Η Valve ανακοίνωσε Steam Machine, Controller, VR headset

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;
 
Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;
Να καλύψουν τον γκώλο τους λογικά από καμιά μήνυση, στο αμέρικα πέφτουν σαν καραμέλες αυτά.
Από την άλλη οκ όταν ξεκίνησαν να το σετάρουν ίσως έπαιζαν τα τότε ΑΑΑ έτσι, ξέρω εγώ; Αν και λέει και το Cyberpunk δεν βλέπει πάνω από 30άρι στο 4Κ που είναι παλιό.

Τεσπά, άρχισε και η καζούρα.
 
Το αν θα βρεθούν ανταγωνιστές σε επίπεδο hardware είναι αδιάφορο για τη Valve, αρκεί να διαφημίζουν το Steam ή ακόμα καλύτερα να υποστηρίζουν SteamOS.
Το θέμα είναι ότι χάνεται μάλλον η ευκαιρία να δημιουργηθεί ένα benchmark desktop, όπως έκανε το Deck στα φορητά.
 
Ντάξει συμφωνώ, οι τιμές είναι υψηλότατες, αλλά βλέπεις κάτι άτομα, που προηγουμένως τους σεβόσουν, γιατί δεν είχαν απόψεις με επίκληση στο συναίσθημα κλπ, να κάνουν τώρα σα γυναικούλες.

Moore's Law Is Dead, Jayz2Cents, τουλάχιστον εμετικοί. Ασχολούνταν με το αν ο Gabe Newell θα πάρει άλλο γιώτ ή αν αγόρασε άλλο σπίτι.
ΒΡΕ Α ΓΑΜΗΣΟΥ, ό,τι θέλει θα κάνει τα χρήματα του. ΈΧΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΧΟΜΠΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ. ΚΙ ΑΜΑ Σ'ΑΡΕΣΕΙ. Άμα δε σ'αρέσει τράβα στο EGS που δεν είναι καπιταλιστές και είναι πλατφόρμα του λαουτζίκου...

Συμφωνώ απολύτως. Βρήκε ο κάθε φελλός την ευκαιρία να πει την παπαριά του, λες και η Valve περιμένει να βγάλει λεφτά από το hardware. Το έχουμε πει χίλιες φορές, πρώτη η Valve θα ήθελε το Steam Machine να είναι φθηνό, γιατί το hardware της λειτουργεί ως όχημα για το Linux και για το Steam. Το λένε και οι ίδιοι:


Τεσπά, στα μουλωχτά άλλαξαν την σελίδα του machine να μην λέει up to 4k 60fps witf FSR, γιατί φυσικά δεν φτουράει τόσο παλιό hardware που είναι για 1080p gaming.

Γενικά συμπαθώ πολύ τη Valve και είναι πραγματικά ατυχή που συνέπεσε η κυκλοφορία του Steam Machine με τις αυξήσεις τιμών στο hardware. Αλλά για την αλλαγή στα marketing specs φταίει 100%. Τι πάει και γράφει 4Κ/60 και μετά το αλλάζει;

Η αλλαγή έγινε διότι πολλά sites και κανάλια δεν μπορούν να καταλάβουν ούτε τα αυτονόητα. Το marketing στη σελίδα δεν απευθύνεται στους hardcore αλλά στον μη γνώστη που δεν ξέρει αν το Steam Machine είναι κατάλληλο για την τηλεοραση 4Κ που έχει. Το ίδιο ισχύει και με το Steam Deck Verified, για το οποίο βλέπεις εξειδικευμενα κανάλια να τεστάρουν ένα παιχνίδι και να λένε ότι "δεν αξίζει το verified" αν το framerate δεν είναι σταθερό. Δεν μπορούν να βάλουν στο χοντροκέφαλό τους ότι αυτές οι ενδείξεις είναι για τους μη μυημένους.
 
To πρόβλημα εδώ είναι επικοινωνιακό : η Valve βρίσκεται σε ανοιχτό διάλογο με τους χάρντκορ 45άρηδες χεμοπότες φανμπόηζ και μόνο αυτοί όντως ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ τί λέει. Τώρα επέλεξε να μιλήσει στον Κατώτερο Κοινό Παρονομαστή, όταν αυτός είναι υπερβολικά απασχολημένος να βλέπει Μουντιάλ ολέ ολέ. Είναι αυτά τα ωραία αψυχολόγητα που κάνουν οι μικρές, ισχυρές εταιρείες, που έχουν το βασικό οικονομικό τους λυμένο.
 
Για μένα η μεγάλη αποτυχία τής Valve είναι όταν συγκρίνουμε με λάπτοπ.

πχ https://www.bestprice.gr/item/2164073106/msi-cyborg-15-b13wekg-629xpl.html

€840 και είναι ελαφρώς ισχυρότερο από το Steam Machine. Να πως ότι προσωπικά αν μού έλεγαν να διαλέξω ένα από τα δυο για μένα να μού κάνουν δώρο θα διάλεγα το Steam Machine για πολλούς λόγους αλλά είναι εντυπωσιακό ότι έχεις λάπτοπ που είναι λίγο ισχυρότερο σε επιδόσεις (όχι πολύ ισχυρότερο αλλά αισθητά ισχυρότερο τουλάχιστον στα χαρτιά) και έχει οθόνη, πληκτρολόγιο και μπαταρία και είναι φτηνότερο. Αυτό είναι τρομερή αποτυχία από την Valve.

edit: η σύγκριση από AI :p

The Nvidia GeForce RTX 5050 Mobile and the AMD Radeon RX 7600M both deliver capable 1080p gaming performance. The RTX 5050 generally outperforms the RX 7600M in ray tracing, power efficiency, and software features like DLSS, while the AMD card offers strong raw rasterization performance. [1, 2, 3, 4]

Performance Comparison
  • Gaming (Rasterized): Both GPUs trade blows in standard 1080p gaming, with the RX 7600M frequently matching or slightly exceeding the RTX 5050 in base frame rates for non-ray-traced titles . [1]
  • Ray Tracing & Upscaling: The RTX 5050 excels here due to Nvidia's superior RT cores and AI upscaling (DLSS), which yields significantly smoother performance when ray tracing is enabled. [1, 2]
  • VRAM: Both mobile chips pack 8GB of GDDR6 VRAM, which is ideal for 1080p but can become a bottleneck in heavily VRAM-intensive AAA titles at higher settings . [1]

Architecture & Power
  • RTX 5050 Mobile: Built on Nvidia’s Ada Lovelace (or newer architecture) and often operates at highly optimized, lower power targets while delivering excellent thermal efficiency. [1, 2]
  • RX 7600M: Based on AMD's RDNA 3 architecture . It draws a slightly higher power limit (TDP varying from 75W to 120W) to achieve its core clocks. [1, 2]
Features
  • Nvidia Advantage: Access to DLSS 3 (Frame Generation) , NVENC encoder for better game streaming quality, and superior power gating for improved battery life. [1]
  • AMD Advantage: Leverages open-source driver support natively on Linux and seamlessly pairs with AMD CPUs via SmartShift technology for dynamic power distribution.
 
Last edited:
Back
Top