- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 3,211
grotenfrod wrote:
Νομίζω πως το μεγαλύτερο θέμα με το Fallout 4 και γενικά τα παιχνίδια της beth, είναι όλα αυτά που θα μπορούσαν να είναι αλλά μένουν απλά σε κάτι διασκεδαστικό. Το μορρογουι είχε μια μαγεία, ήταν κάτι περισσότερο από τα επιμέρους μέρη που το συνέθεταν. Από εκεί και έπειτα υιοθέτησαν "τεμπέλικες" τακτικές με randomly generated dungeons και quests και ρηχά main quest.
Βλέπεις το Skyrim, έχει μια Α ατμόσφαιρα, έναν αξιόλογο καλλιτεχνικό και ηχητικό τομέα και τελικά βρίσκεις τον εαυτό σου ως archmage ΚΑΙ thiefmaster ταυτόχρονα να κάνει generic quest "σκότωσε 4 bandits και στο γυρισμό κόψε μου 3 πράσσα". Αυτό φαντάζομαι συμβαίνει και στο Fallout 4 από όσα έχω ακούσει να λέτε και για πρώτη φορά θα κάνω pass σε τίτλο της beth.</blockquote>
Βασικά αυτη ειναι η συνταγή. Το τι θα μπορούσε να είναι το πλάθει ο καθένας στο μυαλό του ή με τα mods. Διάβαζα τις προάλλες στο PC gamer (που πρέπει να τα έχει πάρει χοντρά γιατί ανεβάζει 3 κομμάτια fallout την ημέρα) για εναν τυπά που έφτιαξε χαρακτήρα μόνο με charisma και luck. Δεν είχα ποτέ αντίρρηση για τη συγκεκριμένη προσέγγιση. Αυτό που με έβγαλε από τα ρούχα μου ήταν ότι δεν έχουμε ουσιαστική εξέλιξη στη μηχανή. Ακόμα και τα godrays κάνει μπαμ ότι τα έκανε pitch η nvidia στη Beth. Και επειδή δεν είμαι 17 έχω βαρεθεί να ακούω την καραμέλα "δεν αγοράζεις Bethesda παιχνίδι για τα γραφικά". Kάποτε η Beth ήταν στην αιχμή της τεχνολογίας ή εκεί κοντά . To πρώτο παιχνίδι που ήθελα να παίξω πολύ αλλά δεν τα κατάφερα λογω υψηλών απαιτήσεων ήταν το Terminator, το παλιό.
https://www.youtube.com/watch?v=6Ix9iD64pV4
Το είχα δει στο Pixel και ήθελε EGA και πάνω,εγώ ακόμα τότε στην CGA. H συνέχεια είναι γνωστή, TES Arena, Terminator Future Shock, Daggerfall, Morrowing, Oblivion ,όλα λίγο ή πολύ είχαν κάτι προχωρημένο να δείξουν στην εποχή τους. Εκεί άρχισε να χαλάει η μανέστρα ,με τα FO3 και NV. Πλέον ο κυριότερος λόγος που η συνταγή δεν τρώγεται είναι ότι οι πάλαι ποτέ μαγικοί beth κόσμοι δείχνουν ΑΣΧΗΜΟΙ. Και φυσικά το προηγούμενο που δημιουργείται, το να πουλά τόσα εκατομμύρια ενα παιχνίδι με φτωχά production values ,μηχανή και γενικά σχεδιασμό του ποδαριού ειναι πολύ άσχημο και απειλεί όλη τη βιομηχανία με στασιμότητα.