν state of the art. Αλλά διανύω σκληρή περίοδο παλιμπαιδισμού (Τριβιζάς, προβοκατόρικα ποστ σε αθλητικά θρεντς κ.ά.), οπότε it feels right.
  8. mits@kos

    Football is life...

    https://www.gazzetta.gr/football/mundial/2547072/moyntial-2026-ystiri-odigia-se-taremi-kai-gkalenoei-gia-ta-politika-toys Σάπια FIFA είναι σάπια, γνωστό, land of the free είναι land of the fee, κι αυτό δεδομένο, αλλά και πάλι, δύσκολα χωνεύονται αυτά τα ριάλιτι τσεκ για το τι πραγματικά...
  9. mits@kos

    Basketball is Life

    Δεκτό και θεμιτό, κόβω τα βάζελος, γαύρος κλπ γηπεδικά.
  10. mits@kos

    Basketball is Life

    Οπότε, Μαλάχτα, σωστή μια πιθανή αποπομπή του "αθλητή" Ταϊρίκ Τζόουνς για βιαοπραγία, αλλά αγαλλίαση για το πρησμένο μάγουλο-βιαιοπραγία του συναθλητή Εκκέντρικ Ναν (επιεικής χαρακτηρισμός), καταλαβαίνω σωστά; "Αυτοάμυνα, αντανακλαστική αντίδραση, εν βρασμώ" κλπ, για τους δικούς μας πάντα...
  11. mits@kos

    Football is life...

    Με τη ManU φέτος είχε καλή χρόνια, πιθανώς κούραση, περνάνε και τα χρόνια.
  12. mits@kos

    Stuff that is Interesting

  13. mits@kos

    Αναβαθμίσεις των εορτών

    Τότε θα χαζέψουμε όλοι, οπότε θα περνάει στο ντουκου.
  14. mits@kos

    Αναβαθμίσεις των εορτών

    Μόνο οι χαζοί θα έδιναν 1000€ για 32GB RAM.
Back
Top