Isometric action rpgs (aka κλικικλικι)

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!


Καλοπροαίρετη οπτική γωνία: "ωραία, είναι αφοσιωμένοι στη βελτίωση του παιχνιδιού"|.

Κακοπροαίρετη οπτική γωνία: "το game θα είναι σε early access για 10 χρόνια".
 
και το αισιόδοξο σενάριο να σφηνωθεί σε κάνα Humble σε 1-2 χρόνια όταν θα έχει πλέον ξεχαστεί...
 
Η αλήθεια είναι ότι παρά τις ανάμικτες κριτικές (τόσο στο Steam όσο και σε άρθρα που είδα) γενικά το παιχνίδι συζητιέται πολύ και φαίνεται να πουλάει ήδη καλά. Προσωπικά, απ' αυτά που διαβάζω θα περιμένω τουλάχιστον την 1.0 για να αποφασίσω αν θα ασχοληθώ γιατί η τωρινή του εκδοχή δεν με πείθει ιδιαίτερα.
 
Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ισομετρικό clickfest ARPG. Περισσότερο μεθοδικό souls-like το περιγράφουν όλοι, με μόνο το πρώτο Act και το endgame. Λείπει πολύ περιεχόμενο (αναμενόμενο ως ΕΑ), αλλά το timeline είναι ασαφές.

Ίσως καταλήξει να είναι Hades-success story και τότε κανένας δεν θα θυμάται τη μίρλα που έφαγε το παιχνίδι 2-3 χρόνια νωρίτερα.
 


:love:(y)(y)(y)
πεστα ρε μπρο. φακ δη εντγκειμ, επιτελους. ναι ρε, θεμε campaign.

χωρια που οπως φαινεται απ τα κλιπακια που παιζουν στο βιντεο, ειναι φανερη μια zoom in -οποιηση των κλικικλικίων που εχει τους λογους της, που δεν συμεριζομαι ομως. βλεπεις ταιτα κουε και γκριμ ντων και sacred ακομακόμα και βλεπεις τα ντιαμπλα 4 και τα λαστ ήποκ κλπ και λες πως ειναι δυνατον να δυναμωνουν τα πισιά κι οι καρτες γραφικων και ολα και σε λιγο θα βλεπουμε μονο τον ηρωα και θα ρχονται οι φαπες εξω απ την οθονη και δε θα ξες τι σε χτυπησε. ελεος.
 


:love:(y)(y)(y)
πεστα ρε μπρο. φακ δη εντγκειμ, επιτελους. ναι ρε, θεμε campaign.

χωρια που οπως φαινεται απ τα κλιπακια που παιζουν στο βιντεο, ειναι φανερη μια zoom in -οποιηση των κλικικλικίων που εχει τους λογους της, που δεν συμεριζομαι ομως. βλεπεις ταιτα κουε και γκριμ ντων και sacred ακομακόμα και βλεπεις τα ντιαμπλα 4 και τα λαστ ήποκ κλπ και λες πως ειναι δυνατον να δυναμωνουν τα πισιά κι οι καρτες γραφικων και ολα και σε λιγο θα βλεπουμε μονο τον ηρωα και θα ρχονται οι φαπες εξω απ την οθονη και δε θα ξες τι σε χτυπησε. ελεος.

tldr? :p
 
tl/dw θες να πεις...

δεν ξερω νιτρε, ειναι οπως οταν 2 αθρώποι βλεπουν την ιδια φαση στο ποδοσφαιρο κι ο ενας λεει οφσαιντ κι ο αλλος "τι λε ρε μαλακα? κανονικοτατο". θελωναπώ, μπορει να δουμε το ιδιο βιντεο και να καταλαβουμε άλλα, οπότε δες το και μας λες τι καταλαβες εσυ. :p:p
 
tl/dw θες να πεις...

δεν ξερω νιτρε, ειναι οπως οταν 2 αθρώποι βλεπουν την ιδια φαση στο ποδοσφαιρο κι ο ενας λεει οφσαιντ κι ο αλλος "τι λε ρε μαλακα? κανονικοτατο". θελωναπώ, μπορει να δουμε το ιδιο βιντεο και να καταλαβουμε άλλα, οπότε δες το και μας λες τι καταλαβες εσυ. :p:p
ξεκίνησα να το βλέπω αλλά δεν προλαβαίνω, τα points θέλω, τι δεν έχουν τα νέα παιχνίδια και είχαν τα παλιά; Δεν παίζω ARPG και δε ξέρω.
 
