θα δωκω καποια τιπς οχι για οσους εχουν παρακολουθησει το LE απο κοντα στην ερλι αξες, αλλα για οσους σαν κι εμενα ειναι πιο καζουαλ κλικλίκερς. δωσε βαση, κοκοβιέ ρεητζκουίτερ, γιατι ειδα πολλα βιντεος και γκαιντς για να σου δωκω τα παρακατω Αποσταγματα Γνωσης:
λοιπον,
1. δεν σ αφηνει να καμεις ρημπάιντ τα πληκτρα του πόντικα, πραγμα εξαρχης ασχημο. δεν καταλαβαινω γιατι να μην σου δινουν την επιλογη, ειναι κουλο. σ ενα τοσο βαθυ αξοαρπιγκί, με τοσους μηχανισμους. ειχαμε συζητησει και για το θεμα το παραπλησιο με την κινηση στο κέιμ, με τον αδαν αν θυμαμαι καλα. να δουμε μηπως κατι αλλαξει μεχρι το λωντς η τα πρωτα πατσηζ.
2. πρεπει να ξεχασεις την νοοτροπια με την οποια μεγαλωσαμε (και γερασαμε ενδεχομενως) στα κλικλίκια που αγαπαμε. ΔΕΝ συμφερει να μαζευεις τα παντα απο κατω και να κανεις το γνωστο ταξιδι στον εμπορα στην πολη για ν αδειασεις το ινβ. ετσι κι αλλιως σου δινει ψιχουλα και το γκολντ που ριχνουν τα μομπς ειναι πολυ περισοτερο. αλλος ενας λογος που δεν συμφερει να πας στον εμπορα, ειναι οτι ο χαρτης κανει ΡΗΣΕΤ οταν φευγεις. προσεχε τωρα, καναγια συφορουμιτη. δεν κανει απλα ρησπων τους εχθρους (που ηδη το βρισκω λαθος), απ οτι καταλαβα καμνει ρησετ τον χαρτη ολοκληρο. α, εννοειται οτι αν αφησεις κατω στο χωμα ενα αντικειμενο που δεν χωραγε στο ινβ η για καποιο λογο δεν το ειδες, οταν γυρισεις θα εχει καμει φτερά.
στα φορα, αλλοι λενε οτι ειναι μπαγκ, αλλοι οτι ειναι feature. ισως δεν θα μαθωμε ποτέ. πραγμα που μας φερνει στο τριτο μπουλετ Γνωσης.
3. φτιασε ενα προσωπικο σου λουτ φιλτερ απ την αρχη κιολας. ισως αυτο επιδιωκουν με τα παραπανω "εμποδια" που περιεγραψα οι ντεβς. εχουν ενα απιστευτο συστημα για το λουτ φιλτερινγκ (δες και το βιντεο απο κατω), το πιο λεπτομερειακο που εχω συναντησει. ΠΡΕΠΕΙ να το στησεις ετσι ωστε, αφου προχωρησεις λιγο το μπιλντ σου και ξερεις τι ακριβως ψαχνεις, να σηκωνεις απο χαμω μονο πραγματα που θα χρησιμοποιησεις στο γκειμπλει σου, κι οχι ασχετα αντικειμενα που θα τα πουλησεις για χρημα.
γενικοτερα,
η απιστευτη λεπτομερεια στο λουτ φιλτερινγκ και το εξαιρετικα εκτεταμενο και βαθυ κραφτινγκ, ειναι τα 2 πιο καινουρια και σημαντικα πραγματα που ειδα στο κειμ, παντα ιμχο.
α, επισης παραπονιουνται πολλοι οτι δεν εχει διακριτες εξοδους απ τον χαρτη, οπως εγω τουλαχιστον εχω συνηθισει και που να φαινονται στον μινιμαπ η εστω στον μεγαλο χαρτη που ανοιγεις μ ενα πληκτρο. κι οταν κινεισαι κοντα στα ορια της περιοχης, παιζει να σε αρπαξει με το ζορι ο επομενος χαρτης με αποτελεσμα βεβαια οταν επιστρεψεις, εστω και αμεσως, να εχουν γινει ολα ρησετ και τα κουκουβινια σου να εχουν ενδεχομενως γινει μπαλονια.
4. λειπουν 3 κεφαλαια απ το στορυ. δηλαδη ειχαν πει για 12 κεφαλαια ενω στην 1.0 θα εχει 9. δεν ειχα ιδεα, κι ενας τυπος χτες εγραψε γι αυτο στο φορου του παιχνιδιου (οχι στο στημ, αδαν
). δηλαδη ολα τα συστηματα οι συνερτζις το κράφτι κλπ ειναι στην θεση τους, αλλά λειπει το Στόρι. και βεβαια ξεσηκωθηκε μια ωραια συζητηση, για το κατα ποσο ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ κιολα, με τα gaas μπορουμε να θεωρησουμε ενα αξοαρπιτζι "ολοκληρωμενο" και αν πρεπει η οχι να μας "ενδιαφερει" το στορυ σ ενα τετοιο παιγνιδι. καλα μαντεψατε την αποψαρα μου, ως γεροντοδεινοσαύρου. θελω καποιου ειδους closure ρε γαμωτο. δεν λεω, παντα μενει ενα κλιφχάνγκε, καποια παραθυρακια ανοιχτα για τα εξπάσο και τα σηκουελς, οκ. αλλά να "τελειωνει" η campaign χωρις μαχη με "τελικο" κακο και να σου κοβει την πλοκη μαχαιρι σ ενα σημειο και ν αρχιζουν μετα τα end game contents (εχει πολλα απο δαυτα, rejoice εσεις οι νεοι που σας αρεζουν αυτα, δειτε το βιντεο) δεν το βρισκω ομορφο.
ωστοσο, αν καποιος ενδιαφερεται η εχει χρόνο (δεν βλεπω πολλα χερια σηκωμενα, αλλά εγω την εκαμα την προσπαθεια μου), ο τυπος εδω τα εξηγει ωραια και αναλυτικα. βεβαια δεν αναφερει τα "αρνητικα" (για μενα,παντα) που εγραψα πιο πανω, αλλά μην τα θελωμε ολα δικα μας...