Interesting Game Development Stuff

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Έπεσα εντελώς τυχαία πάνω σε μια σειρά από game dev βιντεο φτιαγμένη από τη Riot Games. Η σειρά έχει 10 μέρη και εστιάζει στην Game Art και τα επιμέρους επαγγέλματα που ασχολούνται γύρω από αυτήν. Επεξηγεί φιλοσοφία, concepts, αρχές και γενικά όλο το art pipeline κατά τη διάρκεια ανάπτυξης ενός παιχνιδιού. Σε κάθετι έχει τα αντίστοιχα παραδείγματα οπότε είναι εύκολο να το παρακολουθήσει κανείς. Μπορώ να βρω πως τη βρήκα αρκετά επιμορφωτική.

Παραθέτω το πρώτο επ.



και το site με τα υπόλοιπα επισόδεια και πληροφορίες γύρω από τη σειρά
 
θα τα κλάσω όλα να χωθώ στο game development :p
 
35 χρόνια Final Fantasy.

Είναι εκπληκτικό το πόση δουλειά έπεφτε στα παλιότερα logo για την ιαπωνική αγορά και μετέπειτα πόση προσπάθεια να γίνουν generic για την αμερικάνικη αγορά
 
Απόλυτα Horse mechanics από τη Rockstar, είναι απίστευτο το πόσοι μηχανισμοί τρέχουν από πίσω. Το αποτέλεσμα βέβαια έξοχο.

 
Φοβερά ενδιαφέρουσα συζήτηση.
Πέρα από τη ματιά εντός της gaming βιομηχανίας στα 90's από 2 ανθρώπους που ξεκίνησαν τα βήματα τους σε 2 κολοσσούς της Ιαπωνίας, βγαίνουν αρκετά συμπεράσματα για το πως αντιμετώπιζε ο καθένας τα horror, αν και προέρχονται από την ίδια τυπικά σχολή.

Π.χ. o Mikami εκτελώντας και χρέη producer είχε πιο αυστηρό "φίλτρο" στο τι θα πέρναγε τελικά στο παιχνίδι και τι όχι καθώς έβλεπε και την business πλευρά των πραγμάτων (εξ ου και η περισσότερο mainstream φύση των RE, συγκριτικά με το cult status των SH). Σε αντίθεση με τον Toyama που ήταν ικανοποιημένος με το core κοινό που τον ακολουθούσε και προσέγγιζε τις δημιουργίες του λιγότερο συμβατικά.
 
69 Tools We Use To Make Our Game Satisfactory

Χωρισμένα ανά κατηγορία επαγγέλματος που τα χρησιμοποιεί και με μια πολύ σύντομη περιγραφή για το τι κάνει το καθένα.

 
Δεν είναι game development per se, αλλά νομίζω ταιριάζει εδώ

 
Δεν είναι game development per se, αλλά νομίζω ταιριάζει εδώ


δεν είναι hardware level emulation το FPGA όμως; για τον ντόρο που κάνουν κάποιοι για το original hardware/feeling/omgnoemupl0x το λέω δηλαδή, εμένα δε με χαλάει και το emulation στο pc μου
 
Μια απορία που έχω τον τελευταίο καιρό παίζοντας TW σχετικά με την ΑΙ των παιχνιδιών ή στην συγκεκριμενη περίπτωση, την έλλειψη αυτής. (Από τα πιο ηλίθια ΑΙ που έχω συναντήσει ποτέ σε παιχνίδι, πόσο μάλλον στρατηγικής)
Με την ανάπτυξη του ML, δεν είναι εύκολο για τα στούντιο (τα μεγάλα τουλάχιστον, υποθέτω ότι δεν είναι φτηνό) να την χρησιμοποιούν για να 'διδάξουν" την ΑΙ να είναι καλύτερη?
Σε ένα strategy πχ να κάνει εκατομμύρια μάχες ή σε shooter να μάχονται bot μεταξύ τους?
Μπορεί αυτό που λέω τώρα να είναι μέγιστη χαζομάρα ως άσχετος με ΜL, AI game development etc, απλά το σκεφτόταν με βάση την τεράστια επιτυχία που έχει AI σε παιχνίδια όπως το σκάκι ή το άλλο με τις ασπρόμαυρες πέτρες(δεν θυμάμαι πως λέγεται)
 
δεν είναι hardware level emulation το FPGA όμως; για τον ντόρο που κάνουν κάποιοι για το original hardware/feeling/omgnoemupl0x το λέω δηλαδή, εμένα δε με χαλάει και το emulation στο pc μου

Δεν είναι emulation! Ένα FPGA έχει ένα σύνολο δομικών στοιχείων (όσο πιο καινούργιο, τόσο περισσότερα χονδρικά), και χρησιμοποιείς μια γλώσσα (VHDL) για να περιγράψεις πως αυτά τα δομικά στοιχεία συνδέονται μεταξύ τους, για φτάσεις στο αποτέλεσμα που θες!! Είναι κανονικό hardware, αλλά αλλάζοντας την περιγραφή, μπορείς στην ουσία να φτιαξεις άλλο μηχάνημα, (γιατί τα δομικά στοιχεία τoυ FPGA είναι σε επίπεδο πυλών, τρανζίστορ κλπ ), χρησιμοποιόντας το ίδιο FPGA!!
 
Μια απορία που έχω τον τελευταίο καιρό παίζοντας TW σχετικά με την ΑΙ των παιχνιδιών ή στην συγκεκριμενη περίπτωση, την έλλειψη αυτής. (Από τα πιο ηλίθια ΑΙ που έχω συναντήσει ποτέ σε παιχνίδι, πόσο μάλλον στρατηγικής)
Με την ανάπτυξη του ML, δεν είναι εύκολο για τα στούντιο (τα μεγάλα τουλάχιστον, υποθέτω ότι δεν είναι φτηνό) να την χρησιμοποιούν για να 'διδάξουν" την ΑΙ να είναι καλύτερη?
Σε ένα strategy πχ να κάνει εκατομμύρια μάχες ή σε shooter να μάχονται bot μεταξύ τους?
Μπορεί αυτό που λέω τώρα να είναι μέγιστη χαζομάρα ως άσχετος με ΜL, AI game development etc, απλά το σκεφτόταν με βάση την τεράστια επιτυχία που έχει AI σε παιχνίδια όπως το σκάκι ή το άλλο με τις ασπρόμαυρες πέτρες(δεν θυμάμαι πως λέγεται)
Κάτι τέτοια φανταζόμασταν μικροί και ακόμα τίποτα. Τουλάχιστον άρχισαν να υπάρχουν κάποιοι αυτοματισμοί στην δημιουργία κόσμων με procedural generation, αλλά να σου πω και αυτό στα σπάγανα είναι ακόμα.

Θα προτιμούσα ένα παιχνίδι με γραφικά 2015 αλλά να έχει τέτοιους μηχανισμούς, αλλά όπως πουλάει η τσόντα και όχι το συναίσθημα, έτσι πουλάνε και τα γυαλιστερά γραφικά.
 
Πολύ ωραίο βίντεο σχετικά με την κίνηση του χαραρακτήρα στα AC και την συνεισφορά του κάθε παιχνιδιού.

AC Syndicate are you drunk?

 
Back
Top