ξεκίνησα να το βλέπω αλλά δεν προλαβαίνω, τα points θέλω, τι δεν έχουν τα νέα παιχνίδια και είχαν τα παλιά; Δεν παίζω ARPG και δε ξέρω.

Σε γενικές γραμμές:

- Έλλειψη open world
- Το loot δεν είναι εντυπωσιακό οπτικά (γιατί θέλουν να αγοράσεις cosmetics)
- Περισσότερο φόκους στο endgame αντι για την campaign
- διάφορα μικρά features απουσιάζουν
 
Δε θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά βλέποντας το σημείο 0.51-054 φαίνεται να κινείται περιμετρικά των οχτρών, διατηρώντας οπτική επαφή μαζί τους (strafe για τους αποφοίτους της Firstpersonshooterικής), εικάζω ότι θα έχει WASD κίνηση. Ίδωμεν.
 
αφου πρωτα σιγουρευτηκα οτι θα εχει κλικ του μουβ κινηση το κειμ (μην στεναχωριεστε οι περιεργοι, θα εχει και wasd), μπορω να συνεχισω να παρακολουθω τις εξελιξεις γυρω απ αυτο. βεβαια φαινονται λιγο τζενερικ τα περιβαλλοντα και οι οχτροι, αλλά τι να κανωμε τωρα, θα το ξεπερασωμε.

Dragonkin: The Banished, λοιπον. μπαινει σε ερλι αξες αρχες μαρτιου.

 
για τα καλα στο ρανταρ το απο πανω, αφου ειδα και το παρακατω βιντεακι με τα σκιλς.
πρωτοτυπο (για μενα τουλαχιστον, αν και στα σχολια γραφουν οτι κι ενα αλλο κειμ, ptw, ειχε παρομοια μορφη) συστημα, καπως σαν κυψελη, οπου βαζεις τα σκιλς και τα μοντιφάιερς τους, ετσι ωστε να εφαπτονται ολα μαζι και το σκιλ ισχυροποιειται αναλογα. πολυ ενδιαφερον μου φαινεται και θα θελα να το δοκιμασω στην πραξη.

εχει εκει κι ενα πετ βοηθο, με το δικο του σκιλ τρη, που αλληλεπιδρα και βελτιωνει με συνερτζις τα σκιλς του παικτου, αλλά ως γνωστον ειμαι μονοχνωτος, ιδιαιτερα στα κλικλίκια. μ εκνευριζει να πεταει συνεχεια γυρω γυρω. θα το αφηκω στην φωλιτσα του, εκτος αν εχει επιλογη να το στελνεις στο χαμπ να πουλαει την σαβουρα που θα μαζευω (αθανατο τορτσλάι, ποσο μπροστα!!!...).

προβλεπεται καλη χρονια για τα κλικλικια. ωραια.


 
παλι για το ντραγκονκιν τα νεα.
ερλι αξες 6 μαρτιου.
δειξανε λεπτομερειες για το χαμπ (πρωτο βιντεο). ενδιαφερον και ισως λιγο χαοτικο. αλλά εδω που τα λεμε, αν και συντηρητικος γεροδεινοσαυρος ως γνωστον, να παραδεχτω οτι εχει παλιωσει καπως ασχημα το στυλακι "3 -4 καλυβες στην μεση του πουθενα κι απ εξω 3 μερτσαντς/τρεινερς που περιμενουν σ εναν κυκλο ποτε θα δεησεις να τους θυμηθεις". τουτο δω φαινεται απειρως πιο ζωντανο και φρεσκο στα ματακια μου.

επισης το επαιξε ο c4g (το κειμ, σαρδανάπαλοι...)
δηλ. την ερλι αξες βέρσο (δευτερο βιντεο).

τα πιο προσφατα κλικλικια που επαιξα/ξεκινησα (wolcen, λαστ ήποκ, Achilles: Legends Untold π.χ.) μ εχουν απογοητευσει, οπότε κρατω ενα μικρο καλαθακι. ωστοσο δειχνει πολυ ενδιαφερον, ας ειπωθεί.



 
απο χτες μεχρι και 3/3 φρη, εννοειται, ντεμο στο στημ για το ντραγκονκιν δε μπανισντ.
ωραιοι!
αν το τιμησει κανεις συφορουμιτης, ας γραψει εντυπωσεις.

 
Back
Top