Το αρθρο ειχε ενα υφος "που πατε ρε γκιοζακια" + "εκει μεσα θα τα βρειτε ολα πεταμενα στο πατωμα" + "δεν θελουμε αλλα σουπερμαρκετ"
Για τα private label που ανεφερε, που δεν ειχαν τοση επιτυχια στην ελληνικη πραγματικοτητα, ωφειλεται στο γεγονος οτι η πλειοψηφια αυτων ειναι σκουπιδια με περιτυλιγμα.
Κατι που δεν ηξερα ειναι οτι η περιοχη της πρωην Ανατολικης Γερμανιας ψιλο-υποφερει οικονομικα, αφου οι μισθοι ειναι κατωτεροι των μισθων της υπολοιπης Γερμανιας.
Το αρθρο ειναι για ενα ρωσικο σουπερ μαρκετ και η λεξη lidl εμφανιζεται περισσοτερες φορες απο οσες χρειαζεται. Μεταφραση γερμανικου αρθρου ειναι;
Conspiracy Theory.
Στην Αφρικη, οι τιμες "επαιζαν" πολυ μεταξυ των εταιριων. Το Χ προιον στο sm A ειχε 1€ και στο sm B το εβρισκες με 4€. Δεν γινοταν να μην μπεις στον κοπο να σκεφτεις, γιατι προσπαθουν να το πουλησουν. Το sm Β ειχε και αυτο κατι πολυ φτηνοτερο απο τα υπολοιπα.
Δηλαδη αν ηθελες να ψωνισεις "σωστα" επρεπε να περασεις απο ολα τα sm.
Αυτο μπορει να ωφειλεται και στους προμηθευτες. Αυτο που δεν ωφειλεται στους προμηθευτες, ειναι οταν πηγαινα να βρω ενα συγκεκριμενο προιον και ενω χθες υπηρχε αφθονο σε 2-3 ραφια, να μην υπαρχει πουθενα, σε κανενα sm. Στην θεση του υπηρχε αφθονο το ιδιο προιον απο αγνωστη/χλιαρη εταιρια, σε ολα τα sm. την ιδια μερα. Αυτο σημαινει οτι τα sm τα "λενε" μεταξυ τους.
Τόσο ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της όσο και η ίδια η αλυσίδα δεν τα πάνε καλά με τα media, το marketing και την διαφήμιση. Δεν είναι τυχαίο ότι στο ελληνικό της site αναφέρει ότι απευθύνεται "στους καταναλωτές που θέλουν να ψωνίζουν σε ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να πληρώνουν υπερβολικά για marketing, όμορφα σχεδιασμένα και διακοσμημένα ράφια...". Καλή επιστροφή στην εποχή της Σοβιετικής Ένωσης λοιπόν.
Αν υπαρχει παρομοια στρατηγικη στην Ελλαδα, θα ειναι λιγο δυσκολο να συνεργαστουν με τους ρωσους.
Έλληνες προμηθευτές που συνομίλησαν για συνεργασία θεωρούν ότι το περιθώριο κέρδους για τις τιμές που ζητούνται είναι ανύπαρκτο.
Απο Αφρικη παλι. Επειδη ετυχε να εχω φιλο με ενα μικρο εργοστασιο. Απεσυρε τα προιοντα του απο καποια sm επειδη, ενω ηθελε η τιμη να ειναι πχ στο 1€ το sm εβαζε δικια του τιμη η οποια ηταν υπερβολικη πχ 5€ ενω την ιδια στιγμη τα αντιστοιχα προιοντα, που ηταν και εισαγωγης, το εδιναν πολυ φτηνοτερα.
Τα sm ειναι μια απο τις μεγαλυτερες μαφιες στον πλανητη.